Goede voorlichting en heldere uitleg

Afspraken zijn goed nagekomen

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Kwaliteit betrouwbaar en servicegericht ..

De mensen van Nefkens heb ik leren kennen als servicegerichte vaklui. Daar waar dingen toch beetje mis gingen wordt eea direct hersteld en goedgemaakt ook.. Ze doen wat ze beloven ! Vriendelijk, hulpvaardig en begripvol.. Kwalitatief ook uitstekende garage .. Ondanks dat kom ik er liefst zo weinig mogelijk …….

Worst ever experience with service

No proper diagnosis of the issue to identify the root cause. For the same starting trouble my car was send to Nefkens multiple times and the outcome was that everything is fine. I did request for a call back from service manager to discuss on why I was charged for changing the battery which is under warranty and to my disappointment, I did not get any call back. The service reception people behave as if it is a mercy that Nefkens offer to service my car. Deeply dismayed to the extend to get rid of my relation with Peugeot on my next opportunity. Feeling helpless.

Plezierig en vakkundig

Bandenwissel en seizoencheck prima verlopen

Fijn geholpen en op de hoogte gehouden

Fijn geholpen. Toen bleek dat het iets la ger ging duren werd ik daar op tijd van op de hoogte gebracht. Elektrische fietsen zou wel fijn zijn zeker voor mijn afstand!

Slechte service

Na branden motorstoring lampje afspraak gemaakt. Blijkt dat roetfilter additief bijgevuld moet worden. Kosten €215 met op de koop toe €90 diagnose kosten??, Mij zijn jullie als klant kwijt

De ervaringen zijn goed

Afspraken worden altijd goed nagekomen. De service is goed. Over het algemeen weinig of geen klachten. Ik hoop de huidige auto voor de rest van mijn leven te kunnen blijven, ik ben nu 78 jaar.

Helemaal tevreden, in vergelijking heel duur.

Ik ben erg tevreden over de service, maar 340 euro voor een kleine beurt zonder reparatie e.d. is erg duur (waarschijnlijk omdat de showroom betaald moet worden). Ik zal volgende keer naar de concurrent gaan helaas.

Alles goed geregeld.

Alles is goed geregeld. Professionele behandeling. Gewoon prima.

Fijne medewerkers, duidelijke en snelle comminucatie.

Prettig ontvangst, snelle service en voor een marktconforme prijs

Goede service in een acceptabele tijd en prijs.

Perfecte service

Het hele werkplaats bezoek is goed verlopen. Gemakkelijk op hele persoonlijke manier afspraak kunnen maken. Vriendelijke behulpzame mensen die met je meedenken. Ik wordt gedurende de dag regelmatig op de hoogte gehouden. Ruim op tijd een berichtje dat de auto opgehaald kan worden. En de kosten vielen reuze mee. In deze garage kom ik zeker weer terug. Een echte aanrader!

Oplossingsgericht

Nefkens heeft goed meegedacht in een oplossing voor een issue met een stalen plaatje

Geweldige service

Prima behandeld. Men heeft er alles aan gedaan om te zorgen dat mijn voertuig klaar was zodat we op tijd op vakantie konden. En dat terwijl deze niet bij Nefkens in onderhoud was. Top!

heel fijn geholpen

heel klantvriendelijk geholpen

goed geholpen

zie boven

Al jaren positief

Ben reeds achttien jaar zeer tevreden

Niet geheel volgens afspraak

Via SMS bedrag afgesproken, maar aan de balie werd mij verteld dat het duurder zou zijn, want er zou sprake zijn van een typ fout. Dus uiteindelijk meer moeten betalen dan in eerste instantie via SMS was afgesproken. Vind ik niet juist.

goed geholpen

Ik ben goed geholpen.

Ontevreden

Op moment van afspraak maken hebben we geïnformeerd naar de kosten voor het onderhoud. Afgelopen maandag bleek, nog voordat de auto bekeken werd, dat de uiteindelijke prijs € 300,- hoger zou zijn. Dit hadden jullie bij het eerste contact al moeten melden! Waarom toen niet eerlijk geweest over de prijs?

Prima geholpen

Prima geholpen met een acute storing aan mijn remsysteem

Goed werk geleverd

ontvangst een beetje stug,leenfiets was niet vooruit te branden, Personeel in showroom was niet erg vriendelijk, geen goedemorgen men zij helemaal niets stonden met4 of 5 man bij elkaar, niet echt klant vriendelijk. Verder was ik de antenne kwijt lag ergens op de grond.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven