Ellen Geelhoed is top. Hele goede service van haar gehad. Bedankt!
Beste Greet Jacob, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze Ellen Geelhoed. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke Groet, Saman Groep
Iedere verandering is geen verbetering dat blijkt maar weer eens
Beste Leo, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het allemaal niet zo goed is verlopen. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mocht u hier behoefte aan hebben mag u altijd contact met ons opnemen. ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Saman Groep.
Zeer prettig contact, zowel telefonisch als in persoon.
Beste meneer/mevrouw van As, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met ons. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Goed koop
Beste meneer/mevrouw Noijons, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep
Fijne monteur
Beste Henk, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Gevraagd om de rapportage op het op de ketel aanwezige administratie formulier te vervolgen. De geschiedenis van de ketel qua aanpassingen blijft dan snel beschikbaar bij evt storingen. Aan die wens wordt voldaan wordt mij gemeld. Top.
Beste Max, Bedankt voor uw reactie. Als ik uw reactie lees, lijkt het erop dat u het erg jammer vind dat er gebroken is met de traditie om op de papieren van de ketel aan te geven wat voor werkzaamheden zijn uitgevoerd. Wellicht dat dit het lage cijfer verklaart, aangezien u over de verschillende onderdelen, zoals deskundigheid, prijs, snelheid, e.d. wel erg tevreden bent. Ik geef uw klacht door aan de bedrijfsleider van de afdeling Service & Onderhoud en deze neemt binnen enkele werkdagen contact met u op. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Originele beoordeling
Jammer dat met de traditie gebroken wordt om per keer op het papier wat aan de ketel hangt in tevullen wat er is gebeurd of evt vervangen. Verder eerste indruk goed.
Beste Max, Bedankt voor uw reactie. Als ik uw reactie lees, lijkt het erop dat u het erg jammer vind dat er gebroken is met de traditie om op de papieren van de ketel aan te geven wat voor werkzaamheden zijn uitgevoerd. Wellicht dat dit het lage cijfer verklaart, aangezien u over de verschillende onderdelen, zoals deskundigheid, prijs, snelheid, e.d. wel erg tevreden bent. Ik geef uw klacht door aan de bedrijfsleider van de afdeling Service & Onderhoud en deze neemt binnen enkele werkdagen contact met u op. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Na bezoek 1 ste medewerker van Saman - tijd geleden toen ik problemen kreeg met warm water - bleek er een barstje te zijn in onderdeel en toen heeft de medewerker dit kunnen repareren. maar kort erna kreeg ik weerom problemen met warm water. de tweede medewerker wist me te vertellen dat de pomp stuk ( donderdag)was en deze zou maandag of dinsdag worden vervangen. Ondertussen moest ik een emmer plaatsen onder de lek aan de ketel en deze regelmatig leegmaken en de ketel bijvullen - De volgende week werd er geen afspraak ingepland en als ik belde zei men dat het stuk in bestelling was. Dus de week later in het week-end belde ik omdat het nu zo snel ging - want ik moest ook telkens water bijvullen. Is er een medewerker komen kijken in de week-end, hij kon er niets aan doen want de pomp moest vervangen worden - De ketel staat boven - dus ik heb emmers en emmers weggedragen en de pomp steeds bijgevuld. Maandag opnieuw gebeld en de mevrouw was alles behalve vriendelijk - ik zou nog zeker twee dagen moeten wachten voor ze een medewerker kon inplannen. Toen heb ik gezegd - ik neem contact op met Delta en de mevrouw zei: Daar kan u mij niet mee intimideren maar plots kon ze wel een afspraak inplannen voor maandag. Toevallig komt de tweede medewerker, die de stukke pomp had geconstateerd en hij was ten zeerste verbaasd dat deze nog niet vervangen was - de pomp bleek er al lang geweest te zijn en dat dit niet de gewoonte was bij zo een euvel de client zo te laten sleuren met emmers water en bijvullen voor 10 dagen! Ja hoe kan ik zeggen dat ik tevreden ben met Saman. De medewerker die het laatst kwam - helemaal in orde - droeg ook een masker voor Covid. Moest ik ervoor wel vragen. Ik was blij dat er nu een andere compagnie was voor het onderhoud want u zal wel weten uit het schrijven van de Heer Broersma dat we ontzettend tegenslag hebben meegemaakt met het onderhoud door het vorige bedrijf - die ervoor gezorgd hebben dat er een barst kwam in de vloerverw, Ellenden!!!
Beste Harmen, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de storing aan uw cv-ketel zo slecht verholpen is en dat uw zo heeft moeten sjouwen met verschillende emmers! Uw klacht geef ik door aan de bedrijfsleider van de betreffende afdeling. De betreffende bedrijfsleider neemt binnen enkele werkdagen contact met u op, want dit is niet de manier waarop wij een storing willen verhelpen! Met vriendelijke Groet, Saman Groep
We hadden een probleem met het vuil systeem van de ketel en saman heeft dit keurig en snel opgelost
Beste John, Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het uitgevoerde werk van onze service afdeling! We wensen u nog veel plezier van uw installatie! Met energieke groet, Saman Groep
Gewoon , goed bezig . Onderhoud CV ketel zo klaar en alles in orde.
Beste Cor, Bedankt voor uw mooie compliment aan de Saman Groep. We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met Energieke groet, Saman Groep
Tot nog toe altijd direct en goed geholpen. eer tevreden
Beste Panda, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Saman Groep
Een lekkende kraantje KAN je niet oplossen met en dop er op te schoeven en dan zeggen dat het niet meer lekt. Te lange wachttijden voor dat er iemand langs komt.
Beste Jan, Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de reparatie die bij u is uitgevoerd. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Nesse Broeckaert neemt binnen 2 werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Er valt geen afspraak te maken. Geef je datums door dan krijg je een mail met een hele andere datum.
Beste Sander, Hartelijk dank voor uw review. Ik vind het jammer om te lezen dat het maken van de afspraak voor uw onderhoud niet soepel verlopen is. Ik zie dat de afspraak nu voor u is ingepland op 19 april, dit in overleg met u. Na het onderhoud, zal ik nog even contact met u opnemen om te luisteren hoe uw ervaring is geweest. Ik wens u een fijne dag toe! Met energieke groet, Charlotte Saman Groep
Betaal nu voor verouderde huur ketel van Delta 15 jaar oud nu verwacht offerte voor verbetering van ketel voor nieuwe huur ketel gericht op toekomst mbt aardgas neutraal te kunnen verwarmen en warmwater voorziening
Beste Ron, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog een te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep
Goede info - Gunstige Prijs/Kwaliteit - Vakkundige installatie - Prettige medewerkers
Beste Daniel, Wauw! Een 10, hier doen wij het natuurlijk voor. Hartelijk dank voor u super beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat alles zo goed is verlopen. We hopen dat we nogmaals in de toekomst van dienst mogen zijn. Een fijne dag verder. Een stralende groet, Saman Groep.
We zijn zeer tevreden hoe alles geregeld door Saman.
Beste dhr/mvr Sande, Hartelijk dank voor uw super mooie beoordeling. Het is goed om te lezen dat u zo fijn geholpen bent. Wij waarderen deze reactie enorm. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Samanta Wilde
Onderhoud is goed uitgevoerd. Planning is minder, ik moest zelf bellen dat mijn cv ketel aan onderhoud toe was (1 maand na datum), terwijl er een onderhoudscontract is. Voorheen werd er automatisch contact opgenomen.
Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is fijn te horen dat het meeste goed verlopen is. We zijn hard aan het werk voor verbetering, daarom helpt u ons enorm met uw reactie. Ik wens u een hele fijne dag verder. Met vriendelijke groet, Saman Groep.
Bleef Vriendelijk en oplossing gericht werken.
Beste Hans, Leuk om te lezen dat u zo een goede ervaring heeft gehad met onze monteur. Dit gaan we ook zeker aan hem door geven. Hartelijk dank voor uw reactie. Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijk groet, Saman Groep
Sinds het onderhoud over gegaan is naar Saman is mijn ketel nog niet schoon gemaakt. Elke keer last minute alle afspraken afgezegd. Hierdoor ketel al bijna 2 jaar niet schoon gemaakt waar wel bij Delta voor betaald is.
Beste Yorick, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te lezen dat uw ketel tot op heden nog niet is schoon gemaakt. Wij hebben helaas een aantal keer de afspraak moeten verzetten, onze excuses hiervoor. Aanstaande week staat het onderhoud op de planning, wij streven er naar dit netjes volgens afspraak uit te voeren. Heeft u hier vragen over, neemt u gerust contact met ons op. Een fijne dag gewenst! Met Energieke groet, Saman Groep
Wanneer na ongeveer 6 bezoeken de huurder zelf zijn lek op moet sporen in zijn gehuurde ketel dan is het triest gesteld met uw bedrijf
Beste meneer Janse, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te lezen dat wij uiteindelijk de lekkage niet voor u hebben kunnen opsporen. Ik zal uw review delen met de leidinggevende van de afdeling Service & Onderhoud en vragen om persoonlijk contact met u op te nemen hierover. Mochten er dan nog zaken zijn die door ons verholpen kunnen worden, kunt u dit direct met hem bespreken. Ik wens u een fijne dag toe! Met Energiek groet, Saman Groep
Sinds u het onderhoud van Wolter & Dross heeft overgenomen is er 1x iemand van u bij mij geweest om een klein probleempje te verhelpen! Maar aan het onderhoud van de warmwater voorziening is de laatste 2 jaar niets gedaan. Hopelijk wordt daar iets aan gedaan? Overigens ben ik niet altijd thuis wegens mantelzorg in Sluiskil... Met vriendelijke groeten
Beste meneer Lafort, Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te lezen dat vorig jaar het onderhoud niet is uitgevoerd. Naar aanleiding van ons telefoongesprek zojuist, verzoek ik onze planning het onderhoud naar voren te halen zodat u binnenkort een monteur van ons kan verwachten die alles zal nakijken voor u. Wij helpen u graag verder! Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep
montuer kwam warnte wisselaar vernieuwen heb toen gemeld aan monteur CO storing niks meegedaan kon toen de volgende dag terug komen geen warm water verder de aanvoer van lucht er naast laten liggen en die heb ik uiteindelijk zelf maar teruggeplaatst
Beste meneer Dolfing, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te lezen dat de werkzaamheden niet volledig naar wens zijn verlopen. Hopelijk werkt de installatie ondertussen weer naar behoren. Ik zal uw review doorgeven aan de leidinggevende van onze afdeling Service en Onderhoud. Ik verzoek hem om nog even persoonlijk contact met u op te nemen, hij staat u graag te woord! Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep
Perfecte service
Beste Walter, Hartelijk dank voor u positieve reactie. We proberen klachten altijd zo snel en zo goed mogelijk op te pakken, het is dan ook prettig om te horen dat u hier een goede ervaring mee heeft gehad. ik wens u een fijne dag. Een zonnige groet, Saman Groep
Heb eigenlijk geen klagen hoor. Vriendelijke meneer die de corona regels in acht nam. Goed werk gedaan.
Beste mevrouw van Stee, Hartelijk dank voor u beoordeling. Leuk dat u zo tevreden bent en ook fijn dat de corona regels goed werden nageleefd bij u afspraak. Dit horen wij natuurlijk graag! Wij wensen u nog een prettige dag! Een energieke groet, Saman Groep
Meest kansloze bedrijf. Concurrentie bedrijven en dan met name Wolter en Dros hun naam bevuilen. Heel me ketel heeft saman vervangen probleem nog niet opgelost. Remeha heeft nieuwe ketel geplaats. Zelfs daar wilde saman op verdienen. Onderhoud contract wat bij delta heb probeerde saman weg te trekken naar hun. Zowel geen delta als saman meer. Meer leugens en bedrog dan iets goed Klacht bij delta neer gelegd wederom niks mee gedaan. Ik ben van plan al me producten ergens anders onder te brengen klanten service van delta laat ook te wensen over. In een wordt DRAMA
Beste meneer Simmelink, Bedankt voor het wegschrijven van uw frustraties. Hopelijk lucht dit op en kunnen we op de juiste wijze afscheid van elkaar nemen. Uiteraard wensen wij u veel comfort van uw nieuwe CV ketel welke kosteloos door ons is geplaatst. Het betreurd ons nogmaals enorm dat alle goede intenties en de hoge inspanningen van de betrokken partijen niet heeft geleid tot een tevreden klant. Uw review wordt uiteraard niet verwijderd. Met vriendelijke groet, Nesse Broeckaert Teamleider afdeling Service
Nadat mijn huurketel het begon te begeven heb ik een nieuwe laten installeren , na een prima offerte te hebben ontvangen werd vandaag de montage van de nieuwe ketel ingepland . Ik stond als 2e adres maar op het eerste adres liep het wat tegen zodat monteur Richard pas om half 4 bij mij aan de slag kon . Dit had geen invloed op Richard zijn humeur en vol goed moed begon hij aan de klus terwijl hij mij ondertussen op de hoogte hield van zijn vorderingen . 3,5 uur later verliet hij weeral mijn woning en ik was een nieuwe fluisterstille C.V-ketel rijker . Knap staaltje vakwerk van een fijne monteur die zonder hulp deze arbeids-intensieve klus netjes en toch snel klaarde !
Beste meneer Verstraaten, Wauw een 9, wat een super score. Hartelijk dank voor u positieve reactie. Dit gaan we zeker doorgeven aan Richard. Hier zal hij nog een beter humeur van krijgen. Wij wensen u nog een fijne dag. Een zonnige groet, Saman Groep.
Gouwepoort 1
4301 RZ Zierikzee
DELTA is de grootste leverancier van groene stroom en gas in Zeeland. Saman Groep is koploper in de installatie van zonnepanelen, cv-ketels en warmtepompen. De twee bekendste Zeeuwse namen op energiegebied werken met elkaar samen om de energietransitie in Zuidwest-Nederland te versnellen. En u profiteert daarvan bij de aanschaf van een cv-ketel, warmtepomp of zonnepanelen. De Saman Groep voert het onderhoud uit voor DELTA.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.