Zwemles met twee gezichten

Over de zwemles door juf Esther en meester Gerrit kan ik alleen maar positief zijn. Super begeleiding, erg veilig en leuk voor de kinderen die met veel plezier gingen. Puur de lessen zouden voor ons een 10 scoren. Dat Snorkeltje toch maar een krappe voldoende scoort voor ons komt door een hoop randzaken die de pret drukken. Eerst duurde het 3 jaar inschrijftijd om eindelijk een plekje te hebben. Dan heb je een "vast plekje" mits je genoeg vooruit plant. Vergaten we even om meer dan 2 weken vooruit te plannen, dan was ons "eigen" plekje al geclaimd door iemand anders die extra les had gepland. Eerst kon (en wilde) onze jongste nog mooi mee naar zwemles en kon hij rustig aan het water wennen in het pierenbadje. Totdat dit niet meer mocht omdat sommige kinderen wild naar de volwassenen spetterden en resoluut alle kinderen geweerd werden. Onze oudste kon niet in het "gewone" zwembad in Nijkerk afzwemmen omdat hij (door de lange wachttijd) al te groot was geworden en daar bij de bodem kon. In Baarn kregen we ongeveer iedere week andere instructeurs en dat gaf stress en onduidelijkheid en kostte in praktijk extra lessen. De kinderen zwommen standaard 1 op 2, ook toen alleen onze dochter door ging. Maar toen de zwemschool zelf geen tweede kindje kon vinden voor de les, werden we door meester Gert (niet te verwarren met Gerrit) gedwongen om bij te betalen voor 1 op 1. Dat soort dingen geven een nare nasmaak. En inmiddels was onze jongste ook oud genoeg om te starten zodra onze dochter stopte. Maar nee, die moet gewoon weer helemaal onderaan de wachtrij beginnen, waar we gezien de wachttijd niet aan gaan beginnen. Plan je goed vooruit, schrijf je je kind al jaren eerder in dan dat ze zwemles moeten krijgen en plan je trouw de lessen op tijd in, dan is zwemschool Snorkeltje zeker een aanrader. Want de lessen zijn er fantastisch. In ieder geval bij meester Gerrit en juf Esther. Het is alleen jammer dat zoveel randzaken de pret kunnen drukken.

Zo zou zwemles altijd moeten zijn

Na veel gedoe bij de zwemschool in Zeist zijn wij overgestapt naar Snorkeltje in Baarn. In eerste instantie alleen voor onze jongste dochter voor A.maar daarna hebben onze beide dochters nog B en C gehaald. De persoonlijke aandacht die Gerrit met zijn team voor de kinderen heeft is fantastisch. Ze weten de juiste snaar te raken bij ieder kind. Serieus wanneer het moet en een geintje op z'n tijd. Zwemles was iedere week een feestje. Jammer dat het klaar is. De instructeurs zijn altijd in het water en hebben door de kleine groepen alle aandacht. Zo zou zwemles moeten zijn. Een aanrader voor iedereen!

Fijne instructeurs en efficiente lessen

We hebben hele fijner ervaringen met juf Karin, Juf Hester en meester Gerrit. De tijd van de les wordt efficient benut, de kinderen worden uitgedaagd en de resultaten zijn super.

Geweldig en professioneel

Ons dochtertje heeft een verstandelijke beperking en onze grootste angst was altijd dat ze niet kon zwemmen. Ze heeft 1 op 1 zwemles gehad van Juf Yvette in Zwijndrecht. De eerst paar keer moest Tess even wennen maar daarna ging het steeds beter. Juf Yvette heeft met al haar liefde, energie en professionele zwemlessen Tess zwemmen geleerd!! Als Tess even letterlijk haar kop in het water stak ( omdat ze het niet meer zag zitten ) wist Juf Yvette haar altijd weer te motiveren om door te gaan. Met als resultaat dat Tess haar A-diploma heeft gehaald. Juf Yvette luisteren altijd naar Tess en dacht mee. Deze zwemles gun ik elk kind.

Deze manier van zwemles gun ik ieder kind!!

Na verschillende zwemscholen, opnieuw beginnen ivm angst voor onder water zwemmen vorig jaar gestart bij juf Karin in de Bilt. Zwemles werd weer plezier en het leren ging als vanzelf. Nog geen jaar verder zijn er 3 diploma's en is het gewoon jammer om te stoppen. Zwemles was namelijk inmiddels het fijnste half uurtje van de week geworden! Veel geduld, begrip en een hele fijne communicatie, echt een super zwemschool! Dat gunnen we echt iedereen!

Fantastische zwemschool

Mijn zoon vindt de zwemlessen van meester Gert geweldig en gaat met heel veel plezier naar de lessen. Goede zweminstructeur met oog voor de behoefte van de kinderen!

Passie voor kinderen

Enorm liefdevolle bejegening: zoveel positiviteit en geduld - op álle mogelijke manieren werd de angst van mijn zoontje verminderd en werd zijn zelfvertrouwen beetje bij beetje versterkt. Deze vakkundige mensen hóuden van kinderen.

Met plezier naar de zwemles

“Huilende kinderen bij zwemles” “ 2 jaar in de drukte met andere ouders” Dit hoorde ik over zwemles van vrienden. Niets van dit alles bij Snorkeltje, wat een fantastisch concept en fijne instructeurs. De juiste aandacht, professioneel, tijd voor een grapje, onze zoon ging met plezier naar de les! Walter, Jimmy en Hester, veel dank!

Aandacht, kwaliteit en goed contact!

Onze dochter heeft met veel plezier haar A en B diploma gehaald! Door de 1 op 1 aandacht, geduld en de kwaliteiten van juf Hester!

Goede zwemles , leren meteen alles goed aan . Ook pas afzwemmen als ze echt goed kunnen zwemmen . En kinderen krijgen persoonlijke aandacht .

Fijne zwemschool!

Wij ervaren zwemschool Snorkeltje als een betrouwbare, laagdrempelige, professionele en prettige plek waar onze zoon sinds een aantal maanden zwemles heeft. Wij raden deze zwemschool zeker iedereen aan.

Vertrouwen is de basis.

Gelijk vanaf het eerste moment is onze dochter vertrouwd met haar meester Walter. Hij weet haar goed op haar gemak te stellen en steeds weer iets verder uit haar veilige zone te krijgen waardoor ze het zwemmen goed op pakt! Extra knap omdat onze dochter blind geboren is. Walter bedankt!

Heel fijne zwemschool, waarbij écht naar het kind gekeken wordt.

Voor ons was al snel duidelijk dat het voor onze zoon niet prettig zou zijn om zwemles te krijgen in een (grote) groep. Toen we via via van het Snorkeltje hoorden en de website hadden bekeken leek ons dit een mooie vorm van zwemles, 1 op 1. Eenmaal begonnen bleek dit een zeer goede keus te zijn. Waar onze zoon op school niet altijd werd begrepen en gezien zoals hij is en daardoor niet altijd de juiste begeleiding kreeg, werd en wordt hij bij het Snorkeltje wél gezien. In de lessen wordt rekening gehouden met zijn behoeftes en is er ruimte voor hem om op zijn eigen tempo te ontwikkelen. Dit heeft als resultaat dat zijn zelfvertrouwen in het water enorm is gegroeid. Waar hij eerst niet eens zijn gezicht in het water durfde te doen springt hij inmiddels van de hoge duikplank. Ook het contact met mij als ouder verloopt op een prettige manier. Inmiddels staat ook onze dochter op de wachtlijst.

Ge-wel-dig

James (6 jaar) vind zwemles helemaal TOP! Hester en Jimmy (excuus twijfel of zijn naam goed is) zijn superlief en steengoed in les geven. Een betere en fijnere zwemschool dan het Snorkeltje is wat mij en James betreft, onmogelijk. Hiervoor had James ergens anders les, dat vond James niet prettig en hij wilde niet meer. Ook ik vond de sfeer en de zwemleraren matig. Het snorkeltje kan oprecht goed met kinderen omgaan, dat is niet iedere zwemleraar gegeven.

Kindgericht

Bij zwemschool snorkeltje heb ik ervaren dat ze echt kijken naar het individuele kind. Ieder kind is uniek en ontwikkelt zich op zijn eigen manier en in zijn eigen tempo. Bij zwemschool snorkeltje gaan ze tijdens de zwemlessen hierin mee en dat heb ik zelf als heel prettig ervaren. Mijn dochter ging iedere keer weer met plezier naar zwemles!!

Snorkeltje kan ik iedereen adviseren!

Onze dochter had eerst zwemles bij een andere zwemschool waar ze in een groepje les kregen. De vooruitgang ging hier erg langzaam, want ze kreeg hier niet de aandacht die ze nodig had. Bij het Snorkeltje was dit 100% anders. Met de 1 op 1 les met Hester ging ze als een speer. Voor onze 2e dochter hetzelfde, en binnenkort hopen we met dochter 3 te kunnen starten. We zijn super tevreden en kunnen het ook iedereen aanraden.

Leuke,gezellige zwemles met goed resultaat een diploma!!

Onze zoon deed 1 op 2 zwemles,, leraren hadden snel een goede klik, dit maakte de lessen leuk. Veel aandacht, iets onder de knie, door met een volgende vaardigheid. Zo bleef de les uitdagend. En gaat het snel. Onze dochter heeft nu 1 op 1 ook met haar heeft elke leraar/ lerares een goede klik. In de coronatijd was ons bad dicht, ze hielden ons goed op de hoogte en we konden zolang in een ander bad komen zwemmen, heel fijn. Ook zij gaat goed vooruit, ze kijken echt naar het kind en passen daar op aan. Super! Je zit met plezier aan de rand van het bad.

Dat je dochter het hele alfabet aan zwemdiploma's wil halen zo leuk vindt ze het!

Hele goede zwemles, ontzettend enthousiaste instructeurs. Elke week is de zwemles een feestje en ze leren ook nog eens heel goed zwemmen. Alles is keurig geregeld en de communicatie is goed en snel. Top geregeld en top zwemlessen.

les op maat

hele goede ervaring met de lessen van deze Zwemschool. sprake is van een kundige instructeur die echt aansluit bij wat mijn kind nodig heeft om het zwemmen onder de knie te krijgen.

Mensen die het hart op de juiste plek hebben!

Onze dochter heeft het syndroom van Down en had al op zwemles gezeten.... dit ging totaal niet. We kenden Walter en toen hij voor zichzelf begon vroeg hij ons of hij het eens mocht proberen..... onze insteek was : als zij zich maar enigszins kon “redden” dan zouden we al tevreden zijn! ......Nou wat een super ervaring! Met veel geduld en heel veel liefde heeft zij haar A en B-diploma gehaald. Wat een lol en plezier heeft ze daar gehad. Het was iedere week weer een feestje om naar zwemles te mogen. Eerst even goed je best doen zei meester Walter en dan gaan we even plezier maken..... Wij zijn hem enorm dankbaar voor deze prachtige tijd en zijn inzet! Echt geweldig. Ze waren samen een hecht team! Dit is een zwemschool waar ze het hard op de juiste plek hebben, je kind is er veilig en word super begeleid!

Geweldige zwemschool waar onze zoon met plezier 6 diploma's heeft gehaald!

Omdat we op zoek waren naar één op één zwemles kwamen we bij Zwemschool Snorkeltje uit. Bij Hester heeft onze zoon met heel veel plezier zwemles gehad. Zo veel plezier dat hij telkens wilde doorgaan en uiteindelijk 6 diploma's heeft gehaald. Dat zegt genoeg :-)

Bijzonder professioneel!!

Onze dochter was met zwemles gestart bij het zwembad in ons dorp, maar de zwemles werd maar niet opgestart na corona. We zochten naar een alternatief en konden meteen terecht bij Het Snorkeltje. Ze moest proefzwemmen en onze dochter gaf meteen aan dat de juf het zoveel begrijpelijker uitlegde! Er is continu aandacht en ze maken filmpjes van haar zodat ze kan ziet wat ze verkeerd doet. En wat nog niet lukt wordt extra geoefend. Ze was geëindigd halverwege badje 4, maar mocht hier na 5 lessen al afzwemmen voor A. 1-op-1 aandacht werpt z’n vruchten af en de bandjes hoeven nu niet meer mee op vakantie!

Een verademing, zwemles is nog nooit zo relax geweest!

Deze manier van zwemles geven vind ik echt een aanrader! Bij zowel de 1 op 1 als de 1 op 2 zwemlessen ligt je kind de hele les in het water en is er continue instructie van de zweminstructeur. Naast het oefenen van alle vaardigheden die nodig zijn voor het behalen van de zwemdiploma’s is de sfeer altijd ontspannen! Elk kind is anders en daarom zoekt de zweminstructeur bij elk kind de manier die het beste bij je kind past!

Fijne zwemschool

Onze zoon heeft hier heel goed leren zwemmen. Hij heeft zijn A en B diploma gehaald. Ga zo door zou ik zeggen. De zwemles wordt met elke les een spelletje spelende wijs gegeven, waardoor de kinderen nog meer motivatie krijgen. Ik zou iedereen aanraden om 1 op 1 of 1 op 2 zwemles te nemen.

Helemaal super!

Zo’n ontzettende fijne en goede zwemschool. Mijn zoontje wilde nooit naar zwemles bij de vorige zwemschool en hij ging maar heel traag vooruit. Hij bleek zoveel verder te zijn maar daar werd er niet individueel naar gekeken. Nu gaat hij iedere week met zoveel plezier en zwemt hij binnenkort af voor zijn B-diploma!