

De persoonlijke en rustige methodes van de mond hygiëniste in combinatie met het tandarts moment maakt het voor mij en de kinderen een super fijne tandarts. Geen angst. Kalm en rust. Top
Hygiëne goed. Klantvriendelijke. Goede uitleg. Goed bij de klant inleven. Ik weet geen naam meer van de vrouwelijke tandarts. Vandaar vinkje: nvt.
Degene die mij hielp met mijn wortelkanaal beandeling gaven alles goed aan, wat ze gingen doen , ook moest ik mijn linkerhand opsteken als ze moesten stoppen als ik pijn had, ze waren heel vrolijk en zongen met de muziek mee, dat lijdde mij af en het was zo voorbij
Bij het reinigen (verwijderen tandsteen) van het gebit voor af aan de controle ben je bij Serap in goede handen. Bij haar is het reinigen / opschonen meer dan alleen werken aan het gebit, ze voelt de cliënt feilloos aan. Een compliment waardig!
Gemoedelijke sfeer bij binnenkomst,vriendelijke assistent en tandarts !
DE controle is naar mijn idee kundig uitgevoerd.
prima en netjes geholpen, vooraf nog gebeld of ik kwartiertje eerder kon komen.
Zowel op de praktijk als aan de telefoon ervaar ik personeel die goed behulpzaam zijn naar je toe, ze zijn duidelijk over afspraken en helpen je graag ook zo snel mogelijk. Hierdoor houd ik een fijn gevoel achter, denk dat dat ook belangrijk is bij een tandarts waar de drempel vaak hoog staat voor veel mensen.
Alleen maar positieve ervaringen! Wij zijn al jaren heel tevreden over de zorg bij van Kerkhof. Ook onze kinderen gaan met een gerust hart naar de tandarts. Een zeer kundig en ontzettend prettig team!
Over het algemeen ben ik heel tevreden over de tandarts. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven is het de communicatie over kosten van behandelingen. Ik heb namelijk de afgelopen 1.5 jaar een airsmile beugel gehad waar ik twee keer fout of onvoldoende ben ingelicht over de kosten. De eerste keer ging het mis toen ik na het traject nog niet tevreden was en nog door wilde gaan voor een beter resultaat. Naar mijn idee was dit kosteloos. Dit bleek dus niet zo te zijn. De techniekkosten zijn gratis maar de consultkosten niet. Dit is mij NIET uitgelegd. Vervolgens zou de eindbehandeling bij het pakket in zitten. Ik kreeg hier achteraf alsnog een rekening voor. Wederom NIET goed uitgelegd en werd mij voorgesteld om de kosten te splitten. Ik ben daar toen mee akkoord gegaan, maar eigenlijk is dat gewoon gek. Het is een communicatiefout aan jullie kant en dan moet ik daarvoor betalen? Nogmaals ik ben tevreden over het resultaat en over het traject van de airsmile, maar op het gebied van communicatie kan het echt stukken beter. Licht je clienten goed in over kosten dan voorkom je dit soort teleurstellingen.
Dank u voor het invullen van de enquête en kritische reactie. Hier kunnen wij alleen maar van leren. Vriendelijke groet, Team Centrum voor tandheelkunde van Kerkhof.
Fijn dat alle handelingen werden uitgelegd en ik informatie kreeg over de verzorging van het gebit.
Prima tandarts! Er zijn meerdere tandartsen en mondhygiënisten, dus iedere keer is het een verassing wie er in je mond graait.
Centrum voor Tandheelkunde van Kerkhof is een praktijk waar zorgvuldigheid, aandacht en een vriendelijke benadering hoog in het vaandel staan.
Hele fijne tandarts. Net geweest en ze verteld precies wat ze gaat doen en dat stelt mij heel erg gerust.
Een praktijk waarbij ik nooit het gevoel heb dat het snel afgehandeld moet worden. Er wordt altijd de tijd voor je genomen, goede uitleg, fijne behandelaren. Zeer tevreden.
Je wordt altijd goed geholpen. Vriendelijke medewerkers. Kundige tandarts voor zover ik het kan beoordelen. Fijn afsprakensysteem. Ook mijn kinderen komen graag naar de praktijk. Krijgen duidelijke uitleg en worden erg respectvol behandeld. Top team!
Zowel telefonisch als persoonlijk erg vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ook de behandelingen worden deskundig uitgevoerd, waarbij duidelijk uitgelegd wordt wat er gaat gebeuren
Bij de mondhygiëniste wordt ik haast nooit op tijd geholpen Dat vind ik wel jammer Maar ik ben toch dik tevreden hoor
Goede tandarts. Alles netjes geregeld.
Ondanks dat ik geen liefhebber ben van tandartsbezoek voel ik mij goed behandeld en geadviseert door zowel assistent als tandarts
Ik heb goede ervaring met de praktijk. Heb altijd het gevoel dat ik deskundig geholpen ben. Wat ik ook zeker een pluspunt vindt, er wordt heel goed met kinderen omgegaan.
De mondhygiëniste was duidelijk, deskundig en nam goed de tijd voor uitleg. De tandarts heeft de controle ook weer goed uitgevoerd en gaf ook uitleg over een eventuele behandeling.
Een tandartspraktijk waar je voor alles terecht kunt met het hele gezin. Erg vriendelijk en goede samenwerking tussen disciplines zoals ortho, mondhygiënist en tandarts.
Als bange patiënt met een niet al goed gebit, word je hier altijd heel kundig geholpen. Al vind ik het wel fijn door één en dezelfde tandarts te worden geholpen. Vriendelijkheid staat voorop en je mag altijd bellen, dat geeft mij een prettig gevoel.
.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.