leuk initiatief, maar alternatieven zijn soms beter

bv benzine is bij tango goedkoper dan met de pas. zorgverzekering ook energie adverteert met welkomst bonus, maar dean kun je geen idee krijgen van de maandlast en daarvoor zou ik overstappen

Schijnvoordeel van United Consumers

Het is mijn ervaring dat de aangesloten tankstations duurder zijn dan niet aangesloten tankstations in de omgeving, inclusief de United Consumers korting! Het lidmaatschap heeft hierdoor weinig toegevoegde waarde.

Brandstof

Ik kan bij ons in de grensstreek zonder die moeilijke korting van jullie goedkoper tanken.

Niet echt interessant.

Niet echt interessant. alleen bij het tanken gebruik ik de kaart.

aangesloten tankstations zijn wel duurder 4 tot5 cent.

Die 1 cent korting van UC is een farce want de aangesloten tank stations zijn vaak tot 5 cent duurder dan andere in de regio. Wanneer men zich niet blindstaart op het begrip "korting" en even verder kijkt dan de UNIEKE KORTING bij AANGESLOTEN tankstations komt vanzelf wel tot de conclusie dat men .............. wordt.

Geen ervaring

Helaas is de benzinepomp Dreumel en Beneden-Leeuwen niet aangesloten bij nUnitedConsumers. Dus GEEN ervaringen

Slecht

Ik ben een vrouw van 71 en heb mij bij u aangesloten, omdat ik wilde tanken met korting. Er was mij verteld, dat de tankpas gratis was, maar omdat ik schijnbaar niet zoveel tank en in deze Corona periode al helemaal niet, omdat ik thuis moet blijven, is deze pas toch in rekening gebracht en is er 5 euro van mijn rekening afgehaald. Ik vind dit niet zo netjes en was niet de afspraak.

Veel beloven, maar stelt weinig voor.

Jullie tellen ook kortingen die een ieder toch al krijgt, waar door het mooier lijkt dan het is.

Met goedkope tankstations om je heen heeft de pas geen zin

Vol enthousiasme ben ik begonnen met de tankpas. 4x willen gebruiken maar de tankstations deden niet mee. van de 4x waren er 2 langs de snelweg. Uiteraard ga ik als consument altijd naar de goedkoopste tankstations en dan heeft deze pas gewoonweg geen zin. Toen ik het op probeerde te zeggen na 3 weken kon dat niet, want dat moest binnen 2 weken. Dus helaas kost deze conclusie me 5 euro.

"Veel geblaat, weinig wol".

Het voordeel is zo klein dat je er weinig mee opschiet. Bovendien accepteert maar een klein deel van de pompen de UC-kaart...…!! Bovendien moet je eerst al 5€ sparen om de UC-card zelf terug te verdienen...….!!

Min punt pasje

Het is natuurlijk wel leuk om extra korting te krijgen. Alleen dat je nog steeds een pasje wat ervoor moet gebruiken is wel jammer. Via de smartphone of iets dergelijks zou makkelijker zijn.

Geen

Tankpas nooit ontvangen

Gewoon

Is niet zoveel extra

ik heb nog geen gebruik gemaakt van de tank pas

xx

normaal

ik vind het belachelijk dat u ook de korting, die èlk ander krijgt, eveneens als korting op uw overzichten vermeldt!

Jammer

Ik heb er nog geen gebruik van jullie dienst gemaakt, ik heb wel al betaald

1 aangesloten tankstation in mijn woonplaats. In directe omgeving 4 goedkopere opties

Mijn onvoldoende geldt alleen het tanken. Voor overige diensten en services geef ik een ruime voldoende.

Gaat altijd goed

Extra korting bij tanken, hoe fijn

Niet dagelijks in gebruik, maar als er een UC-tankstationn in de buurt is probeer ik daar gebruik va

Snelle verwerking van de bespaarde kosten.

Ik maak er te weinig gebruik van

Ik maak er te weinig gebruik van

Werkt perfect

Mooi spaarpotje

Grooteste oplichters

Dit zijn de op lichters ze smeren jouw dat pasje aan en zegen dat jij korting krijgt en dat is niet waar want die korting krijge hun en het woord nog van je rekening af gehaald dus mensen trap er niet in

Betrouwbaar,geweldig.xxx zeer goed.

Betrouwbaar geweldig. Zeer goed.xxx

Neem te kort deel

Super leuk concept

Het is altijd leuk om op dingen te kunnen besparen èn sparen tegelijkertijd. Een super goed idee dus!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven