in het begin alle beloften dan zijn site door ond zal worden bewerkt,het is nooit gebeurd na de betaling de foto's zijn nooit gewijzigd en ook de teksten TRAP NIET IN DE VAL
Beste Marcello, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag willen we samen met jou naar de situatie kijken om tot een oplossing te komen. Zou je ons via Whatsapp je telefoonnummer kunnen doorsturen naar het nummer 0651090933? Dan nemen we meteen contact met je op. Team Youvia.
Tom heeft mijn webshop bekeken en waar nodig tips gegeven om nog beter vindbaar te worden op Google. Hij heeft hiervoor de tijd genomen en mijn vragen hierover beantwoord. Dank voor je hulp Tom!
Beste Kim, dank voor het gesprek en de mooie review. groet Tom
Felicity heeft me goed geholpen, zij nam de tijd , was duidelijk en zo kom ik eindelijk verder met mijn website!
Beste Sylvie, fijn om elkaar om gesproken te hebben, dank voor het mooie compliment! Groetjes, Felicity
Perfect en professioneel geholpen, hij was heel relaxed en wist waar hij het over had.
Beste Frank, dank voor de mooie review. Mooie week gewenst! Groet, Rolf - Team Youvia
Ik wist dat mijn website nog niet goed gevonden werd, maar kon er niet zo goed de vinger op leggen wat ik "verkeerd" deed. Door mijn gesprek met Tom heb ik een heleboel tools gekregen waarmee ik mijn website kan verbeteren. Echt een aanrader.
Beste Sandra, dank voor de mooie review! Groet, Tom
.
Beste Marco, bedankt voor het fijne telefoongesprek van gisteren en deze mooie score! De volgende keer doen wij er nog een schepje bovenop om de vijfde ster ook in de wacht te slepen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Groet, Rishi!
Mijn probleem met de email werd direct herkend en er werd snel en op de juiste manier actie ondernomen. Wat fijn is want dan kon ik ook weer door!
Beste Edwin, dank voor de mooie review! Mocht ik verder iets voor je kunnen doen dan weet je me te vinden. Groetjes, Rolf
Duidelijke uitleg en goede tips om mijn website td verbeteren
Beste Bernadette, graag gedaan en bedankt voor de review! Groetjes, Tom
Tom van Youvia geeft een duidelijke uitleg over de score van je website m.b.t. vindbaarheid en SEO en een duidelijk advies hoe je dit kunt verbeteren, dus kortom voor mij was het gesprek de moeite waard en ik beveel het iedereen aan !
Graag gedaan en bedankt voor de review! Groetjes, Tom
Helaas voor mijn bedrijf niet zo relevant. Neemt feedback goed op.
Beste Afra, bedankt voor je mooie review! Ondanks dat je geconstateerd hebt dat Youvia op dit moment niets kan betekenen voor jouw onderneming, vinden wij het fijn om te horen dat je het telefoongesprek als prima hebt ervaren en dat je feedback wordt opgepakt door Youvia. Mocht je nog tips voor ons hebben, dan vernemen wij dat graag. Team Youvia!
Snel goed in een keer opgelost Bedankt Menno
Hi Annemiek, leuk je gesproken te hebben en dank voor de mooie review! Groetjes Rolf (a.k.a. Menno)
Hij doet heel goed!
Beste heer/mevrouw, bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je het contact met Youvia als goed hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Team Youvia!
Mijn ervaring is positief, ik ben goed geholpen. Zeker een aanrader!
Beste Chaymae, bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je ervaringen met Youvia positief zijn en dat je daarmee Youvia aanraad. De volgende keer doen wij er nog een schepje bovenop om de vijfde ster ook in de wacht te slepen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Team Youvia!
Tom heeft mij super goed geholpen met het in orde maken van mijn website. Er moest nog veel gebeuren om hem goed vindbaar te maken, dat is nu gelukt. Nogmaals bedankt!
Beste Dennis, bedankt voor je review. Fijn dat je zo blij bent met het resultaat. Groeten Tom.
Het contact met Emiel van Youvia was zeer fijn. Reageert snel en vriendelijk. Aanrader.
Beste Sven, Jij ook bedankt voor de prettige en leerzame samenwerking. Vriendelijke groet, Emiel
Ik heb hele goede ervaringen met Youvia vooral met Tom van Erven, mijn contactpersoon bij Youvia. Ik kan met al mijn vragen bij hem terecht en hij heeft vervolgens het geduld om mij hiermee te helpen. Youvia heeft voor mij zeker een toegevoegde waarde en ik kan Youvia voor iedere ondernemer aanbevelen.
Beste Irma, bedankt voor je mooie review. Jij ook bedankt voor de prettige samenwerking. Groeten Tom van Erven
Online marketing is een constant schakkelende omgeving, Johan van Venrooij was mijn aanspreekpunt en die begrijpt dit erg goed. Hij denkt mee, en komt met goede vragen terug. Youvia heeft ons erg goed geholpen de afgelopen jaren. Wij zijn er zeer blij mee!
Beste Werner, Super bedankt voor je review! Ik ben ook zeer dankbaar voor de samenwerking. Jullie hebben een mooi bedrijf en wens jullie een mooie toekomst voor The Copperbarn. Vriendelijke groet, Johan
Er waren wat problemen na de opzegging van het contract en facturering, maar dit is na een telefoontje en mailcontact snel opgelost, goede service.
Beste Henny, bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat het contract- en facturatieprobleem naar tevredenheid is opgelost. We streven er naar om onze klanten zo snel en goed mogelijk te helpen. De volgende keer doen wij er nog een schepje bovenop om de vijfde ster ook in de wacht te slepen. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Team Youvia!
1-7-2022 Update, Na een stevig gesprek per telefoon hebben ze de opzegging zojuist bevestigd. Wel moet de huidige factuur gewoon voldaan voor het aankomende jaar. bijzonder dat dit op deze manier moet. 30-06-2022 Na overname van DTG hebben wij nu blijkbaar een abonnementdie de aanmeldign op verschillende websites regelt. Nu kan ik mij niet herinneren dit afgesloten te hebben maar na het ontvangen van de nieuwe factuur is opzeggen in ieder geval geen optie. Hij dient gewoon betaald te worden de opzegging wordt tot op heden niet bevestigd. Pas op voordat je met ze in zee gaat. het lijkt er op dat ze je niet makkelijk meer laten gaan en je in ieder geval nog een jaar laten betalen.
Beste Roy, Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Namens mijn collega Nick heb ik vernomen dat je bericht door hem in behandeling wordt genomen en dat er gekeken wordt naar een oplossing. Team Youvia
Originele beoordeling
Na overname van DTG hebben wij nu blijkbaar een abonnementdie de aanmeldign op verschillende websites regelt. Nu kan ik mij niet herinneren dit afgesloten te hebben maar na het ontvangen van de nieuwe factuur is opzeggen in ieder geval geen optie. Hij dient gewoon betaald te worden de opzegging wordt tot op heden niet bevestigd. Pas op voordat je met ze in zee gaat. het lijkt er op dat ze je niet makkelijk meer laten gaan en je in ieder geval nog een jaar laten betalen.
Beste Roy, Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Namens mijn collega Nick heb ik vernomen dat je bericht door hem in behandeling wordt genomen en dat er gekeken wordt naar een oplossing. Team Youvia
Ik wou ons contract opzeggen, Dat was absoluut niet mogelijk wij moesten nog gewoon een heel jaar betalen. Zelf terwijl ons bedrijf is opgeheven omdat het en vof was en de mede eigenaar helaas is overleden. Wij op het moment dat we zoals hun zeggen mails hebben gehad het contract te beëindigen of door te zetten zaten wij met allemaal dingen regelen omtrent mij moeder die toen was overleden. Er was geen enkele optie mogelijk betaald is betaald. Wij hebben netjes alle rekeningen die binnen kwamen betaald uiteraard en dus nooit meer naar Youvia gekeken en gewoon betaald. Met andere woorden geen enkele medewerkerking of mede leven. Na het plaatsen van een review heb youvia het uit eindelijk alsnog netjes opgelost. Bedank Wessel
Beste Zoë, Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag willen we samen met jou naar de situatie kijken om tot een oplossing te komen. Zou je ons via Whatsapp je telefoonnummer kunnen doorsturen naar het nummer 0651090933? Dan nemen we meteen contact met je op. Team Youvia.
Originele beoordeling
Ik wou ons contract opzeggen, Dat was absoluut niet mogelijk wij moesten nog gewoon een heel jaar betalen. Zelf terwijl ons bedrijf is opgeheven omdat het en vof was en de mede eigenaar helaas is overleden. Wij op het moment dat we zoals hun zeggen mails hebben gehad het contract te beëindigen of door te zetten zaten wij met allemaal dingen regelen omtrent mij moeder die toen was overleden. Er was geen enkele optie mogelijk betaald is betaald. Wij hebben netjes alle rekeningen die binnen kwamen betaald uiteraard en dus nooit meer naar Youvia gekeken en gewoon betaald. Met andere woorden geen enkele medewerkerking of mede leven.
Beste Zoë, Vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag willen we samen met jou naar de situatie kijken om tot een oplossing te komen. Zou je ons via Whatsapp je telefoonnummer kunnen doorsturen naar het nummer 0651090933? Dan nemen we meteen contact met je op. Team Youvia.
Het contact met persoonlijke medewerker is bijzonder fijn. Behulpzaam en informatief. Geruststellend gevoel dat ik hier op mijn plaats ben. Fijn gesprek gehad met Emil Halff.
Beste Dorien, bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je het contact met Emiel als bijzonder fijn hebt ervaren en dat jij je hierdoor op je plaats bent bij Youvia. Mocht je vanaf heden nog vragen hebben, dan vernemen Emiel en de overige medewerkers dat graag. Met vriendelijke groet, Team Youvia!
Twee jaar geleden ben ik de samenwerking met Youvia aangegaan. Mijn contactpersoon Mike van Bloppoel heeft me m.b.t. mijn vindbaarheid op Google uitstekend geholpen. De afgelopen twee jaar hebben we intensief samengewerkt om mijn positie op Google te vergroten en te versterken. Samen met Mike en zijn team van online specialisten hebben we een duidelijke strategie bepaald en daarmee mijn bedrijfsdoelstellingen behaald. Voor 2022/2023 hebben we een nieuwe strategie bepaald en ik kan niet wachten om dit samen met Youvia te realiseren.
Beste Brian & Rowena, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de samenwerking. De afgelopen twee jaar hebben we mooie stappen gemaakt waarbij we de zichtbaarheid van Spoedservice Duurzaam Verwarmen flink hebben vergroot. Voor het komend jaar staan er weer fantastische projecten ingepland die we samen naar een groot succes gaan brengen. We zijn erg blij met jullie als klant. Mike
Ondanks de stroeve start, is de samenwerking goed verlopen. Björn dacht goed mee, kwam met praktisch oplossingen, goede samenwerking!
Beste Inge, bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat de samenwerking met Björn door praktische oplossingen goed is verlopen. Vervelend dat de start stroever ging, mocht je hierover nog iets kwijt willen zou je ons dan via Whatsapp je telefoonnummer kunnen doorsturen naar het nummer 0651090933? Dan nemen we meteen contact met je op. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen Björn en de overige collega's dat graag. Team Youvia!
Voor mijn nieuwe onderneming Housewise ben ik goed geadviseerd door Benny Raterman. Inmiddels heb ik al een aantal maanden de online locatiemanager tool die meer dan zijn werk doet voor mijn site. Met Benny heb ik ook regelmatig contact als ik advies nodig heb voor online marketing en dit ook altijd naat tevredenheid!
Beste Kevin, bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met het contact en de adviezen van Benny. Daarnaast vinden we het fijn om te horen dat de Online Locatie Manager zijn werk doet voor je website. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen Benny en de overige collega's dat graag. Team Youvia!
Sinds enige tijd met deze partij aan het samenwerken en ik merk echt verschil! De telefoon gaat veel vaker en klanten vanuit heel het land komen naar onze winkel in Rotterdam. Mijn contact persoon Benny Raterman, dit is een topper en denkt echt met je mee! Kortom een aanrader voor elke ondernemer die zijn eigen zaak serieus neemt en wil groeien!
Beste Peter, bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de samenwerking met Youvia. Daarnaast vinden wij het ook fijn dat je het contact met Benny als fijn ervaart en dat je doormiddel van het contact positieve verschillen merkt. Mocht je nog vragen hebben dan vernemen Benny en de overige collega's dat graag. Team Youvia!
Herikerbergweg 88
1101 CM Amsterdam
Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.