Mijn cv-ketel raakte tijdens het weekend defect. Een monteur kwam dezelfde dag nog kijken maar er was een vervangstuk nodig en dat was niet onmiddellijk beschikbaar, dacht hij. Hij liet wel een elektrisch kacheltje achter. Maar op maandag was het probleem al opgelost doordat er een nieuwe monteur langskwam mét het vervangstuk. Snelle service en vriendelijke mensen, daar houd ik van.
Beste Reinilde, Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat we u gelijk konden helpen en dat u niet te lang in de kou moest zitten. We wensen u veel zorgeloze jaren toe met uw CV ketel. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
storingen worden goed aangenomen en verholpen
Beste heer/ mevrouw Overdam-Martens, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat de storingen goed zijn verholpen. Wij wensen u nog een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep
Nog niet veel contact gehad, maar wat er was was ok.
Beste mevrouw Janvier, Vriendelijk bedankt voor uw review, fijn om te horen dat het contact tot nu toe positief is. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
Een prima ervaring met de onderhoudsmonteur
Beste Bram, Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat u tevreden bent met de service monteur. Wij wensen u veel zorgeloze jaren met uw instalatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
Ik stuur mail dat ik niet thuis ben op het afgesproken tijdstip, geen reactie technieker komt toch, ik reageer geen antwoord , ze sturen 2 x vaarg voor reactie ik waarschuwde ze dat ik geen service gehad heb. Bij deze waardeloos communicatie. Ook vraagt delta 46 euro huur voor een ketel die niet onderhouden werd. Maar betalen moet je hun contract beloofde jaarlijks onderhoud
Beste Chantal, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de monteur alsnog langskwam terwijl u niet thuis was. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Uw feedback is ontzettend waardevol en geef ik daarom ook door aan de service afdeling. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Samangroep
afspraak was goed geregeld
Beste Piet, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat de afspraak voor het onderhoud goed is geregeld en dat u een goede ervaring met onze service heeft gehad. Wij wensen u nog een prettige dag. Met energieke groet, Saman Groep
Het nakijken van mijn Ketel ging heel snel.
Beste Inge Köhler, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat goed om te lezen dat het onderhoud goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Saman Groep
Aardige monteur heeft een nieuwe thermostaat bevestigd. De volgende ochtend is deze aan het wegsmelten. Hierop direct contact gelegd met Saman en vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Niemand kon iets betekenen. Inmiddels enkele weken later en nog altijd geen reactie, excuus of oplossing.
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met de Saman Groep. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de afdeling Service en Onderhoud. Mijn collega zal nog contact met u opnemen. Ik wens u nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Telefonisch correct geholpen. Monteurs vriendelijk en behulpzaam.
Beste meneer Burm, Vriendelijk bedankt voor uw review, fijn dat u tevreden bent over onze service en collega's. Wij wensen u veel zorgeloze jaren met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
Keurige leuke man.
Beste A.A. van Ham, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over de monteur. Dit zullen wij zeker aan hem doorgeven. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag toegewenst. Met energieke groet, Saman Groep
Prima
Beste Wim, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Wat goed om te lezen dat u een prettige ervaring met onze service heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag toegewenst. Met energieke groet, Saman Groep
Momenteel ben zeer blij met de persoon die nu momenteel bij mij is geweest. Eindelijk een goede service en onderhoud gekregen en alles vernieuwd zoals het altijd moest geweest zijn.
Beste Marnix, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u zo tevreden bent over onze servicebeurt. Dit geeft ons energie. Ik wens u een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep
xx
Beste meneer Zegers, Hartelijk dank voor uw revieuw! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep
Ok
Beste Erwin, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met onze monteur. Met energieke groet, Saman Groep
Positief uitstraling kreeg uitleg over wat hij deed en waarom duidelijk verhaal top
Beste meneer Oudijk, Hartelijk bedankt voor uw review, daar krijgen wij energie van. Wij wensen u veel zorgeloze jaren met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep
De service en onderhoud is toppy Dat is mijn ervaring ,en vriendelijk
1e Monteur M leverde (zoals gewoonlijk) vakwerk. en... dacht innovatief mee in oplossingen, voor in de nabije toekomt.
Afspraak: cv onderhoud 1703222 10:00-12:30 uur. Monteur is niet gekomen. Ik kreeg geen bericht en heb zelf twee keer moeten bellen> nieuwe afspraak.
Beste Jos, Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met de Saman Groep. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de teamleider van de betreffende afdeling en hij zal nog nog contact met u opnemen. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Nota na servicebezoek komt pas een half jaar later. Er moet iets gemaakt worden, maar daar hoor je niks over. Staat ook op de bon, dus je zou denken daar bellen ze nog over. De service is bagger.
Goedemiddag Frank, Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met de Saman Groep. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Wij zullen uw feedback doorgeven aan mijn collega's van de afdeling Zonnepanelen en hij of zij zal nog nog contact met u opnemen. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Beste, Ik heb al vele problemen gehad met mijn warmtepomp. laatst zou het onderhoud uitgevoerd worden door Uw bedrijf. Toen de monteur aankwam dacht hij dat de print wel kapot was. Dus is hij weggegaan zonder werkzaamheden uit te voeren. Zie zijn rapport. Enige tijd later heb ik jullie gebeld of dat nog gemaakt ging worden. Maar niemand wist er iets van. Zei gaven mij het Telefoonnummer van de TD van de Elga warmtepomp leverancier, die moest ik dan maar bellen. Deze wisten nergens van. Dus weer Samen gebeld en toen werd er actie ondernomen. De fabrieks technieker stelde de snelheid van de pomp ietsje langzamer en de zaak draaide ( 5 minuten werk) Rekening des te hoger. Inmiddels is er geen onderhoud gedaan in 2021 maar wel betaald + de kosten van de fabriek. In jullie contract staat wat het onderhoud inhoud per jaar Echter na 4 jaar is het grootste gedeelte van onderhoud nog nooit uitgevoerd. hebben jullie geen deskundige monteurs die ook een storing kunnen oplossen? Mijn probleem is dus geen goed overleg bij Uw bedrijf met de klanten, geen kundige monteurs anders moet de fabriek niet komen. Geen overleg van jullie monteur met de achterban ( want de klant moet het zelf maar oplossen). En wat nu met mijn onderhoud in 2022 ( heb dus in 2021 betaald zonder dat jullie iets gedaan hebben). Jullie mogen mij ook bellen / Groeten' J.Schouten Electro installateur. Email: [email protected] Gsm: 0651903164
Goedemiddag Jan, Hartelijk dank voor uw review en feedback. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met de Saman Groep. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de teamleider van de afdeling Klimaat & Elektra en hij zal nog nog contact met u opnemen. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Saman heeft bij mij nog zelden een keer fatsoenlijk gevoel gegeven dat ze hun werk echt goed hebben gedaan. Enigste 2x was wanneer er een extern bedrijf naar onze water ontharder keek en vervolgens alles perfect werkte, de andere keer dat ze als service iemand langs lieten komen die al het kalk van onze splinter nieuwe badkamers & keuken af kwam halen. Helaas was er een collega die dat kwam doen en niet degene die alles met de franse slag hebben geinstaleerd. Waterontharders doen ze echt bijna niks aan. Terwijl er een flinke onderhoudschema bij hoort. Echter is dit waarschijnlijk teveel werk en de ontharder vertoont opnieuw kuren. Waarschijnlijk nooit meer saman bij mij.
Goedemiddag Frank, Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met de Saman Groep. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de teamleider van de betreffende afdeling en hij zal nog nog contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Het probleem (vloerverwarming badkamer werkte niet) was niet opgelost. hiervoor een rekening gehad van plm € 190,--. voor 1,75 uur. Dit vonden we wel erg hoog, maar als het probleem er dan nog mee opgelost was geweest?
Goedemiddag Gerard, Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met de Saman Groep en dat het probleem niet is opgelost. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Uw feedback heb ik doorgegeven aan de teamleider van de afdeling Service & Onderhoud. Hij zal nog contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Ik denk dat de administratie bij Saman beter kan. Ik ben collectief overgegaan voor het onderhoud van mijn cv van W&D naar Saman. - Mijn eerste onderhoudsbeurt werd niet goed ingepland, uiteindelijk heb ik in september / oktober moeten vragen wanneer ze eindelijk een zouden komen. - Begin dit jaar heb ik mijn abonnement betaald en kreeg gelijk de vraag wat ik van de uitgevoerde werkzaamheden vond. Die moet nog plaats vinden! - Nu krijg ik de vraag over zonnepanelen. Jullie hebben helemaal geen zonnepanelen bij me geplaatst. M vr gr, Piet Vos
Beste Piet, Hartelijk dank voor uw review en feedback. Vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft met de Saman Groep. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de teamleider van de afdeling Zonnepanelen en zij zal nog nog contact met u opnemen. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Goed ondehoud van mijn cv
Beste M, Dank u wel voor een mooie review. Fijn dat u tevreden bent over het onderhoud aan uw cv-ketel. Ik wens u veel plezier met uw installatie. Met energieke groet, Saman Groep
Nogmaals goed, maar er wordt voor de prijzen steeds minder onderhoud geleverd.
Beste Jan, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de installatie. De prijzen lopen inderdaad wat op. Met energieke groet, Saman Groep
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
DELTA is de grootste leverancier van groene stroom en gas in Zeeland. Saman Groep is koploper in de installatie van zonnepanelen, cv-ketels en warmtepompen. De twee bekendste Zeeuwse namen op energiegebied werken met elkaar samen om de energietransitie in Zuidwest-Nederland te versnellen. En u profiteert daarvan bij de aanschaf van een cv-ketel, warmtepomp of zonnepanelen. De Saman Groep voert het onderhoud uit voor DELTA.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.