Zeer vriendelijk en uiterst professioneel

Na uitleg van de situatie werd er goed meegedacht.

Prima bedrijf

Korte lijnen. Verzoek voor een bezonningsstudie is correct en compleet afgeleverd.

Kubiek heeft mij prima geholpen met een geschil dat ik had met de gemeente. Zij pakten mijn vraag om hulp adequaat op en binnen een week was het opgelost. Ook over de kosten werdt ik prima geïnformeerd.

Correct en zakelijke afwerking.

Duidelijk advies waar ik iets mee kan. Echt een advies wat goed is voor mij en niet een advies waar uw bureau wel meer zou kunnen verdienen.

Klantvriendelijk meedenken - is een verademing

Reageren snel en adequaat ook in deze hectische tijd (2020-2021)

Prima, doeltreffend en verzorgd

Rapport voldoen aan de eisen, ik heb er geen omkijken naar

Veel kennis, denken mee en komen afspraken na.

Mijn ervaring is dat Kubiek kennis kon inbrengen die de gemeente niet had. Kubiek heeft goed meegedacht om zo veel mogelijk aan de verschillende wensen van initiatiefnemer en gemeente te voldoen. Afspraken en toezeggingen werden altijd nagekomen.

Goed contact, zeer clientvriendelijk, helaas geen goed resultaat

Kubiek opereert kundig, kordaat en betrouwbaar !

De gegeven input wordt deskundig geanalyseerd waaruit een strak ingerichte aanpak volgt. Er wordt helder en open gecommuniceerd en als opdrachtgever ontvang je goede terugkoppeling op gezette stappen, op voortgang in onderzoeken en op gevoerd overleg met gemeente en betrokken externen. Er wordt systematisch gewerkt en goed meegedacht bij hick-ups in processen. De kennis op RO gebeid en de uitgebreide ervaring in de gemeentelijke context maken Kubiek tot een zeer gewaardeerd adviseur van ons bureau en onze opdrachtgevers.

Kubiek heeft snel, professioneel en uitstekend werk

Kubiek heeft snel, professioneel en uitstekend werk geleverd met het verzorgen van de stikstofdepositie rapportage en AERIUS berekening. Dank aan Dhr. de Jong.

Volgende keer, zeker naar bureau Kubiek met hun ervaringen!!

Nadat we bij een ander bureau minder prettige ervaringen hadden opgedaan hebben we contact opgenomen met Kubiek en de situatie uitgelegd, en zij wilde dit oppakken en voor ons regelen, zonder twijfel. Het plan is door Kubiek door de juiste persoon, kennis en doortastendheid helemaal geslaagd en tot het laatste goed afgerond. Het contact met de overheid en andere partijen en de communicatie met ons was uitmuntend en doeltreffend.

Goede ruimtelijke adviezen

Kubiek staat garant voor goede (ruimtelijke) adviezen. Of het nu gaat over omgevingsvergunningen, bestemmingplannen of de Omgevingswet, Kubiek denkt graag met u mee en is op de hoogte van de relevante wet- en regelgeving.

Gebeld voor advies met Corstian Hanse. Hij heeft de zaak goed bekeken en mij helder advies te geven wat wel en wat ook niet te doen tegen een besluit van de gemeente.

Door architect aanbevolen

Snel geholpen

vechten tegen de bierkaai

Jullie kunnen weten dat wanneer een gemeente haar standpunt wilt doorvoeren dat zij door niets en niemand te stoppen is. Toch beweren jullie hier iets tegen te kunnen doen. Wees eerlijk en zeg dat een bezwaar niets uitricht. Dat scheelt de particulier veel kosten.

Snelle service

Inmiddels voor diverse projecten een beroep gedaan op de adviseurs van Kubiek. Vakinhoudelijk is men goed op de hoogte, men is goed bereikbaar en in staat op korte termijn rapportages te leveren.

snelle reactie en afwerking

duidelijke afspraken

Snel en goed geholpen met mijn vraagstuk

Mijn vraag is snel in behandeling genomen en uitkomst van mijn vraagstuk is helder gecommuniceerd.

Kundig advies in korte tijd!

Fijn

Snel en een goede aanvulling op ons pakket van werken. Mijn advies is aandacht te houden voor kwaliteit. Door snel te werken kan er een onzorgvuldigheid in sluipen. Helaas heb ik deze ervaring bij een project.

Deskundige begeleiding vanuit Kubiek

De begeleiding vanuit Kubiek hebben wij ervaren als deskundig en betrokken.

Deskundige adviseurs die snel handelen.

Ik ben erg tevreden over Kubiek. Meerdere medewerkers hebben mij deskundig te woord gestaan en het rapport is keurig. Ik zou Kubiek iedereen aanbevelen!

Prima advies gehad door deskundig adviseur

Na het inwinnen van een advies heeft Mellie een mogelijkheid gevonden, in een nieuw bestemmingsplan. om een extra woning te bouwen. Dit advies levert veel op voor ons.

Kerkewijk 117

3904 JB Veenendaal

Over Kubiek Ruimtelijke Plannen

Kubiek is een onafhankelijk en assertief adviesbureau op het gebied van Ruimtelijke Ordening. Wij adviseren bedrijven en particulieren in het landelijk- en stedelijk gebied bij de verwezenlijking van hun ruimtelijke plannen of het oplossen van mogelijke ruimtelijke problemen. Bij Kubiek staat het ruimtelijk belang van u als opdrachtgever voorop. Of het nu gaat om ruimtelijke (uitbreidings)plannen die u zelf heeft of om ruimtelijke plannen van anderen (bijvoorbeeld buren of overheden) die mogelijk van belang zijn voor u. Ons bureau is het deskundige aanspreekpunt voor u als ondernemer of particulier. U kunt uw (complexe) vraagstukken op het gebied van ruimtelijke ordening en ruimtelijk bestuursrecht met een gerust hart aan ons toevertrouwen. Onze adviseurs kunnen bouwen op een uitgebreide kennis en ervaring, die is opgedaan in zowel de publieke als private sector. Ontzorgen is een belangrijk aspect in onze werkwijze. Bij Kubiek staat de opdrachtgever centraal en waar mogelijk nemen we u het werk uithanden, zodat u uw energie op ander zaken kan richten. Onze adviseurs zorgen voor de oplossing en hebben de expertise in huis om uw ruimtelijk initiatief van het begin tot het eind te begeleiden. Persoonlijk en tijdig contact vinden we hierbij van groot belang, evenals het "meenemen" van u als opdrachtgever in hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd en wat ze behelzen. Op deze website kunt u bekijken welke diensten op het gebied van ruimtelijke ordening en ruimtelijk bestuursrecht wij u kunnen leveren. Die lopen uiteen van eenmalige ruimtelijk-juridische adviezen tot een volledige aanvraag omgevingsvergunning; van een scherpe ruimtelijke onderbouwing tot een volledig bestemmingsplan. Daarbij hanteren wij concurrerende tarieven.