Super,je wordt er goed geholpen en veel bussen staan er

Wij kwamen op een zaterdag morgen vrij laat bus gezien moest nog wat aan gebeuren, alles besproken en de deal gesloten.2 weken later keurig afgeleverd bij mij thuis. Top bedrijf,ook prettig in de omgang en ze komen de afspraken na

Aardige medewerkers

Top en snel geregeld!

Prima contact

Aankoop 2e bestelbus. Alles netjes en snel geregeld

Zeer prettig om zaken mee te doen . Zeer tevreden over de nieuwe bus

Helemaal goed

Mooie wagens, professioneel bedrijf met goede service.

Zeer goede sales team

Mooi en schoon bedrijf. Doen wat ze beloven.heel netjes

Prima service, korte lijnen met Samuel verliepen erg soepel !

Zeer prettig geholpen door Samuel en Peter. Goede service en communicatie… zeker aan te bevelen

Extreem goede service

Bij Dutch Vans is alles mogelijk. U vraagt, Dutch Vans regelt! Ze denken met je mee en zorgen ervoor dat je je bedrijfswagen zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen! Erg blij met hun.

Top bedrijf.

Goed bedrijf waar alles goed en snel geregeld is. Mochten er klachten om wat voor reden dan worden die direct opgelost.

TOPSERVICE

Topservice, eerlijk en vriendelijk. Pas geleden een taxibus aangeschaft hier bij Dutchvans, en super goed afgeleverd!

Fijn autobedrijf om zaken mee te doen, geen gedoe, komen afspraken na

Nette mensen, die weten waar ze over praten. Heerlijk om mee samen te werken

Netjes geholpen enthousiaste medewerkers

Snel kordaat geholpen, product netjes geleverd.

Heel fijn geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bedrijfswagen

Top bedrijf

Eerts sceptische en daarna overtuigd top top

Een bus kopen is natuurlijk niet zo maar iets. dat moet je met je verstand doen :) nou laat ik daar soms wat steken vallen. zo koop ik een bus van een postzegel grote op me telefoon. want die was mooi en mooie prijs. En je koopt hem gewoon. En dan ineens denk je ohhhh ik koop een bus zonder in de rijden zonder te kijken gewoon op de gok dus. dan ineens word je sceptisch. maar je moet en zal hem hebben. dus je gaat door. en dan is eindelijk die dag daar dat je je nieuwe bus ziet. en ik kan zeggen na alle informatie. filmpjes. foto’s. en besprekingen is het helemaal wat ik zocht. en wat ik nodig had. eerlijk ! waar kan je tegenwoordig nog op vertrouwen ? gelukkig kwam ik bij \dutch vans/ betaalbaar ‘eerlijk waar voor je geld. Heb ik even geluk zeg dat ik hier ben gekomen mijn bus 110% mee gevallen. ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst. want een bus kopen brengt toch een hoop stress mee. En onderweg naar huis is alles van me afgevallen. En kan ik met recht blij zijn met mijn nieuwe Transporter bedankt Dutch vans Xavier frauenfelder

Een heel netjes bedrijf. Je word er goed geholpen

Amicale club met een topauto als resultaat. Kosten voor het bijmaken sleutel wat flauw.

Binnen een week tijd stond mijn nieuwe auto voor de deur. Deze werd keurig bezorgd tegen een redelijk tarief door een fantastisch aardige kerel. Telefonisch werd medegedeeld dat er een sleutel bijgemaakt moest worden à €140. De sleutels in bezit hebbende lijkt dit me niet helemaal realistisch, daar de sleutels die ik heb ontvangen, zeker niet nieuw zijn. Een klein smetje op een verder top transactie. Mooie gasten die levelen met hun klanten.

Topbedrijf

Heel vriendelijk personeel. Kom binnen en ze weten gelijk wie je bent Aflevering nieuwe bus ging erg goed Ze denken met je mee. Zou mijn volgende bus hier zo weer kopen.

Fijne mensen, goed geregeld.

Groot aanbod, goede informatie en duidelijke hulp bij de aankoop. Wel wat lang moeten wachten eer we de bus konden afhalen (twee weken) maar verder geen verassingen. Als je zelf jouw aandeel goed doet, loopt de overdracht soepel en ben je snel op weg. Dutch Vans bedankt!

ben zeer correct geholpen en tevreden over Dutch Vans

je kunt op zeker Dutch Vans aanbevelen alle gemaakte afspraken heeft de firma keurig na gekomen je kunt op hun bouwen, rekenen dat zij dat correct afhandelen . ik wens Dutch Vans het aller beste toe wens hun goede zaken met goede vriendelijke groeten Jos Nagel Beverwijk

Vriendelijk klant contact, denken met je mee. Goed geregeld voor de 3e bus alweer Top

Prima adres om een mooie bestelbus te kopen!

Paar weken geleden een hele mooie Mercedes Vito gekocht. Bij eerste bezoek prettig geholpen door Jurrian van der Weerd. Aangezien ik al bekend ben met Vito's was de koop snel gesloten. Op dag van ophalen ben ik netjes door vriendelijke medewerkster opgehaald van station, scheelde weer taxiritje! Bij het ophalen na aankoop bleek er een klein servicepuntje te zijn die nog uitgevoerd moest worden. Ik mocht hiervoor naar de Mercedes dealer gaan waar ik woon, waarna de rekening naar Dutch Vans mocht. Zoals afgesproken is deze rekening netjes voldaan door Dutch Vans. Al met al een professioneel en prettig bedrijf om zaken mee te doen!

Goed geregeld

Als we een bus nodig hebben dan worden we altijd geholpen! En alles wordt snel geregeld! Bussen zien er altijd netjes en schoon uit. Atlas Power haalt al jaren de bussen bij Dutch Vans en gaat dit zeker nog jaren doen! Het zijn toppers!

Goede service!

Goeie service en hulp bij alles. Blij met mn nieuwe auto! Bedankt Dutchvans!

Top service!

Bij dutchvans word je erg goed geholpen. Ze luisteren naar je wensen en zoeken daar de juiste bus voor. De communicatie verlie erg soepel en alles was vanaf het begin af aan duidelijk voor mij. De bussen worden ook zeer netjes afgeleverd. Al met al zeker aan te raden als je opzoek bent naar een bus.

Bedrijf met goeie service.

Maken duidelijke afspraken en komen die ook na.

Mercuriusweg 41

3771 NC Barneveld