Filters

10

Fantastische klantensevice

Ellen Geelhoed is top. Hele goede service van haar gehad. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
1

Onvoldoende

Iedere verandering is geen verbetering dat blijkt maar weer eens

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Buiten verwachting!

Zeer prettig contact, zowel telefonisch als in persoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

Keurig en beleefd

Goed koop

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

Onderhoud van cv ketel goed uitgevoerd

Fijne monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

1xgeweest

Gevraagd om de rapportage op het op de ketel aanwezige administratie formulier te vervolgen. De geschiedenis van de ketel qua aanpassingen blijft dan snel beschikbaar bij evt storingen. Aan die wens wordt voldaan wordt mij gemeld. Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
1

eerst fijn - dan helemaal niet fijn!

Na bezoek 1 ste medewerker van Saman - tijd geleden toen ik problemen kreeg met warm water - bleek er een barstje te zijn in onderdeel en toen heeft de medewerker dit kunnen repareren. maar kort erna kreeg ik weerom problemen met warm water. de tweede medewerker wist me te vertellen dat de pomp stuk ( donderdag)was en deze zou maandag of dinsdag worden vervangen. Ondertussen moest ik een emmer plaatsen onder de lek aan de ketel en deze regelmatig leegmaken en de ketel bijvullen - De volgende week werd er geen afspraak ingepland en als ik belde zei men dat het stuk in bestelling was. Dus de week later in het week-end belde ik omdat het nu zo snel ging - want ik moest ook telkens water bijvullen. Is er een medewerker komen kijken in de week-end, hij kon er niets aan doen want de pomp moest vervangen worden - De ketel staat boven - dus ik heb emmers en emmers weggedragen en de pomp steeds bijgevuld. Maandag opnieuw gebeld en de mevrouw was alles behalve vriendelijk - ik zou nog zeker twee dagen moeten wachten voor ze een medewerker kon inplannen. Toen heb ik gezegd - ik neem contact op met Delta en de mevrouw zei: Daar kan u mij niet mee intimideren maar plots kon ze wel een afspraak inplannen voor maandag. Toevallig komt de tweede medewerker, die de stukke pomp had geconstateerd en hij was ten zeerste verbaasd dat deze nog niet vervangen was - de pomp bleek er al lang geweest te zijn en dat dit niet de gewoonte was bij zo een euvel de client zo te laten sleuren met emmers water en bijvullen voor 10 dagen! Ja hoe kan ik zeggen dat ik tevreden ben met Saman. De medewerker die het laatst kwam - helemaal in orde - droeg ook een masker voor Covid. Moest ik ervoor wel vragen. Ik was blij dat er nu een andere compagnie was voor het onderhoud want u zal wel weten uit het schrijven van de Heer Broersma dat we ontzettend tegenslag hebben meegemaakt met het onderhoud door het vorige bedrijf - die ervoor gezorgd hebben dat er een barst kwam in de vloerverw, Ellenden!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk? N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Geweldig

We hadden een probleem met het vuil systeem van de ketel en saman heeft dit keurig en snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

Goede service .

Gewoon , goed bezig . Onderhoud CV ketel zo klaar en alles in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Top service

Tot nog toe altijd direct en goed geholpen. eer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
3

Probleem niet goed opgelost.

Een lekkende kraantje KAN je niet oplossen met en dop er op te schoeven en dan zeggen dat het niet meer lekt. Te lange wachttijden voor dat er iemand langs komt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)? N.v.t.
2

Zeer slecht

Er valt geen afspraak te maken. Geef je datums door dan krijg je een mail met een hele andere datum.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk? N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)? N.v.t.
8

Opvolging storing oké

Betaal nu voor verouderde huur ketel van Delta 15 jaar oud nu verwacht offerte voor verbetering van ketel voor nieuwe huur ketel gericht op toekomst mbt aardgas neutraal te kunnen verwarmen en warmwater voorziening

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Positief

Goede info - Gunstige Prijs/Kwaliteit - Vakkundige installatie - Prettige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
10

Goed.

We zijn zeer tevreden hoe alles geregeld door Saman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
6

Onderhoud goed uitgevoerd

Onderhoud is goed uitgevoerd. Planning is minder, ik moest zelf bellen dat mijn cv ketel aan onderhoud toe was (1 maand na datum), terwijl er een onderhoudscontract is. Voorheen werd er automatisch contact opgenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

Compliment voor de monteur

Bleef Vriendelijk en oplossing gericht werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk? N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
2

Slecht

Sinds het onderhoud over gegaan is naar Saman is mijn ketel nog niet schoon gemaakt. Elke keer last minute alle afspraken afgezegd. Hierdoor ketel al bijna 2 jaar niet schoon gemaakt waar wel bij Delta voor betaald is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk? N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)? N.v.t.
2

Slecht

Wanneer na ongeveer 6 bezoeken de huurder zelf zijn lek op moet sporen in zijn gehuurde ketel dan is het triest gesteld met uw bedrijf

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
1

Ik kan mijn ervaring met u niet uiten

Sinds u het onderhoud van Wolter & Dross heeft overgenomen is er 1x iemand van u bij mij geweest om een klein probleempje te verhelpen! Maar aan het onderhoud van de warmwater voorziening is de laatste 2 jaar niets gedaan. Hopelijk wordt daar iets aan gedaan? Overigens ben ik niet altijd thuis wegens mantelzorg in Sluiskil... Met vriendelijke groeten

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk? N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)? N.v.t.
4

zeer matig

montuer kwam warnte wisselaar vernieuwen heb toen gemeld aan monteur CO storing niks meegedaan kon toen de volgende dag terug komen geen warm water verder de aanvoer van lucht er naast laten liggen en die heb ik uiteindelijk zelf maar teruggeplaatst

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

Snelle accurate en professionele verwerking van klachten.

Perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies? N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
8

Keurige service

Heb eigenlijk geen klagen hoor. Vriendelijke meneer die de corona regels in acht nam. Goed werk gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
1

Kansloos

Meest kansloze bedrijf. Concurrentie bedrijven en dan met name Wolter en Dros hun naam bevuilen. Heel me ketel heeft saman vervangen probleem nog niet opgelost. Remeha heeft nieuwe ketel geplaats. Zelfs daar wilde saman op verdienen. Onderhoud contract wat bij delta heb probeerde saman weg te trekken naar hun. Zowel geen delta als saman meer. Meer leugens en bedrog dan iets goed Klacht bij delta neer gelegd wederom niks mee gedaan. Ik ben van plan al me producten ergens anders onder te brengen klanten service van delta laat ook te wensen over. In een wordt DRAMA

  • Aanbevelen? Nee
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?
9

Vriendelijk vakwerk

Nadat mijn huurketel het begon te begeven heb ik een nieuwe laten installeren , na een prima offerte te hebben ontvangen werd vandaag de montage van de nieuwe ketel ingepland . Ik stond als 2e adres maar op het eerste adres liep het wat tegen zodat monteur Richard pas om half 4 bij mij aan de slag kon . Dit had geen invloed op Richard zijn humeur en vol goed moed begon hij aan de klus terwijl hij mij ondertussen op de hoogte hield van zijn vorderingen . 3,5 uur later verliet hij weeral mijn woning en ik was een nieuwe fluisterstille C.V-ketel rijker . Knap staaltje vakwerk van een fijne monteur die zonder hulp deze arbeids-intensieve klus netjes en toch snel klaarde !

  • Aanbevelen? Ja
  • Deskundigheid/vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Snelheid/levertijd
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?

Bedrijfsgegevens

Gouwepoort 1

4301 RZ Zierikzee

[email protected]

Over Saman/DELTA Energie Service & Onderhoud

DELTA is de grootste leverancier van groene stroom en gas in Zeeland. Saman Groep is koploper in de installatie van zonnepanelen, cv-ketels en warmtepompen. De twee bekendste Zeeuwse namen op energiegebied werken met elkaar samen om de energietransitie in Zuidwest-Nederland te versnellen. En u profiteert daarvan bij de aanschaf van een cv-ketel, warmtepomp of zonnepanelen. De Saman Groep voert het onderhoud uit voor DELTA.

Klantenvertellen Reviews

• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.