Filters

10

Fantastisch

Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne garage

Vriendelijk personeel, goede service en een goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar

Kleine jaarbeurt met prijsopgaaf en helaas daarna en extra reparatie na uitlezing van de motor. (auto gaf af en toe motorstoring aan) Kosten waren exact zoal zij aangaven via de mail. Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Fijn dat de auto meteen wordt gewassen. Alleen jammer dat de auto's op de parkeerplaats voor de garage onder bomen staan die plakkerig druppen. Maar ik ben zeker een tevreden klant van Nefkens

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd een topservice bij nefkens

Vriendelijk en wordt altijd super geholpen, het is niet voor niets dat ik daar al 7 peugeots heb gekocht! Top dus.

  • Aanbevelen? Ja
4

Onnodig wachten door adm afwerking

25 min wachten nadat auto reeds voor het gebouw gereed stond. Er was bekend dat mijn zieke vrouw moest achterblijven terwijl ik haar om medische redenen niet alleen thuis mocht laten. Als de auto klaar is moeten wij ook ons werk kunnen doen zei een medewerker. Het ging alleen om de factuur!

  • Aanbevelen? Nee
8

Kon direct langs komen

Volgens afspraak alles afgewerkt en tevens advies mee gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

fantasties

correcte service. Bellen voor akkoord voor de prijsopgaaf inz. de reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
6

service niet ok

er werd mij een elektrische leenfiets beloofd aan de telefoon. Maar die was er niet en is er nooit werd mij op die ochtend verteld, Ik kan niet op een gewone fiets fietsen en toen moest ik tóch nog € 20,00 euro betalen voor een leenauto. Dat vind ik écht slechte service voor een jarenlange klant !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Fijne terugkoppeling tijdens de dag over onderhoud en kosten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Onderhoud ok, werkplaats organisatie kan veel beter

De auto was veel te lang in de werkplaats. Om 7.45 uur gebracht om er direct aan te kunnen werken. 'S middags om 17.00 uur eindelijk gereed. En dat voor een reguliere service beurt. Bij aflevering auto accoord gegeven voor alle geplande kosten. 1,5 uur later krijg ik het digitale document ter goedkeuring, alleen een lampje van de kentekenplaat verlichting en ruitenwiisserbladen toegevoegd, weer moet ik accoord geven voor het totale bedrag en wordt er niet aan de auto gewerkt in afwachting van mijn accoord terwijl ik al lang accoord had gegeven voor bijna 90% van de kosten. Dat moet toch efficiënter kunnen? Het onderhoud zelf krijgt 5 sterren, de werkplaats organisatie max 3 sterren. Dat kan en moet gewoon beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon heel goed

goede ontvangst, snelheid en zorg voor auto. Nog gewassen ook toen ik hem ophaalde

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Barry Stevens zou zeggen: "ga vooral zo door"!

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes te woord gestaan en goed geholpen.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes, vriendelijk geholpen

Voor aflevering van onze auto ruim de tijd genomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben tevreden

Correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
2

niet tevreden!

nieuwe banden besteld voor aantrekkelijke prijs op dag afspraak einde van dag gebeld dat er sprake was van verkeerde banden - gevolg andere banden voor bijna dubbele prijs! Heb nog niet gekeken op deze prijs enigszins marktconform is. Auto moest daardoor nog een extra dag blijven - leenauto moeten ophalen (was dan wel gratis) maar ben daar dan wel weer bijna 1 uur mee bezig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijke ontvangst en na tevredenheid geholpen.

UITSTEKENDE SERVICE

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk en behulpzaam

Erg fijne garage, vragen om toestemming als er iets kapot is om het te maken. Doen alles in samenspraak

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte ervaring, auto niet gerepareerd

Na de software-update van citroën kreeg ik telkens de melding van motorstoring, dit zou verholpen worden bij het vervangen van de distributieriem twee weken later. Maar ook daarna bleef de melding motorstoring terugkomen. Wéer terug om de de auto uit te lezen. Conclusie de nokkenasversteller moet vervangen worden. Ik gaf aan dat ik hier ernstige twijfels over had omdat het meer leek op een brandstofprobleem. Maar men bleef volhouden dat het toch de nokkenasversteller was. Kosten van deze reparatie ruim €218,38. Na 2 dagen krijg ik weer dezelfde storingsmelding. Garantie op een reparatie?? Of ben ik gewoon mijn geld kwijt voor een fout van de garage?

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel geholpen, wel duur

Snel geholpen, wel duur

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Binnenpoetsen wordt niet meer gedaan bij onderhoud in de laatste tijd! In de rest prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed!

Vriendelijk en kundig

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service

Na vier jaar is de eerste APK-keuring nodig en die is snel en goed afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.