Filters

9

Snelle behandeling van mijn probleem

Mijn cv-ketel raakte tijdens het weekend defect. Een monteur kwam dezelfde dag nog kijken maar er was een vervangstuk nodig en dat was niet onmiddellijk beschikbaar, dacht hij. Hij liet wel een elektrisch kacheltje achter. Maar op maandag was het probleem al opgelost doordat er een nieuwe monteur langskwam mét het vervangstuk. Snelle service en vriendelijke mensen, daar houd ik van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

positief

storingen worden goed aangenomen en verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

goed

Nog niet veel contact gehad, maar wat er was was ok.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk? N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Vakmanschap

Een prima ervaring met de onderhoudsmonteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
1

Geen service

Ik stuur mail dat ik niet thuis ben op het afgesproken tijdstip, geen reactie technieker komt toch, ik reageer geen antwoord , ze sturen 2 x vaarg voor reactie ik waarschuwde ze dat ik geen service gehad heb. Bij deze waardeloos communicatie. Ook vraagt delta 46 euro huur voor een ketel die niet onderhouden werd. Maar betalen moet je hun contract beloofde jaarlijks onderhoud

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk? N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)? N.v.t.
7

goed

afspraak was goed geregeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Alles ging goed.

Het nakijken van mijn Ketel ging heel snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
1

Nadat de nieuwe thermostaat van de muur is gesmolten reageert Saman nergens meer op.

Aardige monteur heeft een nieuwe thermostaat bevestigd. De volgende ochtend is deze aan het wegsmelten. Hierop direct contact gelegd met Saman en vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug. Niemand kon iets betekenen. Inmiddels enkele weken later en nog altijd geen reactie, excuus of oplossing.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)? N.v.t.
10

Goede service, correct personeel.

Telefonisch correct geholpen. Monteurs vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Prima monteur.

Keurige leuke man.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Uitstekend

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
6

Goed

Momenteel ben zeer blij met de persoon die nu momenteel bij mij is geweest. Eindelijk een goede service en onderhoud gekregen en alles vernieuwd zoals het altijd moest geweest zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Deskundige en secure werkzaamheden

xx

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

Vriendelijk en bekwame monteur

Ok

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Top snel en correct

Positief uitstraling kreeg uitleg over wat hij deed en waarom duidelijk verhaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

mijn ervaring is toppy

De service en onderhoud is toppy Dat is mijn ervaring ,en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

Uitstekend

1e Monteur M leverde (zoals gewoonlijk) vakwerk. en... dacht innovatief mee in oplossingen, voor in de nabije toekomt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
2

Monteur is komen opdagen Op afgesproken datum/tijd

Afspraak: cv onderhoud 1703222 10:00-12:30 uur. Monteur is niet gekomen. Ik kreeg geen bericht en heb zelf twee keer moeten bellen> nieuwe afspraak.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk? N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
4

Niet best

Nota na servicebezoek komt pas een half jaar later. Er moet iets gemaakt worden, maar daar hoor je niks over. Staat ook op de bon, dus je zou denken daar bellen ze nog over. De service is bagger.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
2

Slechtste ervaring in mijn leven (45jaar) bedrijfsleider en electro installateur. Jullie faalkosten?

Beste, Ik heb al vele problemen gehad met mijn warmtepomp. laatst zou het onderhoud uitgevoerd worden door Uw bedrijf. Toen de monteur aankwam dacht hij dat de print wel kapot was. Dus is hij weggegaan zonder werkzaamheden uit te voeren. Zie zijn rapport. Enige tijd later heb ik jullie gebeld of dat nog gemaakt ging worden. Maar niemand wist er iets van. Zei gaven mij het Telefoonnummer van de TD van de Elga warmtepomp leverancier, die moest ik dan maar bellen. Deze wisten nergens van. Dus weer Samen gebeld en toen werd er actie ondernomen. De fabrieks technieker stelde de snelheid van de pomp ietsje langzamer en de zaak draaide ( 5 minuten werk) Rekening des te hoger. Inmiddels is er geen onderhoud gedaan in 2021 maar wel betaald + de kosten van de fabriek. In jullie contract staat wat het onderhoud inhoud per jaar Echter na 4 jaar is het grootste gedeelte van onderhoud nog nooit uitgevoerd. hebben jullie geen deskundige monteurs die ook een storing kunnen oplossen? Mijn probleem is dus geen goed overleg bij Uw bedrijf met de klanten, geen kundige monteurs anders moet de fabriek niet komen. Geen overleg van jullie monteur met de achterban ( want de klant moet het zelf maar oplossen). En wat nu met mijn onderhoud in 2022 ( heb dus in 2021 betaald zonder dat jullie iets gedaan hebben). Jullie mogen mij ook bellen / Groeten' J.Schouten Electro installateur. Email: [email protected] Gsm: 0651903164

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
1

Slordigheid voor hoge prijzen

Saman heeft bij mij nog zelden een keer fatsoenlijk gevoel gegeven dat ze hun werk echt goed hebben gedaan. Enigste 2x was wanneer er een extern bedrijf naar onze water ontharder keek en vervolgens alles perfect werkte, de andere keer dat ze als service iemand langs lieten komen die al het kalk van onze splinter nieuwe badkamers & keuken af kwam halen. Helaas was er een collega die dat kwam doen en niet degene die alles met de franse slag hebben geinstaleerd. Waterontharders doen ze echt bijna niks aan. Terwijl er een flinke onderhoudschema bij hoort. Echter is dit waarschijnlijk teveel werk en de ontharder vertoont opnieuw kuren. Waarschijnlijk nooit meer saman bij mij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
4

hoofdprobleem niet opgelost

Het probleem (vloerverwarming badkamer werkte niet) was niet opgelost. hiervoor een rekening gehad van plm € 190,--. voor 1,75 uur. Dit vonden we wel erg hoog, maar als het probleem er dan nog mee opgelost was geweest?

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
6

Kan beter

Ik denk dat de administratie bij Saman beter kan. Ik ben collectief overgegaan voor het onderhoud van mijn cv van W&D naar Saman. - Mijn eerste onderhoudsbeurt werd niet goed ingepland, uiteindelijk heb ik in september / oktober moeten vragen wanneer ze eindelijk een zouden komen. - Begin dit jaar heb ik mijn abonnement betaald en kreeg gelijk de vraag wat ik van de uitgevoerde werkzaamheden vond. Die moet nog plaats vinden! - Nu krijg ik de vraag over zonnepanelen. Jullie hebben helemaal geen zonnepanelen bij me geplaatst. M vr gr, Piet Vos

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk? N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)? N.v.t.
7

Goed onderhoud van mijn cv

Goed ondehoud van mijn cv

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

Goed, maar jammer van de steeds oplopende prijzen voor onderhoudscontracten.

Nogmaals goed, maar er wordt voor de prijzen steeds minder onderhoud geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

[email protected]

Over Saman/DELTA Energie Service & Onderhoud

DELTA is de grootste leverancier van groene stroom en gas in Zeeland. Saman Groep is koploper in de installatie van zonnepanelen, cv-ketels en warmtepompen. De twee bekendste Zeeuwse namen op energiegebied werken met elkaar samen om de energietransitie in Zuidwest-Nederland te versnellen. En u profiteert daarvan bij de aanschaf van een cv-ketel, warmtepomp of zonnepanelen. De Saman Groep voert het onderhoud uit voor DELTA.

Klantenvertellen Reviews

• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.