Filters

4

Te snel en gejaagd

Halfjaarlijkse controle..... De vraag voor de enquête is of ik 30 sec de tijd heb om in te vullen.... Helaas kan ik niet 2x 30 sec waarderen voor een controle..... Het geeft mij geen vertrouwen wanneer een consult zo kort is. Ik lag met mijn mond open voor de tandarts assistenten die het tandsteen verwijderd ..... Tandarts struint binnen amper kennis maken en direct door voor controle van een minuut.....en weer verder met tandsteen verwijderen. Zakelijk, kort en moet dat dan goed zijn? Ik geloof daar niet zo in.... Snel verdiend hoor!

  • Aanbevelen? Nee
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Ontspannen behandeling

Ik lig heel ontspannen in de stoel, mijn tandarts zingt tijdens de behandeling wat me gerust stelt. Ik heb het gevoel dat ze alles volledig onder controle heeft en ben heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
3

Teleurstellend

De afspraak was: gaatje vullen en mondhygieniste. Mondhygieniste ging niet door omdat daarvoor geen tijd meer was, terwijl het nog een half uur duurde voordat jullie sloten. Ik ben altijd veel minder lang bezig bij de hygieniste. Ik liet dat aan de balie weten maar ik moest maar een keer terugkomen. Gaatje bleek niet goed gevuld, er was teveel vulling aangebracht. Daarvoor heb ik een keer terug moeten komen. Ook toen was het nog niet goed. Ik vraag me af of ik daarvoor nog terug moet komen omdat het de vorige keer ook niet lukte. Misschien is het maar veter om het te laten slijten?

  • Aanbevelen? Nee
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Goed

Behandeling prima. Echter ik bepaal graag zelf of in naar de mondhygiëne ga. Nu vind dat wat opgedrongen wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Fijne tandarts praktijk

Wij hebben in diverse delen van het land gewoond maar nog nooit zo'n goede tandarts gehad als deze! Grote vakkundigheid en zorgvuldige behandeling. Jammer dat Aad met pensioen is maar we denken dat hij goede opvolgers heeft achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Prettig en vriendelijk

Prettig en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? N.v.t.
9

goed

Heel goed geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Positief op een kleine aantekening na, hierna verder toegelicht

Controle van de tong is jaren geleden ingevoerd. De laatste paar jaar vraag ik er steeds om omdat het anders niet gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

netjes en vriendelijk

zie hier hieronder.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

goed

geen gaatjes, dus goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Kundig, netjes en prettige tandartspraktijk!

Eerlijk advies en wordt iedere keer prettig geholpen. Biedt veel zorg en ruime mogelijkheden!

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Goed

Goed geholpen..uitgebreid. Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Thank God voor verdovingen.

Ik kom al jaren bij deze tandarts, ze kent al mijn angsten en houdt daar goed rekening mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

fantastisch personeel, goede lokatie

je komt binnen in een nette schone overzichtelijke ruimte. je wordt opgehaald en mag ook met de kinderen mee de behandel ruimte in. Kinderen worden even op hun gemak gesteld door een kort praatje. Met een (verborgen) glimlach word je geholpen en krijg je kleine adviezen. na afloop kunnen kinderen een kleinigheidje uitzoeken. als er snel en efficient een nieuwe afspraak is gepland, dan kun je de praktijk weer verlaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

alles goed

alles goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Erg patiëntvriendelijk en luisteren naar je

Geen angst meer om te komen. Alles wordt rustig besproken als ik daar behoefte naar heb en er wordt rekening gehouden met mijn medische situatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Goed

Ik ben goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
7

Prima praktijk!

Je wordt altijd zeer vriendelijk en snel te woord gestaan aan de telefoon (met name door Ellen!).

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Persoonlijk en snel geholpen

Na even wachten in de wachtkamer werd ik snel geholpen. Na de controle moest ik weer plaatsnemen in de wachtruimte. Even later volgde de reiniging. Er was leuk persoonlijk contact en ruimte voor vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Fijn binnenkomen!!

Fijn personeel, alles lekker schoon en fris, vakmanschap dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is N.v.t.
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
8

Vriendelijk en netjes

Erg tevreden, ik kon me auto goed kwijt. Grote wachtruimte, vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Goede ervaring.

Zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
9

Prima tandarts

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Tandarts
10

Goede zorg voor het gebit

Ik ervaar deze praktijk als goed. Er wordt goed naar je gebit gekeken en waar nodig extra zorg geboden.

  • Aanbevelen? Ja
  • De bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • De termijn voor het maken van een afspraak
  • Hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • De wachtruimte
  • De behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • De persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • De bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • De uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • De uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • De uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig is
  • De informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • De zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wie is uw behandelaar geweest? Mondhygiëniste

Bedrijfsgegevens

Kanaalweg 14

3901 ET Veenendaal

0318 514 648

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.