Ben al jaren bij united, 3 x verhuisd en veranderd van systemen maar alles klopt altijd , zeer vriendelijk en behulpzaam , dat je ook kunt sparen is fijne bijkomstigheid . Ik blijf zo lang ze er zijn bij united

UC en nieuwe hoge vaste terugleverkosten stroom

Als jarenlange vaste klant loop ik nu bij UC aan tegen erg hoge vaste terugleverkosten van ruim 246 euro per jaar voor stroom, dit met slechts 6 zonnepanelen. Meer dan het dubbele van vele andere leveranciers. De terugleverkosten zijn zelfs hoger dan de vaste leverkosten. Is teruggeleverde stroom anders dan geleverde stroom, gaat over hetzelfde lijntje, toch???? Samen met een eventuele overstapbonus kost me dit al snel 400 to 500 euro. Helaas wordt dit nu overstappen, zoals waarschijnlijk vele andere klanten van UC. Erg jammer want ik verlaat UC met pijn in het hart. Meebetalen aan de kosten ok maar dit is absurd.

Beste Frank van Helvoirt, We begrijpen dat er telefonische contact is geweest. Wij hopen dat we de situatie hebben kunnen uitleggen en verduidelijken. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers

Bekwaam

Ik ervaar mijn ervaring, als bekwaam, vriendelijk en snel.

Al jaren klant tot volle tevredenheid

Mijn ervaring is: goede uitleg bij vragen, service is prima en altijd op de hoogte van de mogelijkheden voor mijn energie en autoverzekering. Ik beveel UC aan. Leuk spaarpotje.

Wat fijn om te horen dat je de service zo goed ervaart. Hartelijk dank voor je review. Met vriendelijke groet, Nada UnitedConsumers

super tevreden

al jaren bij unit consumers energie denken ze mee

Fantastisch.

Ben zo tevreden, moet zo weer opnieuw mijn contract bekijken, maar hopelijk kan ik gewoon blijven waar ik nu zit. Ben heel tevreden, zou het iedereen aanraden hoor, ik heb wel alleen de energie, elektra en gas. Maar de rest zal zeker ook goed zijn, hopelijk blijf ik zitten waar ik zit.

UC wil geen klanten meer met zonnepanelen

Vaste kosten voor teruglevering van zonnepanelen schieten door het dak ik betaal nu 38 euro per maand! Als je belt voor uitleg wordt er gezegd dat ze geen klanten willen die zonnepanelen hebben. Demotivatiebeleid ipv eerlijk de kosten doorberekenen. Zo snel mogelijk opzeggen er zijn genoeg aanbieders die veel goedkoper zijn, De naam United Consumers graag aanpassen die klopt nu niet meer!

Beste Elco, Wij zien dat je op meerder plaatsen een review hebt achter gelaten. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met je opgenomen. Wij hopen dat het telefonisch gesprek het een en anders alsnog heeft kunnen verduidelijken. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers

Snel en hulpvaardig

Een probleempje met een rekening werd snel en netjes opgelost. Geen wachttijden bij de telefonische helpdesk, snel en terzake kundig geholpen. En binnen enkele minuten teruggebeld met de juiste oplossing.

Beste, Hartelijk dank voor je mooie feedback en mooie woorden. We doen ons uiterste best je zo goed mogelijk te helpen. Met vriendelijke groeten, Daan UnitedConsumers

Negatief contact binnendienst

Ivm d'r komende vakantieperiode tel. Contact gezocht met de binnendienst. Mijn verzoek was of er eerder dan 24-07 as. een aanbieding gemaakt kon worden voor contractverlenging. Dit was niet mogelijk, dan moest ik maar een andere energieleverancier opzoeken Echte klantenbinding!

Beste Arjan, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat het telefonisch contact niet naar wens is verlopen. We begrijpen je frustratie en willen je graag verder informeren over de huidige situatie met betrekking tot je contract. We waarderen je feedback enorm en nemen je opmerkingen serieus om onze dienstverlening te verbeteren. Momenteel kunnen we helaas geen nieuw vast contract aanbieden aan klanten die nog een lopend vast contract hebben. Zodra je vaste contract overgaat naar een variabel contract, kunnen we je een aanbod doen voor een nieuw vast contract met een looptijd van één jaar. Het is op dit moment technisch niet mogelijk om je eerder een vast aanbod te doen voordat je huidige vaste contract is afgelopen. Onze ontwikkelaars werken hard om dit proces te verbeteren, zodat we in de toekomst eerder een nieuw aanbod kunnen doen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt, vooral tijdens de vakantieperiode. Onze oprechte excuses hiervoor en we hopen snel een betere oplossing te kunnen bieden. Met vriendelijke groeten, Wendy UnitedConsumers

Goede energie bedrijf met perfect service desk!!!

Bij united consumers ben ik aangesloten al bijna 4 jaar voor levering energie en ben ik zeer tevreden. Goede, concurreerde prijzen en vooral uitstekend service desk om alle vragen/ opmerkingen maar ook disputen beleeft te beantwoorden en uitleggen. Zij nemen al de tijd en zijn zij telefonisch bereikbaar tot 21.00 uur per werkdag. Maandelijks bij hun uitgebreid website en bij mijn account kan ik uitgebreid mijn gebruik van elektra en gas zien en vanaf vorige maand ook per week!!! Verder bieden ook andere verzekeringen en abonnementen ( heb ik al een mobiele abbo) en ziet ik te denken om mijn auto te verzekeren plus een tankcard.... Kortingen van producten worden ook gegeven die uitbetalen op je bankrekening of besteden bij hun eigen kadoshop...Dus... conclusie een goed bezig bedrijf om consument te bedienen, flexibel en vriendelijk

Beste P. Ilias, Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Het doet ons goed om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en je een positieve ervaring hebt gehad. We streven er altijd naar om de beste kwaliteit en service te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen! Nogmaals bedankt voor ons fijne gesprek en we hopen je snel weer te woord te kunnen staan. Met vriendelijke groeten, Dick UnitedConsumers

Niet voor zonnepanelen

Tot op heden goede ervaringen. Maar vooruitkijkend ineens de duurste door de terugleverkosten. Onbegrijpelijk voor een club die is opgericht voor consumentenbelang. Jammer.

Beste R. Verkerk, Bedankt voor je review en de positieve ervaringen die je tot nu toe met ons hebt gehad. We begrijpen dat de terugleverkosten voor zonnepanelen een punt van zorg voor je zijn. UnitedConsumers koopt collectief in om een goede en aantrekkelijke prijs voor onze deelnemers te kunnen bieden. De snelle groei van het aantal zonnepanelen heeft echter geleid tot hogere onbalanskosten, die wij, net als andere leveranciers, helaas moeten doorberekenen aan onze klanten. Wij kiezen ervoor om de terugleverkosten via staffels te berekenen, afhankelijk van de hoogte van de teruglevering. Bij gemiddelde teruglevering zijn onze terugleverkosten marktconform en soms lager dan die van andere energieleveranciers. Bij extra hoge teruglevering zijn de kosten en risico's echter hoger, waardoor het kan zijn dat we wat duurder zijn voor klanten die heel veel terugleveren. We blijven ons inzetten voor het consumentenbelang en zoeken voortdurend naar manieren om onze diensten te verbeteren. We waarderen je feedback en hopen dat je ondanks deze kwestie tevreden blijft met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Sander UnitedConsumers

Redelijk

Er zou een compensatie moeten zijn voor mensen die geen zonnepanelen hebben maar wel flink betalen voor de teruglever energie Het is absurd dat je moet betalen terwijl je geen zonnepanelen hebt .

Het klopt dat in het verleden de onbalanskosten verdeeld werden onder alle klanten. Deze kosten waren, gezien het kleinere aantal zonnepanelen, over een groot aantal klanten te verwaarlozen. Echter, door de snelle toename van het aantal huishoudens met zonnepanelen in de afgelopen jaren, zijn deze onbalanskosten aanzienlijk toegenomen. Om deze reden heeft UnitedConsumers ervoor gekozen om de kosten door te belasten aan diegenen die ze veroorzaken. Sinds medio maart rekent UnitedConsumers deze terugleverkosten aan zonnepaneelhouders door, afhankelijk van de hoeveelheid teruggeleverde energie, via de vaste leveringskosten. Gemiddeld betalen zonnepaneelhouders zo'n 10 euro per maand meer, terwijl klanten zonder zonnepanelen ongeveer 5 euro minder aan vaste leveringskosten betalen. In uw specifieke situatie is daarom per 19 april uw termijnbedrag zelfs verlaagd. We hopen dat deze uitleg eventueel ongenoegen wegneemt en dat u tevreden bent met de aanpak van UnitedConsumers om de kosten eerlijk te verdelen onder degenen die ze veroorzaken.

Ik vindt het geweldig dat jullie dit doen. Had ik niet verwachtt.

Het is een goed bedrijf en veel service.

Uiterst positief

Nooit geen problemen gehad met UC

Bij vragen, duidelijke antwoorden. Zeer professioneel.

Beste, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling, Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groeten, Caspar UnitedConsumers

Heel fijn geholpen!

Zeer vriendelijke meneer die de tijd neemt om de juiste informatie te delen. Adviezen zijn duidelijk.

Super fijne mensen snel geholpen

Heel correct snel en goed

Goede start!

Prima eerste ervaring met United Consumers. Klantenservice denkt goed mee en bood gewenste oplossing- nadat ik zelf een foutje had gemaakt. Dit scheelde veel geld.

Prima uitleg door vriendelijke man

Naar aanleiding van cowboy verhalen over teruglevering energie heeft meneer mij eea uitgelegd Ook maandbedrag is beoordeeld en aangepast

Perfect en correct te woord gestaan !

Ik heb nu inmiddels al 3 verschillende medewerkers van united consumers gesproken, en mijn ervaring was uitstekend met alle drie ! Je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan, echt een warme douche voor United Consumers !

Uitstekend zegt alles.

UItstekend.

Bedankt voor je review en tot gauw in het zuiden! Met vriendelijke groet, Nada UnitedConsumers

Verrassend goed geholpen

De moed zakte me in de schoenen toen ik moest bellen voor een vraag. Tegenwoordig is dat zo een gedoe, in mijn verwachting zag ik een lange wachtrij en slechte, onpersoonlijke hulp. Ik kreeg (na een paar seconde al) een ontzettend aardige dame aan de lijn. Ze hielp me heel goed, ze legde me netjes uit waarom ze zoveel verificatievragen stelde. En ze vroeg me tweemaal, kan ik je nog ergens mee helpen of heb je nog een vraag? Ik stond helemaal perplex, het kan dus wel? Fijne hulp via de telefoon op afstand! Heel erg tevreden.

Dank je voor de mooie review. Fijn om te zien dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Yvonne UnitedConsumers

Perfect geholpen

Snel contact en goed uitgelegd

Dank je voor de mooie review, lekker kort, net als onze wachttijd, haha. Met vriendelijke groet, Toine UnitedConsumers

Fijn, duidelijk gesprek

Incredibly helpful support staff

I spent an entire year trying to fix a problem where the grid operator had assigned the wrong meters to my address. During this time I spoke to United Consumers support staff probably over 30 times over the phone and email, and every single time they were friendly, understanding, responsive, and most importantly helpful in trying to get my problems resolved. I also found the company very flexible in dealing with my issue, in stark contrast to many companies who will stick blindly to their 'protocols' instead of looking at realistic ways to solve a problem.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven