mijn eerste bedrijfswagen gekocht renault trafic dacht een goede koop te doen ,maar kwam van een koude kermis thuis . na 2 maanden een motor storing, bleek de turbo te zijn, ik gebeld naar strik auto's maar gewoon geen tijd, monteur ging op vakantie, na herhaaldelijk bellen kon ik het zelf uitzoeken ze moesten het in de groep gooien ik weer bellen naar directeur weet niet welke maar goed wordt niet opgenomen natuurlijk, zeer slechte service de auto zou een beurt hebben gehad maar dat is zeker niet gebeurd ben bij 3 garage,s geweest voor onderzoek en alle 3 vertelde ze mij het zelfde , dat ik zeker recht had op garantie maar ze geven gewoon niet thuis. heb hem nu laten maken en wat bleek nieuwe turbo,olie ververst,oliefilter,luchtfilter,en roetfilter voor 75% dicht . heb mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld want ik laat het hier niet bij zitten ,ik had wel een telefoontje verwacht en zeker compensatie
Top garage! Ze vragen eerlijke prijzen en de service is ook helemaal oké. Ik kom er al zo'n 15 jaar en heb er al meerdere auto's gekocht. Betrouwbaar en eerlijk.
Al bijna 19 jaar ben ik een tevreden klant van strik auto's.
Betrouwbaar, eerlijke en open benadering als je interesse toont voor een bepaalde auto waarbij eventuele (toekomstige) mankementen openlijk besproken worden zodat je geen "kat in de zak" koopt. De tweedehandsjes die mijn dochters daar kopen en kochten zijn nog steeds perfect in orde en de onderhoudskosten zijn doorgaans lager dan in de grotere garagebedrijven. Gezellig, vriendelijk en betrouwbaar adres voor service en onderhoud met een "topmonteur" in de werkplaats. Daarnaast is er tijd tijd voor een "bakkie" terwijl de monteur aan de auto zijn werk verricht. Lekker doorgaan zo dan lopen jullie geen "schade" op maar lossen eventuele schade in een "no time" die doorgaans op.
Duidelijk snel en goed geregeld .
Kom er al jaren, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk.
Al verschillende auto's gekocht en supergoed geholpen om tot de passende occasion te komen. Ook als deze niet online of op locatie stond, werd er gezocht naar een passende oplossing voor een lage prijs!
Zeer teleurstellend, een auto aangeschaft, in de eerste week al een raar geluid opgemerkt en hier over gebeld te hebben, ben ik na 2 weken toen ik uiteindelijk tijd had toch maar weer terug gegaan naar boxtel, en natuurlijk horen hun het geluid zogenaamd niet, was te verwachten, raar dat iedereen in mijn omgeving het geluid wel hoorde, en natuurlijk word het geluid naar mate de tijd verstrijkt erger! Dus niet serieus genomen, niet eens gekeken te hebben mij weer weg gestuurd dat er niks aan de hand is, en ik had op deze manier ook geen vertrouwen meer in hun expertise. Na een aantal maanden verder is het geluid niet meer te harden, ik naar een garage dicht bij huis, en blijkt er toch het 1 en ander aan de hand te zijn, alsje hierover contact met ze opneemt, zijn ze zeer moeilijk bereikbaar en als ze uiteindelijk opnemen, moet je ze maar mailen, en na 4 dagen reageren ze pas op je mail, dan hadden ze zich beter die moeite kunnen besparen omdat het een nietszeggend mail was, maar bellen om te vragen wat er nu eigenlijk aan de hand is durven ze niet eens! Triest hoor! De auto mankeert overigens nog veel meer gebreken maar dat laat ik wel oplossen bij een betrouwbare garage die wel goede service wil verlenen en je serieus nemen.
Even een toelichting / uitleg van onze kant. Klant heeft 6 maanden geleden een auto bij ons gekocht uit 2009 met 215.000 kilometer. Bedrag was € 3700,- zonder afleveringsbeurt volgens pakket standaard. Kort na de aanschaf is de klant bij ons geweest met een geluid aan de auto. Wij hebben op dat moment proefgereden en geluisterd naar het geluid maar konden niks vreemds horen, dit is ook door de klant zelf bevestigd. Na 6 maanden krijgen we een telefoontje dat de klant een diagnose heeft laten doen op de auto en dat er een voor ons onbekende garage een schatting heeft gemaakt van de kosten a € 1000,- - / € 1200,- voor reparatie aan de versnellingsbak. Niet eens wetende voor welk geluid en ook geen uitleg of specificatie van de kosten. Maar goed, we zijn de beroerdste niet dus heb de klant gevraagd om even een mailtje te sturen zodat ik dit in behandeling kon nemen. Diezelfde avond krijgen we weer een mail maar nu met juridische inhoud dat klant aanspraak wil maken op garantie. Let op, voor ons nog niet eens wetende wat het probleem is. Binnen 24 uur krijg ik weer een mail hoe teleurstellend het is dat wij nog niet op de mail gereageerd hebben. Ik denk dat Mevr. zich niet realiseert dat dit eerst intern besproken moet worden met mijn verkoper en monteur alvorens we een reactie kunnen geven. In die week was mijn monteur op vakantie en mijn verkoper op deze dag vrij. Ik stond alleen en heb dus ook geen enkele mogelijkheid gehad om dit intern met mijn werknemers te kunnen bespreken. Nog voor ik hier op kon reageren om uit te leggen dat de reactie wat langer op zich zou laten wachten kreeg ik binnen 24 uur al een boze mail waarom er nog niet gereageerd was. Mevr stelt tevens dat wij moeilijk bereikbaar zijn maar dat klopt niet. Onze telefoonnummers, mobiele nummers en emailadres staan op de site en in de advertenties. Dat we het druk hebben en niet altijd meteen kunnen antwoorden kan kloppen, we hadden die week ook onderbezetting zoals al eerder uitgelegd. Ik heb daarom een mail gestuurd en niet gebeld omdat de klant zelf ook per mail contact heeft gehouden. Daarnaast heb ik in deze mail aan de klant doorgegeven dat wij na intern overleg tot de conclusie zijn gekomen dat de klant bij ons is geweest voor een geluid maar dat dat zeker niet versnellingsbak gerelateerd was anders had mijn monteur dit waargenomen. Dit is een ervaren monteur die al bijna 30 jaar bij ons in dienst is. Dat er na aanschaf aan een gebruikte auto iets kapot kan gaan logisch, dat weten wij ook. Maar om meteen op deze manier proberen iets af te te dwingen sta ik niet toe. En let op, 6 maanden na de aankoop!! U moet als lezer zelf beoordelen wat u realistisch vindt, het enige wat wij kunnen doen tegen dit soort reviews is de eerlijke kant van ons verhaal vertellen. En als u de andere reviews van ons bedrijf ziet kunt u zelf wel inschatten hoe wij met onze klanten om gaan. We laten ons hier dan ook niet van de wijs af brengen en blijven gewoon doorgaan zoals onze klanten van ons gewend zijn. Groet, Nard Strik eigenaar van Strik Auto´s B.V.
Wij zijn op vriendelijke wijze geholpen met onze aankoop. De verkoper neemt de tijd voor je en legt alles duidelijk/eerlijk uit. Evt. manco's worden met goede afspraken vakkundig verholpen. Uitgebreide testrit is geen probleem. Voor herhaling vatbaar. Top.
Wij hebben een tijd geleden een Renault gekocht bij Strik auto's. Afgelopen week hebben wij een Citroën verkocht aan Strik. Beide keren zijn wij vriendelijk ontvangen. Wij hebben gesproken met Nard. Hij komt eerlijk en betrouwbaar over. Beiden keren een hele prettige ervaring gehad!
Goed geholpen, met voldoende tijd en informatie. En een saucijzenbroodje voor onderweg, omdat ik de daglimiet op mijn pinpas had bereikt en niets meer kon kopen :)
Zeer tevreden met mijn aankoop. Na een maand ging het motorlampje branden en kon ik direct weer bij hen terecht. Ze hebben dit keurig voor me opgelost. Een leuk bedrijf met een hele goede service!
Prima skoda gekocht. Toen bij de inruilauto een onverwacht probleem zich voordoet werd in overleg gezocht naar een voor beide partijen tevreden oplossing. Pluim!
Deze week een kijkje genomen bij Strik, mijn oog viel op een Volkswagen Polo. Na wat gepraat te hebben over de wagen kon ik een proefrit maken, en keek Nard naar mijn huidige auto voor de inruilwaarde. Een dag later stuurde ik een berichtje of de auto een dag “vast gehouden” kon worden, dit was geen probleem. Toen ik een paar uur later op de stoep stond om toch direct tot aankoop over te gaan, was dit geen probleem en werd alles direct geregeld. De auto zou volledig nagekeken worden, en op en top afgeleverd worden binnen 2/3 dagen (!). Uit mijn oude auto werd de Parrot gehaald om die vervolgens om te bouwen, een klusje wat tegen viel maar toch met alle nodige inspanningen werd uitgevoerd. Al met al wordt er hele goede, persoonlijke service verleent en word er meegedacht met de klant. Een mooie ervaring, en daarmee ook zeker een aanrader.
Ik was op zoek naar een auto en had al een merk en model in mijn gedachte. Bij aankomst werden we gastvrij ontvangen en de verschillende modellen getoond. Alle opties werden goed toegelicht en er is deskundig advies gegeven. Daarna hebben we een proefrit gemaakt en was de keuze snel gemaakt. De auto is netjes afgeleverd en wij hopen er veel rijplezier mee te hebben!
Mijn nieuwe auto had een paar kleine punten die snel en goed zijn opgelost door Strik auto’s.
Snelle mogelijkheid om onderhoudsbeurt voor auto in te plannen. Goede communicatie vooraf omtrent werkzaamheden uit bevindingen.
Proefrit maken geen enkel probleem Zeker voor herhaling vatbaar!
Heb nu een twee wagen gekocht binnen drie maanden een volvo v40 r-design en nu een peugeot 208 1.4 VTI voor mijn dochter , Bij de Volvo was de service en de prijs al super goed en bij de Peugeot was de service en de prijs wederom supeeeeeeeer goed . Als extra hebben ze de auto helemaal geïnspecteerd en een paar dingetjes vervangen oa ruitenwisser set . Terwijl ik de auto zonder garantie en aflever beurt heb gekocht . En als er in de toekomst met bijde auto s iets was kon ik gewoon aankomen . Hier krijg ik gewoon een super goed gevoel van en heel veel vertrouwen .Voor iedereen die mijn zeer positieve bericht leest , dit bedrijf is zeker een aanrader , tot slot super bedankt voor de goede aflevering en service Nart Strik en Johan , en voor de reparaties Eric de monteur .
Geen verkooppraatjes, gewoon stukje gereden en de onderhoud geschiedenis in kunnen zien. Distributie riem zat er bijna (13.000km) aan te komen, hebben ze voor een scherpe prijs nog geregeld. Prima service geleverd.
2e keer auto gekocht top service
Alhoewel de heer Strik er alleen voorstond en het een drukke dag was, gaf hij de auto mee voor een proefrit en daarna nam hij de tijd om alles uit te leggen. We werden uitgenodigd op kantoor, kregen koffie en direct werd alles goed en vakkundig geregeld. Hij legde alles ook in het Engels uit omdat ik een buitenlandse vriend had meegebracht om de auto te beoordelen. Een kleinigheidje werd direct in de werkplaats verholpen zodat we de auto direct mee konden nemen. Uitstekende service en een zeer vriendelijke man.
Je kan alle tijd nemen om een auto te bekijken, en vragen te stellen over de betreffende auto. Er wordt je niets opgedwongen en geen ultimatum gesteld. Je bent vrij om je eigen keuze te maken, waar het uiteindelijk toch om gaat. Prima bedrijf.
Alles geregeld volgens afspraak!!! Dank je Johan, ik ben superblij met mijn swiffie!!! Groetjes, Marlie
Vriendelijke verkopers met verstand van autos
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours