Filters

4

Niks opgelost

Ze sturen via mail iets wat ingevuld moet worden, wat dan vervolgens niet lukt. Waarom niet gewoon via de post de formulieren sturen? Is in ieder geval sneller geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

heel goed hoe je een leek help bedankt

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
4

Knop werkt nog niet goed

Na het aanklikken krijg ik niet te kiezen voor welke bank ik ga en kan dus niet verder. De uitspraak van de linkknop is, probeer het over enkele minuten nog een keer. Echter na minuten opnieuw inloggen is de knop weer weg na het klikken op mijn betalingen. Groet John Copal

  • Aanbevelen? Nee
9

1 mailtje met een vraag

Binnen twee werkdagen beantwoord en opgelost! Helemaal tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik kreeg het correcte antwoord en kon verder.

Ik kreeg het correcte antwoord en kon verder.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en correcte reaktie

Weet ik niet

  • Aanbevelen? Ja
8

ondersteunend

ik heb me ingeschreven in de Leyhoeve.

  • Aanbevelen? Ja
5

klopt niks van

sta al veel langer ingeschreven maar kan het niet bewijzen .

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle reactie en snel aangepast

Mijn achternaam stond verkeerd gespeld, ik heb dit doorgegeven en binnen 24 uur is het gewijzigd. Dus kan niet anders dan 5 sterren geven

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk antwoord

Duidelijk antwoord met excuses daarbij. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en adequate reactie

snelle en adequate reactie

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig snelle en correcte afhandeling

Dankjewel

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed geholpen..thx voor je antwoord

Thx voor.je antwoord..en het omzetten

  • Aanbevelen? Ja
4

Dit was de eerste keer dat wij reageerde

Toen ik op deze woning reageerde had ik nog 13uur de tijd wij hebben deze woning niet op de site binnen gekregen pertoeval zagen wij die voorbij komen

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig

hoi ik, ik ben dik tevreden, de service is ook goed en klantvrienderlijk als je belt.ik zou zeggen gaat zo door. met vr.groreten jo van Dun

  • Aanbevelen? Ja
10

Uw heeft mij snel en stapsgewijs super goed geholpen bij mijn digitale betaling van het inschrijfgel

Ik had problemen met het digitaal betalen van mijn inschrijfgeld, nadat ik per ongeluk de verkeerde bank aanklikte. Door mevr. Maud Govers werd ik snel, accuraat en stapsgewijs geholpen. Met dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen

Direkt contact gekregen chapeau

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
5

Waarom.krijg ik dan een bevesting gemachig is

Waarom.krijg ik dan een bevesting wel gemachtigd is

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Prima en snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
6

weet ik niet

ik kom er niet in, bij woningzicht. om automatische machtiging te geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan er niks beters van maken!

Uitleg prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed gedaan!

Snelle beantwoording.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewaardeerd

Aangezien er toch wel wat vragen waren over langdurige inschrijving, WLZ of WMO en voorrang. Heb je mij op heel kort termijn, antwoorden op al mijn vragen gegeven. Ik heb dit als heel prettig ervaren en voelde mij gehoord. Ik waardeer dit enorm. Dankjewel Céline! Je bent een topper... Hoop dat mijn schoonouders snel de woning krijgen die zij graag willen. Cindy Jane

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend geholpen

Keurig en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Locatie Woning in Zicht Tilburg

Intern Inschrijving woninginzicht

013-2070300

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.