Filters

5

Monteur perfect,

Na echt heel veel gedoe is na het bestellen ( 3 maanden later ) is de ketel geplaatst. De afgesproken tijd, ook niet nagekomen. Wat echt en dat moet ik als ze positief vermelden. De monteur heeft alles gedaan om onze opgebouwde boosheid weg te nemen, was vrolijk en zeer prettig, leuke vent. Uit eindelijk na gesprek met saman is er een coulance gegeven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
7

Prima!

Op een dag was de CV-ketel uitgevallen. De storingsmonteur constateerde een afvoerpijp die was losgeraakt, monteerde die. En week later hoorde ik een harde knal en constateerde dat de pijp er met kracht wederom was afgeblazen! De tweede storingsmonteur ontdekte een gaslek in de ketel, veroorzaakt door een niet goed aangedraaid schroefje. Ik was blij dat deze man een gevaarlijke situatie vakkundig constateerde en verhielp. Waarschijnlijk toch nalatigheid van de onderhoudsmonteur op 2 februari. De laatste storingsmonteur was bijzonder bekwaam en aardig en gaf goede adviezen (turkse man uit Zierikzee). Vanwege zijn prettige handelwijze geef ik desondanks 4,5 sterren aan uw dienst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Snel en vakkundig

We kregen heldere uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

Positief

Heb b.v. een aanvraag/offerte voor zonnepanelen gedaan en daar kwam een snelle en duidelijke reactie op. Verder is er onderhoud aan onze cv-ketel gepleegd. Helaas kan ik daar geen reactie opgeven, want ik ben niet direct daarbij aanwezig geweest en het is ook maar de vraag of ik dan e.e.a goed zou kunnen beoordelen. Maar de installatie werkt goed, dus hieruit maak ik op dat het onderhoud goed is uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

betrouwbaar en deskundig

recent de jaarlijkse controle en onderhoud van de CV ketel. Dat gebeurde volgens mij degelijk en nauwkeurig met bijkomend advies ten aanzien van de compressieketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

Deskundig

op tijd de afspraak aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

Prima

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Snel en doeltreffend!!

Op de afgesproken tijd!! Monteur werkt snel en secuur!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Goede service

Perfecte bediening en super vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

snel, netjes en correct geïnstalleerde CV ketel

De monteurs waren op tijd en hebben vervolgens de nieuwe ketel geplaatst en de oude ketel verwijderd en afgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Prima service

Goed bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
1

Zeer slecht

85 euro per uur en dan ook nog voor rij kosten. Denk er over na om naar een ander te gaan. Zo lang al klant bij de delta gewoon absurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
1

Slecht

Cv ketel onderhoud gehad. Cartridge vervangen (zonder dat ik dit wist)en daarna is mijn ketel afgekeurd vanwege uitstoot CO. (Kan gebeuren want ketel was oud). Volgende dag had ik de offerte voor een nieuwe cv ketel al. Hier ben ik niet op ingegaan en heb via een ander bedrijf een cv ketel besteld. Krijg nu de rekening van een carrière die geplaatst is in een ketel die afgekeurd is al weken met de delta bezig om dit op te lossen. De cartridge die vervangen was is niet defect en werkte nog. (Ik had geen probleem met de ketel, was alleen onderhoud). Hoe kan ik nu voor een onderdeel die geplaatst is in een ketel die afgekeurd is een rekening krijgen. Ik ga deze dan ook niet betalen. Verder was de monteur erg bot en niet vriendelijk. Hij zat boven luidruchtig te bellen met zijn baas over andere klanten wat weinig respectvol was. Ook zat hij foto's te nemen van mijn ketel zonder te vragen en uit te leggen waarom? Kortom voor mij nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

Professioneel.Gedaan wat hij moest doe

Gedaan wat hij moest doen in tegenstelling tot Comfort Partners die m'n CV ketel verwaarloosd hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

top monteur

de monteur die bij ons langskwam voor het onderhoud van de cv, was zeer correct en heeft er werk van gemaakt om alles na te zien en schoon te maken, dit was de eerste keer via de Saman groep en het mag gezegd worden het was uitstekend geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

Vriendelijke en ervaren monteur

Ik ben erg tevreden over de manier waarop hij de nieuwe meter heeft geplaatst. Hij was heel vriendelijk en legde alles goed uit! Topper!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

*****

Voor eerste keer een service man van Saman aan huis voor CV check, Perfect op tijd en een vriendelijke en kundig persoon.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

uitmuntend

De manier waarop ik al meteen te woord ben gestaan nadat er "een zogenaamd" lek ("de gemeten drukdaling in 3 min. is 22.9 mbar") zou zijn, geconstateerd door de persoon nadat ze mijn leidingen kwamen vervangen (enduris). Ze was zeer geruststellend, kundig en vriendelijk (was niet de eerste keer). Binnen no-time werd ik terug gebeld dat er een monteur onderweg was. Deze monteur, zelfde verhaal, geruststellend, vriendelijk, vrolijk en uitermate kundig ! Kwam wel tot de ontdekking dat er nog wel meer aan de hand was, iets wat ten tijde van de controle NIET was geconstateerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
5

Moeizaam contact na overname.

Na de overname moest ik zelf contact opnemen, omdat ik blijkbaar niet in het klanten bestand stond. Het was dusdanig druk, dat het jaarlijkse onderhoud van de huur CV-ketel hierdoor een half jaar extra werd uitgesteld. Ook kwam de servicemonteur buiten het afgesproken tijdsvak, waardoor ik niet meer thuis was. Ook had ik een klacht doorgegeven aan de monteur, wat volgens hem op te lossen was. Monteur was binnen no-time weer weg en het is mij nog steeds niet duidelijk wat er nou precies gedaan is. De klacht is ook nog niet opgelost. Geen goede kennismaking.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Tevreden

Klacht m.i. vlot en kundig afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
6

Jammer dat Delta overgestapt is naar een ander bedrijf.

Ik had goede ervaringen met Wolter & Dros. Altijd correct.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
7

Positief v.w.b. klantgerichtheid en vakmanschap.

Mijn ervaring (periodiek onderhoud cv/warmwater voorziening) is positief v.w.b. klantgerichtheid/vakmanschap. Minpuntje was dat de monteur bij de periodieke controle, zoals ik althans begreep, corrosie vaststelde op een onderdeel. Dit zou op enig moment tot storing(smelding) kunnen leiden. Hij zou hier snel op terugkomen, maar dat gebeurde niet. Pas na enkele malen per mail een reminder mijnerzijds gestuurd te hebben, is het euvel netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

Grandioos!

Mijn ervaring in het kort, Vriendelijke behulpzame klantenservice. Monteurs met vakkennis en die weten waar ze mee bezig zijn! Kortom,zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Zeer goed

Plaatsing zonnepanelen en cv-ketel. Keurig netjes gedaann

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Wat een verademing na het vorige service-bedrijf

Gebeld met een storing. Stonden smiddags gelijk aan de deur. Gelijk 2 onderdeken vernieuwd, waar het probleem aan kon liggen. Probleem opgelost! Vorig bedrijf kwam paar x niet voor onderhoud, terwijl ik dan hele middag thuis zit. 1x kan snap dat er belangrijkere dingen zijn dan onderhoud maar niet 2x. En constateerde hij wat (leiding rot), maar zei er gelijk bij dat hij geen tijd had om het te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

[email protected]

Over Saman/DELTA Energie Service & Onderhoud

DELTA is de grootste leverancier van groene stroom en gas in Zeeland. Saman Groep is koploper in de installatie van zonnepanelen, cv-ketels en warmtepompen. De twee bekendste Zeeuwse namen op energiegebied werken met elkaar samen om de energietransitie in Zuidwest-Nederland te versnellen. En u profiteert daarvan bij de aanschaf van een cv-ketel, warmtepomp of zonnepanelen. De Saman Groep voert het onderhoud uit voor DELTA.

Klantenvertellen Reviews

• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.