top

Ontvangst en inleveren van de auto ging snel en vriendelijk. Rapport van werkzaamheden ontving ik via de mail, makkelijk en overzichtelijk, fijner dan telefonisch, omdat je dan ook even bedenktijd hebt. Auto stond al zeer snel weer klaar om opgehaald te worden.

Gewacht terwijl auto servicebeurt kreeg er zijn faciliteiten om te kunnen werken daar. Binnen de afgesproken tijd klaar dus prima. Klein puntje van aandacht, de meneer aan de balie zou wat vriendelijker mogen zijn.

Goeie en snelle service

Geweldig prima en snelle service.

Helemaal goed

Fijn geholpen en alles snel afgehandeld. Top.

Simpel en snel.

Simpel en snel.

Break pad Change

The service was really good and the vehicle is handed over before the scheduled time. The service team is really good.

vertrouwen nooit beschaamd

Als ik het plan van een nieuwe auto aanschaffen had zou ik zonder meer naar Nefkens gaan.

Vlotte afhandeling

Baliemedewerker denk met je mee Vriendelijk

Prima geholpen

Geen opmerkingen keurig geholpen bij mijn eerste bezoek aan Nefkens!

Servicebeurt prima afgehandeld.

Balie medewerker kon of mag geen uitleg geven over de problemen met de 1.2 pure tech motoren die bij het Radar programma behandeld zijn. Jammer dat ze mij niet gerust konden stellen, zal het zeer op prijs stellen als Nefkens per mail of in een brief uitleg geven wat er met de motoren aan de hand is.

Met heel veel vertrouwen maak ik een afspraak.

Ik krijg waar voor mijn geld en ze zijn zeer klantvriendelijk. BEDANKT, voor de goede service!

VEry professional

As always, very professional service

fijne service

kreeg duidelijk terugkoppeling van mijn melding en rij weer tevreden.

prima meteen geholpen tijdens een nationale vakantiedag

vrijdag na Koningsdag... en toch meteen geholpen! Super )))

De receptie is enorm traag, werkplaats OK

De heren aan de receptie gaan te traag te werk. En maar typen en typen. De storing die ik meldde bij het maken van de afspraak werd nogmaals compleet ingetypt bij het inleveren van de auto. Als er een wachtrij is gaat het niet sneller, ook is er niemand die even laat merken dat je gezien bent en dat ze hun best doen. Een "nog even geduld meneer, ik kom zo bij U" zou voldoende zijn. Werkplaats is prima, werkplaatstarief is wel heel hoog.

5ster

5ster

Personeel is vriendelijk en behulpzaam en denkt goed mee over oplossingen.

Tweede keer dat niet goed liep

Ben al 10 jaar klant .. heb mijn auto destijds gekocht bij jullie en kom ieder jaar trouw voor mijn beurten. Afgelopen november afgesproken dat ik op de apk zou wachten , toen bleek dat niet begrepen te zijn dus mijn moeder gebeld en later teruggekomen. Maar deze week was het weer raak: ik zou kunnen wachten , duurde maar uurtje zeiden ze aan de telefoon . Kwam om 10.15 en toen werd er gezegd dat pas 1 uur klaar zou zijn. Had kaartjes voor Dierenrijk waar ik naar toe zou gaan dus dacht dan daarna maar . Maar toen ik kwam zeiden ze : wordt toch 14.00 .. helaas mijn dierentuin plannen in duigen gevallen en mijn geld dus kwijt .. al Met al was ik best teleurgesteld

Goed, er is veel tijd aan besteed aan mijn technisch probleem van de auto.

Sinds een paar weken heb ik wat problemen met mijn 508. Ziet er uit dat het electronica/software gaat. maar daar is nog enige twijfel over. Niet erg, maar ik moet komende week op reis naar het buitenland en ik wilde dus een pechhulp service pakket aanschaffen. Dat viel niet mee. Er was enige aarzeling met als reden dat dat bij de volgende grote beurt pas kan (en dat snap ik) Maar daar heb ik niets aan. Ik moet met een vertrouwd gevoel op reis kan. Maar na overleg ben ik goed geholpen en ik heb het VIP service pakket.

service en kwaliteit

Prettige en deskundige behandeling. Prima wachtruimte. Vriendelijke brediening.

Super !

Altijd professioneel en vriendelijk.

duidelijke uitleg

Werd heel prettig met duidelijke uitleg en afspraak voor reparatie geholpen

Uitstekend, alles goed uitgelegd!

De geadviseerde reparaties zijn goed uitgelegd, waardoor we een goede beslissing konden nemen.

Snelle service

Probleem snel verholpen.

Service zoals het hoort!

Goede uitleg over het distributieriem probleem. Voor onze gerust stelling riem even gecontroleerd. Bandenwissel ook prima en vlot.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven