voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan deskundigheid is geen twijfel mogelijk. \r\n\r\nAlleen bereikbaarheid zowel telefonisch als per email mag wel beter. \r\n\r\nRommelig van binnen.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Cruise-control ingebouwd in mijn Audi Q3, mede een kaart-update van de MMI-navigatie. Tevens belangeloos een hinderlijke alarmstoring opgelost. Alles accuraat met grote ervaring en kennis van zaken. E.e.a.voor een zeer aantrekkelijke prijs. Echt een aanrader.\r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijke medewerkers.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en denken oplossingsgericht het zou om 5 uur pas klaar zijn maar om 2 uur was het allemaal klaar, heren bedankt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks dat de eerste afspraak mislukte vanuit Cartronic. Was de tweede afspraak wel succesvol en perfecte uitvoering van de werkzaamheden. Top.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerst wat twijfels om helemaal naar Den Haag te moeten om mijn Caddy Maxi van 2016 van nieuwe bi-xenon en led dagrijverlichting en een achteruitrijcamera te laten voorzien. \r\nMaar vooraf alles besproken incl prijs.\r\nZoals afgesproken was alles er in 1 dag keurig ingebouwd. Ziet er strak uit en alles werkt als af-fabriek!\r\nEnige was dat de coming home functie per ongeluk niet meer werkte maar dit wordt nu op hun kosten weer geactiveerd bij de plaatselijke dealer zodat ik niet weer helemaal naar Den Haag hoef te rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op mijn Caddy Maxi uit 2016 origineel bi-xenon met led drl laten inbouwen en een origineel achteruitrijcamera.\r\nOm 9.30 uur gebracht en om 17 uur was alles netjes klaar.\r\nSuper gedaan allemaal en helemaal blij met de prachtige verlichting en camera!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen weekeind mijn Audi a5 sportback 2016 naar CarTronic gebracht voor de volgende opties, \r\nParkeer sensoren voorkant (sensoren achter zat er al op) met weergave op MMI-scherm\r\nElektrisch inklapbare spiegels incl. geheugenstand parkeerhulp rechterspiegel.\r\n\r\nOndanks de goeie recensies op hun website was ik sceptisch om mijn Audi a5 af te staan voor werkzaamheden aan een bedrijf die ik alleen maar van een website ken en ook nog in Den Haag. Moest de auto om 09:00 uur brengen en de werkzaamheden zou tot 17:00 uur duren. Na 1 uur rijden word ik om 09:00 uur vriendelijk ontvangen en geef mijn sleutel af, Na een paar bakken koffie besloot ik om naar het centrum van Den Haag te lopen (+/- 5km van CarTronic). In mijn achterhoofd nog steeds sceptisch of ik er wel goed aan gedaan hebt om mijn Audi bij hun achter te laten, weet namelijk niet door wie en hoe het gedaan wordt. De wandeling naar en in het centrum was een welkome afleiding en de tijd vloog voorbij, 16:00 uur was ik weer te CarTronic, de werkzaamheden waren nog niet helemaal klaar, 16:30 de auto was gereed voor mijn eindcontrole, samen met Karim doe ik de controle en mijn achterdochtigheid verdwijn als sneeuw voor de zon. Wagen visueel bekeken en met verbazing kijk ik naar het resultaat.\r\n\r\nSensoren voorkant is als af fabriek en de weergave op het MMI-scherm is fantastisch, het werkt boven verwachting, ook is er een originele knop in mijn dashboard geplaatst om de parkeerhulp op het scherm aan of uit te zetten, in de achteruitstand komt de weergave direct op het scherm. \r\n\r\nInklapbare spiegels werken ook perfect, zelfs de handgreep console van de spiegel bediening is geheel vervangen voor een nieuwe originele met een extra optie voor inklappen scherm, bediening in MMI-scherm met de keuze uit of aan bij afsluiten auto, ook de parkeerhulp rechterspiegel ingesteld en alles werkt perfect :-)\r\nHierna heeft Karim op mijn verzoek nog wat softwarematige aanpassingen gedaan zoals een piepje van mijn alarminstallatie als de auto afgesloten wordt, ook als optie in het MMI-scherm aan of uit geplaatst etc etc.\r\n\r\nHet was de moeite waard en als trotse eigenaar van mijn Audi ga ik weer richting huis :-)\r\nSuper bedankt Car Tronic.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super bedrijf.\r\nnetjes geholpen en super resultaat.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op afgesproken tijdstip werd er direct aan de auto begonnen om de automatisch inklapbare spiegels te monteren. De afgesproken tijd werd met drie kwartier overschreden omdat er nog een onderdeel gehaald moest worden. Dit werd ruimschoots goed gemaakt door de kentekenverlichting om te ruilen voor Led lichten. Echt super. Ik ben dan erg tevreden over het geleverde product en de service van Cartronic. Klasse jongens!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een vriendelijk onthaal, leuke jongens en vooral verstand van VAG, niks is teveel alles netjes en snel gemonteerd, en voorzien van goede uitleg.\r\nKantelbare trekhaak laten monteren Audi Q3, daar waar andere melden in de bumper te moeten zagen, bleek dat hier absoluut dus niet nodig te zijn, nogmaals bedankt.\r\nTevens gratis parkeer sensoren op beeld zichtbaar gemaakt en kantelen rechter spiegel met achteruit rijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Cartronic een Discover Pro navigatiesysteem laten inbouwen. Dit alles voor een redelijke prijs en het systeem functioneert prima. De monteur heeft zich prima gehouden aan de afgesproken tijd. Als je je niet laat ontmoedigen door een minder goede bereikbaarheid heb je aan Cartronic een prima bedrijf.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tussendoor een belangrijke klus beetgepakt. Kon op korte termijn terecht en is perfect en op tijd uitgevoerd. Waarvoor hulde!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf trekhaak laten monteren op mijn golf7 gti.geleverd als net af fabriek.klein probleempje linkerachterlicht werdt tegen sluitingstijd nog hersteld.thuis onze bosal fietsendrager getest,ging perfect.hier in de buurt was het niet mogelijk [officiele dealer] deze trekhaak te monteren.voor golf 7 maakt niet uit welk type een 100% aanrader.jongens bedankt hiervoor en een dikke 10

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service. Heb een afspraak gemaakt en kon gelijk terecht. Was binnen 20 minuten klaar. Navigatie werkt weer top. Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk personeel, goed ontvangen. Golf 7 facelift dynamische led achterlichten in laten bouwen. Binnen 1,5 uur ingebouwd. Vakmensen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend bedrijf profetionele mensen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door Audi dealer Wittebrug doorverwezen naar Cartronic om cruise control te laten plaatsen, omdat zij het sneller en goedkoper doen. \r\nBinnen twee uur hadden de monteurs een originele Audi cruise control geplaatst. Mijn A3 rijdt nu nog fijner door het werk van deze mannen!\r\nBen hartstikke blij met jullie werk en al helemaal met de prijs, wanneer ik die vergelijk met andere garages. Jullie zijn namelijk al gauw 150 euro goedkoper.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Orginele Audi trekhaak en camera laten monteren. Zeer nette prijs, woon namelijk in Zuid Limburg en hiervoor extra naar Den Haag gereden. Geen spijt gehad, alles netjes gemonteerd en werkt allemaal. Thuis fietsendrager aangesloten en alle verlichting werkt. Petje af, ik zou hier zeker weer terug gaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden. Werd accuraat, deskundig en snel geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Audi A4 Avant 2016 laten voorzien van parkeersensoren voor en inklapbare spiegels. Vooraf door Karim een overzichtelijke prijsopgave ontvangen. \r\nPlezierige ontvangst en duidelijke afspraken gemaakt over het tijdstip van afleveren. De werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd vergelijkbaar met af-fabriek status. Ik ben zeer tevreden. Mocht ik een keer dynamische led achter en/of een achteruitrijcamera laten monteren, kom ik zeker terug.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en duidelijkheid betreft werkzaamheden

Maanweg 58 C

2516AA Den haag