Filters

2

Website niet goed uitgelegd

Op de website energie en gas aangevraagd. Daar staat netjes op voorgesteld maandtermijn 189 euro en maandbedrag 173, dit is een verschil van 16 euro korting, tot daar netjes. Dan wacht je op de korting en wordt aangegeven dat dit einde jaar wordt betaald. 1ste jaar 105 euro per product. 2de en 3de jaar ia dit 25 euro per product wat neerkomt in 3 jaar op totaal: 260 euro. En de website zegt 16 euro per maand in bespaartegoed betekent 16 x 36 maanden = 576 euro. Verschil van 316 euro, best een groot addertje onder het gras, wat ik niet bekend van ben bij UC. Jammer dit, dua goed opletten tijdens afsluiten gas en energie.

  • Aanbevelen? Nee
5

Helaas niet oke

Ik ben overgestapt omdat ik een lager bedrag kwijt zou zijn aan mijn energie nota, maar wat blijkt, ik ben nu juist veel meer kwijt dan wat mij beloofd is

  • Aanbevelen? Nee
1

Klantenservice kan eerste (gebroken) maand niet inzichtelijk maken. Punt. Ronduit slecht en kortaf.

Mijn verbruik van de eerste maand kan niet inzichtelijk gemaakt worden, omdat het niet een hele maand betreft, is de uitleg van de klantenservice medewerker. Hoezo niet? Jullie leveren toch energie en ik betaal voor die energie. Andere aanbieder doen daar niet moeilijk of schimmig over en geven het inzicht. Klantenservicemedewerker besluit: “wij zijn geen andere aanbieders dus dan houdt het op”. Waardeloos!

  • Aanbevelen? Nee
8

Fijn, behulpzaam en efficient contact

Fijn, behulpzaam en efficient contact

  • Aanbevelen? Ja
1

********** met terugleverkosten

Ze berekenen de terugleverkosten op basis van inschatting en niet vanuit de werkelijke teruglevering. We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over de vaste terugleverkosten op je eindafrekening. Bij de aanmelding hebben wij een verwachte jaarteruglevering van 1.200 kWh voor je aansluiting ontvangen. Op basis van deze opgegeven jaarteruglevering zijn de vaste terugleverkosten bepaald en vastgelegd in je leveringsovereenkomst. De vaste terugleverkosten staan vervolgens vast voor de gehele looptijd van je energiecontract en zijn niet afhankelijk van de werkelijke teruglevering (in jouw geval 992 kWh). Ook als je uiteindelijk in een lagere staffel uitkomt met je daadwerkelijke teruglevering, blijft het bedrag gelden dat hoort bij de categorie die is gebruikt bij het afsluiten van het contract. Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag! Met vriendelijke groet,

  • Aanbevelen? Nee
8

Zeer vriendelijke en snelle afwikkeling van mijn vraag

Een vlotte en vriendelijke afhandeling door uw medewerkster Brenda van Straaten. Dit na 2 onbeantwoorde mails (9-11 en 13-11). Ze reageerde snel om dit op te lossen. Opmerking: lange wachttijd aan de telefoon (er zijn nog 6 wachtende voor u).

  • Aanbevelen? Nee
10

Inderdaad uitstekend!

Wij zijn al jaren klant met veel genoegen. Altijd iemand aan de telefoon die vriendelijk is en je met plezier helpt. Wij blijven!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd prima verzorgt

Goede informatie over energie

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg over besparingen

Is goed koper en toch dezelfde firma waar we eerst ook bij waren

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Klantenservice altijd goed bereikbaar en ik word goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top service

Vriendelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen met de vraag die ik had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Nooit geen problemen, alles zeer duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

waardeloos

elke letter is verspilling , energie bedrijven een noodzakelijk kwaad

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd correct.

Kortgeleden kwam ik geld te kort, maar had een leuk bedrag gespaard bij United Consumers. Dat kwam goed uit, heb er een gedeelte van laten overschrijven, waardoor ik zonder zorgen m'n tekort heb kunnen aanvullen én nog over op m'n bespaartegoed! Geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
5

Good prices but app and website needs a lot of improvements

My year-long experience with United Consumers' energy service was operationally fine, and I am currently awaiting the €340 bonus discount which motivated my switch. However, the 2.5-star rating reflects significant usability issues for international customers: 1. Language Barrier & Website Functionality: The website and app design actively prevents standard browser and application translation options from working. This makes the platform extremely difficult to navigate for non-Dutch speakers. An official English site or fixed translation compatibility is urgently needed for basic accessibility. 2. Delayed Consumption Reporting: The tracking system is inconvenient. Consumption data for the previous month is only available days after the month has concluded, unlike competitors who offer real-time or daily updates. This lack of current-day insight makes proactive energy management and budgeting unnecessarily difficult.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super!

Er werd ongelofelijk fijn meegedacht. Echt bijzonder.

  • Aanbevelen? Ja
10

8

Graag voortaan energies maar day lezing te makem bvd

  • Aanbevelen? Ja
9

Noontime een probleem gehad

Zie boven!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Zit nu jaren erbij ze zoeken altijd de beste Tarieven voor hun klanten

  • Aanbevelen? Ja
4

Bijzonder

Je sluit een contract af voor 3 jaar , binnen 2 maand wordt het bedrag maar even met €20 omhoog gegooid . Nooit eerder met andere leveranciers meegemaakt!

  • Aanbevelen? Nee
9

Top

Goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Betaalbaar en je spaart ook nog euro's

Heb nog nooit problemen gehad, en hoop dat dat zo blijft.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

ben 1 jaar weggeweest maar dat is me niet goed bevallen

  • Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbaar, klantvriendelijk en alles onder één dak, energie en gas.

Ik kan niets vinden in al die jaren, waar bij ik mijn energiezaken laat regelen d.t.v. United Consumers, niet goed geregeld is. Ik ben tot op heden dik tevreden, ik heb het gevoel dat ze het beste kunnen en zullen regelen voor hun klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima leverancier

Jammer dat je na 3 weken nog steeds je verbruik niet kan inzien via de app

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.