Te veel gerekend voor reinigen. 3 x over moeten bellen….niet terug gebeld, onvriendelijk aan de telefoon. Tandarts was niet aanwezig.
Ik word altijd op de afgesproken tijd geholpen. Vriendelijke ontvangst.
Ik ben nooit meer bang om naar de tandarts te gaan. De sfeer is uitstekend en de tandarts denkt goed met mij mee.
Na een wat meer tijd vragende behandeling kwam de tand met kroon goed in rij te staan.
Zowel tandarts van Ham en Femina Uitstekend
Goede behandeling
Kundig en efficient!
Niks op aan te merken.
Niks op aan te merken.
Uitvoering van de tandheelkundige zorg door mondhygiënist en tandarts is zeer goed. Er is ook ruimte voor een persoonlijke interesse. De ontvangst bij de receptie en het telefonisch contact is ook zeer goed.
Eerst de mondhygiëniste en daarna de tandarts voor de controle. Alles na elkaar gepland, zodat de wachttijd kort is. Vervolgafspraken duren vaak wat langer om in te plannen, maar wordt wel naar gekeken of er plekken vrij zijn. prettige sfeer en vriendelijke mensen
Netjes geholpen, Later nog eens teruggebeld en ik. Zou worden teruggebeld n.a.v. mijn vraag. Dit is netjes gedaan en ik nog eens super snel. Chappeau
Ik ken Enne van Ham al heel wat jaren en het is fijn om patient bij hem te zijn. Hij is altijd geinteresseerd in wat je doet . En neemt ook de tijd om even een praatje te maken. Verder is hij een kundige tandarts.
Iedereen is aardig en vooral professioneel
Een prima controle. Netjes op tijd, vriendelijk en goede uitleg.
Prima zorgverleners, professionele en nette uitstraling. Ik ben echter wel zeer ontstemd over een mail, die alle patiënten hebben gekregen. In deze mail werd bedankt voor het begrip en medeleven dat de praktijk heeft ondervonden nadat er brand was geweest en men een aantal maanden her en der praktijk heeft moeten voeren. Dat is prima en netjes, niks mis mee. Echter, in dezelfde mail werd opgeroepen om nog even goed naar je verzekering te kijken of er eventueel nog budget over was voor dit kalanderjaar, wat je nog kan besteden. Dit riekt naar onnodig opdrijven van zorgkosten en creëert een verkeerd gedrag mbt gebruik van zorg. Als iets nodig is, dan is het ook nodig al is iets niet verzekerd. Dus dit is ongepast. En als je het nu echt goed wil doen, dan schrijf je een excuusmail, waarin je aangeeft dat de suggestie die gewekt is, ongepast is, maar niet dat het niet zo bedoeld was, want dat was het luid en duidelijk wel. Dus, excuus maken en aangeven dat je dit nooit meer zo zal doen!!
Goed
Ik heb al vele tevreden klanten aanbevolen en zijn allemaal tevreden.
Top vriendelijk snel
Ik vind het naar de tandarts gaan, echt niet fijn, is mijn angst, maar ik kom er al jaren en wordt altijd gerust gesteld. Krijg uitleg. En ben daarom een hele trouwe gast/klant. Beter voorkomen dan te laat, met alle gevolgen van dien. Dankjulliewel!!
zoals gewoonlijk goede service
Erg vriendelijke behandeling door zowel de tandarts als de mondhygieniste. Communicatie over afspraken is heel pro-actief. Ik blijf :)
Over het algemeen ben ik tevreden hoor, maar als je me nu speciaal om feedback vraagt, moet ik zeggen dat ik vervelend vond dat ik niet werd gebeld toen de tandarts ziek was. Dan had ik me niet zo hoeven te haasten vanuit mijn werk.
Prettig en deskundig. Goed bereikbaar met auto, Ov (stukje lopen), fiets en scooter.
Vanaf het eerste contact bij de balie tot de behandeling verloopt alles netjes en kundig. Behandelaars hebben zelfs tijd een kort praatje. Ik kan niet klagen.
Laan van Zuid Hoorn 33
2289DC Rijswijk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.