Goede service. Uitstekend

Tijdens wachten goede koffie.

Keurig geregeld

Nieuwe leenauto stond klaar. Leenauto ophalen in weekend bij de showroom terwijl werkplaats dicht is zodat eigen auto maandagochtend direct gerepareerd kan worden. Top.

Deskundig en goed

Keurige behandeling, deskundig snel en goede prijs

Geweldig betrouwbaar!!!

Altijd op de afgesproken tijd klaar, of anders een melding. Zorg zaam personeel.

prima service en afspraken

Prima service op afspraak.

Snelle service

Lekke band is snel verholpen.

proberen mee te denken

in plaats van de gereserveerde 2 dagen kon men de auto al in 1 dag klaar maken wat mij een dag werken scheelde. Top

Netjes geholpen, auto weer schoon, alleen werkplek minder

Netjes geholpen, auto weer schoon, alleen werkplek minder

Zeer goed.

Ik word alrijd netjes en vriendelijk ontvangen Ook mijn auto word goed gecontroleerd En mocht er wat mee zijn dan krijg ik er netjes van te voor'en bericht van.

Slecht heel slecht nog slechter kan niet

Ik heb al 35 jaar auto ervaring met garage maar nog nooit zo slacht geholpen en uitleg gehad, auto verkocht en verder zoek het maar uit. Lijst die ik door had gegeven met klachten na te kijken. Bij 60 en 100 kilometer piept de auto of motor ( niet opgelost doet het nog ) Rijder stoel gaat moeilijk naar achteren met knop bij hoofdsteun ( niet opgelost doet het nog ) Paar keer onder rijden diverse melding alarm service, toeter in beeld display maar dag later alles weer weg. ( niets over gehoord dus weet niet ) Klep stroom met beetje vorst niet open te krijgen, dus nakijken of smeren ( niets over gehoord dus weet niet ) Software update ( niets over gehoord dus weet niet ) Verder helemaal niets gehad of verteld wat er gedaan is en als ik er na vroeg zal wel, toen ik de volgende dag belde naar de verkoper je wordt terug gebeld ook niet.

onderhoudsbeurt

Duidelijke uitleg en prettig geholpen

Netjes en duidelijk. Snelle reparatie.

Met dank aan Ruud

Reparatie in goed overleg met Ruud naar tevredenheid uitgevoerd.

Prima werkplaats !

Prima werkplaats en snelle service !

Prima garage en prima personeel

Snel en uitstekend geholpen

Vlot en netjes

Prima service: nieuwe distributieketting van de zaak.

Professioneel

Prima, aardige mensen en goed en snel gewerkt!

Bandenwissel prima uitgevoerd! Niet zo snel als bij Max, maar de auto rijdt goed! Dank aan de monteur!

Ik voelde mij gewoon in mijn hemd gezet. Buitengewoon onprettig.

Werd niet serieus genomen.

Prima service volgens vooraf gemaakte afspraak.

Ontvangst is vriendelijk. Gemaakte afspraken worden nagekomen en de auto was klaar op het afgesproken tijdstip.

Prima geholpen en snel!

Prima geholpen alleen rubber van voorruit zit niet goed.. verder alles top en snel!

Viel tegen vergeleken met vorige kerenr.

De bandenwissel is opeens 25 euro duurder geworden. Zonder autowas- en stofzuigservice zoals anders. Geen klant parkeerplaatsen aangegeven op nieuwe adres.

Het enige wat mij opviel is dat je geen prijsen meer ziet voor de werkzaamheden. Het kosten nu 99 euro wat voorheen rond de 80 euro was. Dit is het enige.

Prima, zowel de werkzaamheden en de balie. Bijzonder klantvriendelijk

De communicatie met de lease maatschappij is verwarrend. Ik krijg een bericht voor een onderhoudsbeurt. Nu schijnt dat 8000 km te vroeg gebeurt te zijn?