UnitedConsumers € 322,88 uit je bespaartegoed overgemaakt
Beste Ton, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je bespaartegoed! Ons doel is om onze klanten te helpen besparen en het is fijn dat dit bij jou goed gelukt is. Wij hopen dat je in de toekomst nog meer kan besparen via UnitedConsumers. Met vriendelijke groet, Lisa UnitedConsumers
Vijf weken voor het verlopen van mijn energie contract naar mijn verlengingsaanbog gekeken. Dit was zeer slecht t.o.v. Andere aanbieders. Gebeld met UC maar de bewuste medewerker zei dat het niet anders was. O.a. De terugleververgoeding was 2 maal zo hoog. En er waren ook geen andere mogelijkheden. Toen overgestapt naar een andere leverancier. Daarna ook nog even bij UC gekeken en toen stonden er ineens andere bedragen vermeld. Zo ga je toch niet om met je klanten als je ze behouden wilt.
Beste Dirk, We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn als het verlengingsaanbod niet aan je verwachtingen voldoet. De energiemarkt is momenteel erg onvoorspelbaar, wat invloed heeft op de tarieven en aanbiedingen die we kunnen doen. Hoewel we ons best doen om onze bestaande klanten de beste voorwaarden te bieden binnen de huidige marktomstandigheden, is het niet altijd mogelijk om de meest voordelige prijs te garanderen. We betreuren het dat ons aanbod niet volledig aansluit bij jouw verwachtingen. Daarnaast willen we graag uitleggen waarom vaste kosten, zoals de terugleverkosten voor klanten met zonnepanelen, zijn veranderd. Wanneer er stroom wordt opgewekt en teruggeleverd aan het elektriciteitsnet, brengt dit extra kosten met zich mee, bijvoorbeeld voor het beheren van de balans op het elektriciteitsnet. Dit is een algemene ontwikkeling in de energiemarkt. Voorheen werden deze kosten door alle klanten gedeeld, maar bij UnitedConsumers Energie hebben we ervoor gekozen deze kosten eerlijker te verdelen. Dit betekent dat een deel van deze kosten wordt toegerekend aan klanten die stroom terugleveren, afhankelijk van de hoeveelheid teruggeleverde stroom per jaar. Mocht je graag je persoonlijke situatie met ons willen bespreken dan is dit altijd mogelijk. Wij vragen je dan per email of telefonisch contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Altijd bereikbaar en behulpzaam
Beste A.J.J. Engels, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze energie en zorgverzekering! We streven ernaar om altijd bereikbaar en behulpzaam te zijn voor onze klanten, en het is geweldig om te zien dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Michelle UnitedConsumers
Het bedrijf UnitedConsumers heeft een duidelijke site.
Beste Micheal, Bedankt voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat je onze website als duidelijk ervaart. Als je nog suggesties hebt om onze site verder te verbeteren, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Fijn dat je gewoon kan bellen en iemand aan de lijn te hebben
Beste R.C.M. van Riel, Dank je voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service. Met vriendelijke groet, Toine UnitedConsumers
Really appreciate the effort to deal in English as my Dutch is not good at all,
Dear Andrea, Thank you for your kind feedback! We’re always happy to assist in English to ensure clear communication and provide the best possible service. Don’t hesitate to reach out if you need anything else! Yours Sincerely. Caspar UnitedConsumers
De medewerkers zijn ervaren gesprekspartners. Nemen initiatief met besparende adviezen. Zijn bereid dingen op een rijtje te zetten, zoals Toine voor mij deed. De website is zeer gebruikersvriendelijk. Mijn dochter is inmiddels naar hen over.
Beste Monique, Dank je voor deze top review! Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen en super dat je ons aanbeveelt. We hopen dat je in de toekomst weer gezellig naar UnitedConsumers komt. Met vriendelijke groet, Toine UnitedConsumers
Telefonisch goed bereikbaar. Altijd vriendelijk en eerlijk advies. Makkelijk bedienbare app. Is er een betere prijs kwaliteit binnen verzekeringen te verkrijgen word er op eigen initiatief contact opgenomen.
Beste Anne, Hartelijk dank voor je prachtige feedback! Wat fijn om te horen dat je onze service als duidelijk en vriendelijk hebt ervaren. Wij doen altijd ons best onze klanten snel en goed te helpen. Dank je wel voor je vertrouwen in ons. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Behulpzaam, duidelijk en nemen de tijd.
Beste H.P., Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantvriendelijkheid en de snelheid van ons contact! Wij nemen graag de tijd voor onze klanten om ze zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor je positieve feedback. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Ik heb vorig jaar na de jaarafrekening de tarieven vergeleken en kon elders goedkoper terecht. Zelfs bij United Consumers Ik gevraagd of ik ook zo een deal kon krijgen en er werd geantwoord als je het elders beter kunt krijgen dan ga je toch. Helaas werd ik ziek en heb dit jaar hetzelfde traject gevolgd en op een mail geantwoord voor een anders verzekering waarom ik dat zou doen. Na uitleg zou er een speciale aanbieding voor energie klaar staan Dat was een klap inmijn gezicht voor gas en licht betaal ik bij UC 98 per maand maar een contract voor 3 jaar "maar 105" per maand terwijl stroom op dit moment 33% goedkoper is dan vorig jaar op dit tijdstip maar UC denkt als je al meer dan 15 jaar klant bent dan ga je niet Nou ik zit nu nog in d ebedenktijd bij een anders leverancier voor 79 per maand en na een jaar een bonus van 220 bij de jaarafrekening
Beste Jan, Bedankt voor je review en het delen van je ervaringen. Wij doen ons best voor onze klanten het beste aanbod aan te bieden. De energiemarkt is op dit moment erg onvoorspelbaar en soms kunnen er aanbiedingen zijn bij andere leveranciers die goedkoper zijn. Wij doen ons best om voor onze klanten een aantrekkenlijk mogelijk aanbod aan te bieden, maar we kunnen helaas niet altijd garanderen dat we de beste prijs kunnen aanbieden. We begrijpen dat ons huidige aanbod voor jou mogelijk niet aansluit bij wat je verwacht had, en dat betreuren we. We nemen jouw feedback zeer serieus en willen je verzekeren dat we blijven zoeken naar manieren om onze trouwe klanten op een betere manier tegemoet te komen. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Toen ik bij UC klant werd, was je echt goedkoper uit. Inmiddels lijkt het binnen UC een graaicultuur te worden en gingen de “vaste kosten” met meer dan 75% voor ons omhoog. De keuze gemaakt om over te stappen naar een energieleverancier die de vaste kosten in alle redelijkheid toepast.. De tip om vooral naar de vaste kosten die UC in rekening brengt te kijken..
Beste Peggy, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je teleurgesteld bent over de stijging van de vaste kosten. We begrijpen dat dit een belangrijk punt is bij het maken van je keuze voor een energieleverancier. De energiemarkt is de afgelopen tijd flink veranderd, wat invloed heeft gehad op onze vaste leveringskosten. Een van de grootste veranderingen betreft de vaste terugleverkosten die we rekenen aan klanten met zonnepanelen. We leggen graag uit waarom deze kosten worden doorberekend. Wanneer stroom wordt opgewekt en teruggeleverd aan het elektriciteitsnet, veroorzaakt dit extra kosten, zoals het beheren van de balans op het net. Dit is een ontwikkeling die in de hele energiemarkt speelt. Voorheen werden deze kosten door alle klanten gezamenlijk gedragen. Bij UnitedConsumers Energie hebben we ervoor gekozen om deze kosten eerlijker te verdelen door een deel specifiek toe te rekenen aan klanten die stroom terugleveren. Hoeveel dit is, hangt af van de hoeveelheid stroom die jaarlijks wordt teruggeleverd. We hopen hiermee meer inzicht te bieden in de reden achter de veranderingen. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Verrassing om geld teruggestort te krijgen! Hartelijk dank! Ik verander niet van aanbieder
Beste Dinah, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je de terugbetaling als een positieve verrassing hebt ervaren. We waarderen het enorm dat je ons trouw blijft als aanbieder. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Al jaren klant en het bevalt me nog steeds goed
Beste Rinus, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat onze service en klantvriendelijkheid goed bevallen. We waarderen het enorm dat je al jaren klant bent en hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Het fijne van jullie is dat je ongemerkt kan sparen. Een extra spaarpotje.
Beste MGB, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je onze service en het sparen als prettig ervaart. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Als je belt, meestal snel verbonden. Je krijgt iemand aan de lijn die je snel en to the point helpt. Kortom: ik ben heel tevreden.
Beste Jan, Hartelijk dank voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze bereikbaarheid en de hulp die we bieden. Het is ons doel om iedereen snel en effectief te helpen, dus het doet ons goed dat jij dit zo hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Ik ben zeer tevreden over mijn leverancier en prijs. App is zeer overzichtelijk en duidelijk.
Beste Beata, Wat fijn om te zien dat je tevreden bent met onze app en ons als leverancier! Dat zelfs met een 10, dat is waar we het voor doen :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Vergeleken bij de vorige keer (met mega klantvriendelijk persoon en geweldige uitleg) nu een zuurpruim kind aan de telefoon die duidelijk liet merken dat ze alle kennis zou bezitten. Deze had totaal geen vreugde aan haar werk. Zeer klantonvriendelijk. Mijn gegevens werden niet eens gevraagd dus ze wist niet eens waar het over ging maar deed een algemeen praatje over hoe het hoort te gaan. Net hiervoor de zorgverzekering beken bij uc maar dat ga ik echt niet afnemen. Het advies als ik 2 x niet zou betalen wordt de levering stop gezet. Die neem ik ten harte. Dank daarvoor. Nu klaar met United consumers, ook dat ik niet zelf vaker mijn termijnbedrag kan aanpassen. Elke x moeten bellen. Nee dank u met zulke zuurpruim. Als zzp-er is er wisselend inkomen en het zouhandig zijn als je de ene maand het kan aanpassen aan een andere maand als het minder is. De eindafrekening is alles gewoon voldoende betaald.
Beste A. Sjoerdsma, Hartelijk dank voor je feedback. Wij betreuren het zeer dat je laatste ervaring met onze klantenservice niet naar wens is verlopen. Je opmerkingen over het gesprek nemen wij serieus, en het spijt ons dat je deze keer niet de klantvriendelijkheid en ondersteuning heeft ervaren die je eerder wel ontving. Wij komen graag met je in contact naar aanleiding van je feedback. Wij willen graag met je in gesprek om je vragen te beantwoorden en onduidelijkheden weg te nemen. Wij willen je vragen ons te laten weten wanneer het schikt om contact met ons te hebben. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Elke maand een goed overzicht van mijn verbruik, maakt dat ik niet zenuwachtig word van een eventueel te hoog verbruik van de energie bronnen.
Fijne service
Beste K. Zetten, Bedankt voor dit mooie cijfer! Onze service staat bij ons hoog in het vaandel, super fijn dat je dit dan ook als goed hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Lisa UnitedConsumers
Gevraagd om advies over huidige contract . Helder en duidelijk antwoord .
Beste Nicole, Super fijn om te vernemen dat je het contact zo positief hebt ervaren! Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Lisa UnitedConsumers
bram nam de tijd en checkte de verschillen in de vergelijking
Beste Frans, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat onze medewerker de tijd heeft genomen om de verschillen goed met je door te nemen. We vinden het belangrijk dat je goed geïnformeerd bent, zodat je de beste keuze kunt maken. Als je in de toekomst nog vragen hebt of extra hulp nodig hebt, staan we graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Michelle
Zeer geduldig en vriendelijk persoon aan de telefoon.
Beste Lambertus, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je de communicatie als geduldig en vriendelijk hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Goede telefonisch bereikbaarheid, ook de avonden, kennis van zaken, denken met je mee.
De app geeft een duidelijk beeld van mijn verbruik, Ondertussen spaar ik doordat ik klant ben. Dit bedrag is op meerdere manieren te gebruiken.
Beste Wout, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je de app duidelijk en gebruiksvriendelijk vindt, en dat je een goed overzicht hebt van je verbruik. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Prettig contact met de klantenservice snel en deskundig advies en antwoord ben inmiddels zo’n 9 jaar klant zeer tevreden
Luchthavenweg 20
5657EB Eindhoven
Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.