Zeer leerzaam

Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd

Rustig en begeleid

Piet is een rustige en ervaren instructeur, heel fijn om van te leren en begeleid je goed door het proces

Lekker in één keer geslaagd!

Begin 2024 in één keer geslaagd met een zelfverzekerd gevoel. Ik zal de gezellige en leerzame tijd met Piet missen.

Fijne rijlessen.

Hele fijne rijlessen gehad bij Piet! Hij legt op een rustige manier uit en je kan zien dat hij een ervaren instructeur is. Het is niet erg als je een foutje maakt want daarna wordt het rustig en duidelijk met je doorgenomen. Al met al hele goede rijlessen gehad bij Piet en dus een aanrader!

Fijne rijlessen gehad bij Piet!

Ik vond de rijlessen bij Rijschool Van Rhijn heel fijn. Zelf had ik veel angst om te beginnen met lessen, maar door Piet heb ik zelfvertrouwen gekregen in het rijden en ben ik ook in 1x geslaagd. Piet blijft altijd heel rustig en helpt jou echt met leren wat jij nodig hebt. Hij is ook niet bang om de auto even aan de kant te zetten en een tekening te maken van een situatie, zodat jij beter inzicht krijgt hoe de situatie in elkaar zit. Kortom: Ik zou Rijschool Van Rhijn zeker aanraden voor iedereen die wilt beginnen met rijlessen!

Top ervaren

Fijne ervaren, goede helpende hand en rustig niks hoeft met haast. Goede uitleg en goede tips en heb een fijne tijd gehad.

Rijden bij van Rhijn is een geweldige keuze geweest!

Van eerst willen stoppen met rijden, ben ik na de overstap naar deze rijschool alsnog geslaagd! Nu rijd ik met plezier, rust en vertrouwen, in plaats van elke keer gespannen in de auto te zitten. En dat helemaal zelf. ;) Pieter heeft engelengeduld en weet precies wat je nodig hebt. Daarmee bouwt hij specifieke aandachtspunten in om te oefenen. Zo heb ik mijn eerste les simpelweg een ritje rotondes gereden, wat heel leerzaam was. Door deze specifieke aandacht werd mijn leerproces voor mij inzichtelijker, waardoor ik bewuster en aandachtiger in de auto zat. Pieter geeft je dus inzicht, ook door middel van tekeningen en duidelijke uitleg. Hij neemt de tijd voor je en je bent zeker geen nummertje. Hij legt uit waar je fouten zitten op een rustige manier. Dit inzicht is precies wat je nodig hebt in het verkeer. Hij heeft mij het vertrouwen gegeven dat ik wél kon leren rijden. Vanaf het begin stapte ik met een veilig en vertrouwd gevoel in de auto. Waar mijn vorige rijlesinstructeurs uitgebreid aan het bellen en appen waren terwijl ik reed, kreeg ik nu alle aandacht en rust terug tijdens het rijden. Nu rijd ik met plezier rond na het behalen van mijn rijbewijs. Ik ben Pieter erg dankbaar!

Top instructeur

De rijlessen bij Piet zijn heel fijn. Hij doet alles om je naar het rijexamen te helpen. Piet is een rustige instructeur die tijd neemt voor elke leerling. Goede uitleg, duidelijke communicatie en vooral een toffe instructeur. Dankjewel Piet!

Heel goed!

Hele fijn rijlessen bij Piet! Op een fijne manier uitleg en heel rustig. Alle aandacht naar de leerling en weet wat hij doet. Al met al hele goede rijlessen gehad bij Piet en zeker een aanrader!

In een jaar tijd in 1x geslaagd met de hulp van Piet. Bij deze rijschool leer je rijden op een structurele manier met genoeg gezelligheid in de auto. Bedankt Piet!

Fijne en professionele rijschool!

Ik heb een ontzettend fijne periode gehad bij Rijschool van Rhijn. Pieter is een aardige man, die me uitmuntend op m'n examen heeft voorbereid. Door zijn goede tips parkeer ik nu als gegoten in en weet zelfs de fietser die op het fietspad springt me niet meer te verassen. Zeker doen!

Top heel erg aan te raden

Goede lessen veel geleerd en gezellige rijinstructeur.

Mijn ervaring is positief!

Piet is heel rustig en heeft veel ervaring. Hij geeft goede handvatten voor het rijden. Ik ben in 1 keer geslaagd.

Heel erg fijn!

Afgelopen 1.5 jaar heb ik naast Piet in de auto mogen zitten. Vanaf het begin heb ik de rijlessen als positief ervaren. Piet zegt waar het op staat en blijft in elke situatie rustig. Als je het mij vraagt zijn dat de eigenschappen die een instructeur moet hebben. Ook nadat ik mijn rijbewijs niet in 1 keer haalde bleef Piet positief, waardoor ik bleef vertrouwen in mezelf. Ik kan het iedereen aanraden om bij Piet rijlessen te nemen!

Goede rijschool en een fijne instructeur!

Altijd fijne lessen gehad en goede gesprekken met Piet! Aanrader.

Met succes gewisseld van Rijschool!

Na een negatieve ervaring bij een andere rijschool was ik opzoek naar een vakkundig, geduldig en relaxe rij-instructeur. Op aanrader van een kennis ben ik bij Piet terecht gekomen. Een schot in de roos! Bij Piet heb ik pas écht geleerd auto te rijden en deel te nemen aan het verkeer. Door verschillende routes te rijden bracht Piet mij in steeds nieuwe onoverzichtelijke en 'lastige' situaties. Maakte ik een fout of had het beter gekund? Dan besprak Piet de situatie nog eens rustig met mij. Of schetste hij de situatie op papier om het duidelijker/visueel te maken. Dit hielp echt! De lessen heb ik als zeer prettig ervaren. Piet is een vakkundig man met de juiste (positieve) benadering. Gaandeweg voelde ik mij steeds meer zelfverzekerd en veilig achter het stuur. Een absolute aanrader. Gewoon doen! #Peter, nogmaals dank

Heel fijn lessen met een gezellige en rustige insteucteur

Ik was bij Piet terecht gekomen via mijn broer, die ook bij hem zijn rijbewijs had gehaald en erg positief over hem was. Piet is een ontzettend fijne instructeur die altijd de rust bewaart en goede feedback geeft. Hij is goed in de omgang en heeft jou écht goed leren rijden op de eerste plaats staan, in tegenstelling tot je alleen door het examen heen te loodsen. Ik zou hem dan ook aan een ieder aanbevelen die zijn rijbewijs wil gaan halen!

Aanrader! Communicatie, Kwaliteit, Professionaliteit

Rijschool van Rhijn is absoluut een aanrader! rij-instructeur Piet is echt fantastisch! Hij legt helder en duidelijk uit en speelt erg goed in op wat je al kunt en wat juist niet. Met een engelengeduld en een goede dosis humor stelt Piet je op je gemak en gaat het rijden erg prettig. Ik kan niet anders dan zeggen dat ik heel tevreden ben over Rijschool van Rhijn! Ik raad Rijschool van Rhijn daarom ook zeker aan bij vrienden en kennissen die overwegen om hun auto rijbewijs te halen! Bedankt voor de hulp en begeleiding!

Een uitstekende rijschool met een gezellige instructeur

Rijschool van Rhijn is een simpelweg uitstekende rijschool, die niet alleen geinteresseerd is in zoveel mogelijk mensen laten slagen, maar vooral JOU zo goed mogelijk te leren rijden. Het slagen komt op deze manier als geen verrassing en je zal dan ook ontspannen de weg op gaan nadat je je rijbewijs hebt ontvangen. De lessen zijn instructief en Piet zijn uitleg is altijd duidelijk. Hij brengt inzicht en kennis inplaats van trukjes en vage verklaringen waardoor je ook in nieuwe situaties weet wat te doen. Als je opzoek bent naar een rijschool waar je wat aan hebt, is Piet de beste keuze!

Rustig en leerzaam!

Het volgen van mijn rijopleiding bij Piet was een uitstekende keuze. De lessen waren altijd leerzaam, zeker omdat Piet rekening hield met mijn woonplaats en daarom lessen van twee uur aanbood. Dit gaf de mogelijkheid veel verschillende locaties en dus situaties te ontdekken, met extra aandacht voor de examenlocatie in Leiden. Het prettigst vond ik het geduld tijdens de lessen, niet alles gaat meteen goed en dat vindt Piet heel normaal. Piet blijft altijd erg behulpzaam en legt duidelijk uit wat de beste oplossing is, ook als je het al 15x hebt gevraagd. Zo nu en dan een schets om de situatie te verduidelijken helpt perfect. Binnen 9 maanden heeft Piet, ondanks een lange corona-stop, mij toch klaargemaakt voor het examen, dat ik in één poging heb gehaald. Kortom, een super rij-instructeur en absoluur een aanrader.

Gezellig & Leerzaam

Ik ben in oktober 2019 begonnen bij Piet, en heb in december 2020 mijn rijbewijs in 1x binnengehaald. De sfeer is leuk, gezellig maar wanneer nodig ook streng & professioneel. Kortom zeker aan te raden voor goede & gezellige lessen.

Top rijschool!

Na 2 x gezakt, en behoorlijk onaardig behandeld te zijn door mijn vorige rijschool, overgestapt naar rijschool van Rhijn. Wat een verademing! Ik was behoorlijk onzeker geworden, maar werd hier fantastisch in begeleid. Ik kreeg mijn zelfvertrouwen weer terug, en merkte dat ik door de rust die de instructeur uitstraalt, ik vele malen beter ging rijden! Uiteindelijk een faalangst examen gedaan omdat de instructeur het mij aanraadde, ivm de zenuwen waar ik met examens last van heb... EN GESLAAGD!! Meneer van Rhijn, dankuwel voor de goede zorgen, en het mede mogelijk maakt dat ik nu veilig en zeker de weg op kan! Groetjes, debby

Gezellige en goede lessen.

Voor iedereen die nog een goede rijinstructeur zoekt: ga lessen bij Piet. Piet geeft goede lessen in stappen. Hij zoekt alle soorten verkeersomstandigheden op en zorgt dat je op elk vlak voorbereid bent voor je examen. Daarnaast past hij de lessen aan op wat jij nodig hebt en waar je woont en in moeilijke verkeerssituaties zal hij niet twijfelen om zijn pen erbij te pakken en alles duidelijk uit te tekenen.

Geweldige rijschool!

Na een nare ervaring met een vorige rijschool kwam ik terecht bij Piet. Mijn vertrouwen in rijscholen was nihil op dat moment. Vanaf het moment dat ik instapte voelde ik me meteen op mijn gemak. Piet is inderdaad erg rustig, neemt echt alle tijd voor je en legt alles heel duidelijk uit. Moeilijke situaties worden inderdaad herhaald vaak met behulp van schetsen of door even langs de kant te gaan staan zodat je een goed overzicht krijgt van de situatie. De lessen zijn ook altijd gezellig. Niet alleen bereid hij je voor op het examen maar ook op situaties in de toekomst die je zelf kunt gaan meemaken. Dankzij Piet heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald en durf ik nu zelfverzekerd te rijden. Absoluut een dikke aanrader voor iedereen. Piet, nogmaals bedankt voor al je geduld, je humor en de muziek. Zonder jou was het niet gelukt!

Veilige ervaring, met rust!

Bij rijschool Van Rhijn stap je met een veilig gevoel in de auto. Er wordt echt de tijd genomen voor de leerling en de situaties worden rustig na afloop besproken. Hierdoor mijn examen in 1 keer gehaald!