behulpzaam en betrouwbaar

spanrol set besteld voor mijn peugeot 307sw uit 2003. snelle levering en behulpzame vaklui.

Snelle service en goede levering

Binnen lamp voor hyuandi getz 1.1 Snelle reactie mail Snelle aflevering dag na betaling Ook prijs ten opzichte van andere autohandelaren zeer te vrede. Kortom te vrede klant en kom zeker terug !

Snelle servoce voor een nette prijs

Deurgreep voor een Suzuki Alto, binnen een dag na betaling werd het bezorgd. Snelle reactie op mail en een goede service.

Zeer snelle service

Ik was op zoek naar een specifiek paar hoofdsteunen. 's Ochtends een mail gestuurd en ze hebben keurig foto's gestuurd. Vervolgens via bankoverschrijving betaald. De volgende dag heb ik de hoofdsteunen ontvangen in top conditie.

uitstekend

Zeer klantvriendelijk bedrijf en nuitstekende service

Goede prijs voor een goede versnellingsbak

Heb een tweedehands versnellingsbak besteld bij Boekholt. Onderdeel werkt naar behoren, keurig geleverd, correcte prijs, duidelijke communicatie.

uitstekend

adequate service, value for money

Gasveren voor mijn Peugeot besteld. Goede prijs, goede gasveren. Snel geleverd en keurig verpakt. Als ik weer onderdelen nodig heb ga ik zeker eerst bij dit bedrijf informeren.

Geweldig en snel geleverd vr n goede prijs

Had n knipperlicht schakelaar, lichtschakelaar nodig voor mijn Starlet,na een keer tot 3 keer toe een bedrijf me beloofde n betaal link te sturen en het maar na herhaaldelijk mailen niet deed, eindelijk een eerlijk bedrijf , boekholt die snel reageerde,ik maakte t geld over en de volgende dag had ik mijn onderdelen al,ze hebben ook erg veel in voorraad, geweldige zaak,mocht ik ooit weer wat nodig hebben voor mijn Starlet,ga ik gelijk naar boekholt, super goede service

verwachting overtroffen

Bij aanvraag onderdeel (voorscherm Volvo 850) een vlotte reactie met meerdere foto's en een goede productbeschrijving erbij. Via de mail snel geïnformeerd over betaalopties. Bedrag gelijk overgemaakt en dit gemaild via de mail. De volgende dag is het scherm al geleverd met een keurige factuur ondanks dat dit onderdeel volgens de foto's nog gedemonteerd moest worden. Zo snel had ik niet verwacht. Prettig contact via de mail en een top service!

Prettig contact, snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding !

Binnen 24 uur reactie met aanbod, 1 x bellen afspreken en bevestigen. vervolgens betalen en materiaal binnen 32 uur goed verpakt tegen gunstig verzend tarief thuis ! Kan menig groot verzendhuis voorbeeld aannemen :-)

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie op mijn mail en het onderdeel dat ik nodig had was de volgende dag al in huis. Prima!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed. Supersnelle levering voor een betaalbare prijs. Zowel het onderdeel als de verzenkosten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3 hoofdsteunen gekocht.\r\nZagen er mooi uit snelle verzending netjes contact gehad via de mail.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed contact. Duidelijke informatie. Snelle verzending.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen een dag in huis, helemaal fijn!\r\n\r\nIk had een andere armsteun voor onze Citroen nodig. Laat Boekholt er 1 online hebben staan... Dinsdag besteld en betaald, woensdag in huis! Helemaal TOP!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dinsdagmiddag besteld en betaald, woensdagmiddag in huis. Keurig verpakt en schoongemaakt. Ik ben er blij mee!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen ik op zoek was naar Hoofdsteuntjes voor mijn Golf IV uit 2003, kwam ik toch weer uit op de onderdelenlijn. Boekholt bleek de steuntjes op voorraad te hebben, dus gaf ik ze een belletje: \"Zet het even op de mail, dan handelen we het af.\" (Met een grote glimlach) Ik als Rotterdammer had geen behoefte aan een tochtje naar Groningen voor 2 hoofdsteunen, dus heb ik de heren vriendelijk verzocht het op te sturen. Ze hebben gecontroleerd of de steuntjes pasten op mijn interieur, heb het geld overgemaakt en had het de volgende dag binnen. Perfecte service, super snel, en super vriendelijk. 10/10

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf GEWELDIGE SERVICE: op donderdag onderdeel aanvraag op onderdelenlijn gezet, meteen reactie van Boekholt, telefonisch gevraagd om foto van onderdeel ter verificatie, ook snel gemaild.\r\nVrijdag middag onderdeel betaald en zaterdag morgen al in huis, TOP SERVICE.\r\nWas het bij ieder bedrijf maar zo!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf artikelen opgevraagd bij onderdelenlijn.\r\nBinnen paar uur al reactie met de aanbieding.\r\nbij opvraag foto´s ook meteen geregeld.\r\nDaar onze zoon de wagen bij zich had pas een week later kunnen nakijken of het klopte en voor de zekerheid opgevraagd of alles nog op vrd lag.\r\nMeteen reactie terug.\r\nGeld overgemaakt en de volgende dag waren de onderdelen al aangeboden door de post.\r\nPerfecte service.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderdeel aanvraag geplaatst voor een Daihatsu op externe websities. Gerard reageerde hier snel op en gaf een gunstige prijs en zelfs 2 maanden garantie. Na betaling werd het product snel verzonden en de dag daarna had ik het in huis.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig,duidelijk,eerlijk wat gerard belooft gebeurt ook,o.a zeer snelle verzending,daar kunnen anderen iets van leren.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendlijke medewerkers en goeie monteurs word altijd super geholpen en dat voor een goeie prijs!