Es war einfach alles perfekt!

Das Buchen ging kinderleicht! Die Schranke geht auf! Die Grünflächen sind GRÜN!!! Die Sanitäreinrichtungen sind sauber und gepflegt! Die Umgebung ist sehr schön, die Möglichkeiten etwas zu sehen, etwas zu essen ist in ausreichender Anzahl und für jeden Geschmack vorhanden! Wir kommen gerne wieder!

• Freundlichkeit der Mitarbeiter
  • Sauberkeit des Hafens
  • Waren Sie Besucher des Wohnmobilparks oder des Yachthafens? Wohnmobilpark

Verzorgde haven met veel faciliteiten.

Een geweldige jachthaven om als passant een keer aan te doen of om een paar dagen te blijven. Vriendelijke havenmeesters/medewerkers, schone steigers, fris sanitair, goed bijgehouden terrein, een supermarktje in de haven, voldoende horecavoorzieningen en voor kinderen speelgelegenheid. Door alle voorzieningen wel een wat duurdere haven maar dat is het zeker wel waard.

Begripvol en behulpzaam

Behulpzame personeel

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Zeer goede kwaliteit en service!

Alleen de toegangsweg is onvoldoende aangegeven tot de ingang van de camperplaats. De navigatie gaf een verkeerde ingang, waardoor je je vast rijdt in de route. Jammer kan dus veel beter aangeven worden. Verder alles prima in orde.

Sehr modern.

Tolle Buchung und schöne Aussicht. Sauber. Alles super so wie wir es lieben.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Freundlichkeit der Mitarbeiter k.A.
  • Sauberkeit des Hafens

Leuke locatie.

Jammer dat de mini market wel heel mini is. Douchekoppen zijn aan vervanging toe. Het is zoeken naar het beste plaatsje om de meeste stralen over je heen te krijgen.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Mooie grote haven maar wel enkele verbeterpunten

De haven is erg groot maar bij telefonische aanmelding kregen we keurig een plekje aangeboden aan de langswal, de aanmelding in het havengebouw was prettig, de haven is absoluut niet goedkoop! Op het kaartje van de haven staat een minimarkt aangegeven maar dat is bij de ingang van een restaurant en mag geen naam hebben ! De Wifi is ronduit slecht ( wij lagen ook nog eens dichtbij de antenne dus verderop zal het nog slechter zijn) Er is een ruim aanbod van horeca en restaurant het Witte Huis is een aanrader , toiletgebouw (onder havenkantoor) is prachtig en schoon!

uitstekend

De eerste keer dat we in Jachthaven Biesbosch aandeden. We gingen eerst diesel tanken en werden door de pompbediende hartelijk ontvangen en hij was zeer behulpzaam. Ook maakte hij het teakgangboord eerst met wat water nat zodat de olie bij eventueel morsen niet in het teakdek trok, nog niet eerder zo ervaren. Daarna was hij weer behulpzaam bij het aanleggen. De ontvangst door de havenmeester en assistente in het mooie kantoor was evenseens zeer hartelijk. We kregen een fijne ligplaats aan de lange langssteiger en hebben bij een van de restaurants een drankje genoten. Al met al een prachtige luxe jachthaven waar we met plezier aan terugdenken. Omdat we in Breda wonen overwegen we zelfs een ligplaats aan te vragen maar we moeten eerst met onze huidige jachthaven 'De Rotterdamse Admiraliteit' overleggen over de opzegtermijn. Wie weet tot ziens. Hartelijke groeten.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Mooie, propere jachthaven, en vriendelijk personeel!

Wij hadden een prima plaats aan de bezoekersteiger vlak bij de havenmeester en het sanitair gebouw. Gezien ik lid van VVW ben had ik ook een aanzienlijke vermindering. De site van de jachthaven was zeer goed onderhouden! Toiletten en douches prima, juist gepoetst! Enig minpunt, Jachthaven Drimmelen licht maar aan een klei´ dorp!

Topplek!

We hebben hier 2 nachten gestaan. Wat een mooie locatie! De plaatsen zijn verhard met gras en heel ruim. Het sanitair was tiptop in orde, het was rustig dus voor nu voldoende. Ik weet niet hoe het is in het hoogseizoen wanneer de haven vol ligt met passanten. De omgeving is mooi om te fietsen. We komen zeker terug!

mooie verzorgde camperplaatsen

camperplaats de jachthaven Biesbosch is een mooie, verzorgde camperplaats, goed ingericht en ruime plaatsen. Ook het mooie toiletgebouw is goed toegankelijk met een persoonlijke code. de reservering is eenvoudig te boeken zodat je probleemloos toegang hebt tot de camping.

Perfect geregeld

Ook al is alles online en zonder persoonlijk contact hebben wij het gevoel gehad heel welkom te zijn en zijn van alles stipt op tijd op de hoogte gebracht zelfs na het vertrek een bedankt dit kom je niet snel tegen wij komen hier zeker terug ook het sanitair was proper en alles was aanwezig en werkte zoals het moet bedankt en tot ziens

Super Stellplatz

Alles war super, sanitäre Anlagen sehr sauber, Brötchen bestellbar, große Stellplätze, einfaches Einchecken, Plätze im Vorfeld buchbar, wir waren drei Nächte dort und waren rundum zufrieden

• Freundlichkeit der Mitarbeiter
  • Einrichtungen
  • Sauberkeit des Hafens k.A.

Zeker goed vertoeven.

Beste camperplaatsen,genoeg vertier,schoon sanitair.alleen jammer dat ik naast een vrachtwagencamper stond,10 mtr lang en 4 mtr hoog.mijn luifel hoefde ik niet open te draaien,had schaduw genoeg,maar niet altijd even prettig.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Clean and a great base for adventures!

I loved this camper spot because: easy to book online and handy numberplate recognition. Very clean and spacious toilet facilities. Tourist office around the corner, so great for maps and advice. Nice cycle ride to Lage Zwaluwe for the ferry to Biesbosch. And don't miss the social Restaurant Onze Kerk. Fab food, staff and interior. Love it!

• Would you recommend us? Yes
  • Customer service / Staff friendliness
  • Facilities and amenities
  • Cleanliness of the Marina
  • Location and surroundings
  • Communication
  • Were you visiting the Marina or CamperPark? CamperPark

Geweldige camperplaats in een mooie omgeving met hele goede faciliteiten

Mooie camperplaats. Gemakkelijk reserveren en je krijgt een dagvan te voeren via de mail en telefoon te horen wat de codes voor toegang en faciliteiten zijn. Alles op een zeer vriendelijke manier. Wij komen hier graag en komen zeker terug.

Alles is helemaal goed

Er hoeft niks verbeterd te worden, hou dit vol.

Goed maar duur.

Alle faciliteiten aanwezig. Douche(kop) matig. Meerdere restaurants, kinders p eelplaats, camperplaatsen, brandstof, vuilwater en bilgepomoen. Lokatie ten opzichte van Biesbosch uitstekend. Prijs is wel 2x hoger dan bij de gemiddelde watersportvereniging.

Toller Platz

Besser kann ein Stellplatz kaum sein. Das einzige was ich verbessern würde ist die Installation von Mischbatterien in den Duschen, verringert den Wasserverbrauch und erleichtert die Temperatur Einstellung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Freundlichkeit der Mitarbeiter k.A.
  • Einrichtungen
  • Sauberkeit des Hafens k.A.
  • kommunikation k.A.

Helemal prima

Mooie plek. Goed verzorgde nette camperplaats. Iets grotere winkeltje dan alleen shop inn bij restaurant zou het compleet maken.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Een heerlijke camperplaats met goede voorzieningen

Een heel fijne camperplaats met goede sanitaire voorzieningen. Deze voorzieningen zijn schoon en alleen met code toegankelijk, zodat niet iedereen er in kan. Rond om de camperplaats is het genieten van de jachten Verder zijn er ook voldoende eetgelegenheden in de buurt, waarvan er bij Boeien broodjes te bestellen zijn. Er zijn ook mooie fietsroutes

Mooi en schoon

Top haven met vriendelijke medewerkers. Wel jammer dat er niet een supermarkt aanwezig is in de haven.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Netjes rustig mooi verblijf gehad

Fijn verblijf gehad netjes vriendelijk personeel

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Mooie en nette haven vriendelijk personeel.

Kom er graag al Zijn jullie wel èèn van de duurdere havens.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Wij hebben zeer genoten op deze mooie lokatie.

Wij hadden al 2 nachten geboekt voor op de camperplaats en op het allerlaatste moment nog gebeld voor een plaatsje in de haven voor onze boot. Het was allemaal geen probleem en zo werd er ook een mooie plek in de haven gereserveerd voor ons. Omdat we de wielklem voor onze trailer vergeten waren werd er door de vriendelijke havenmeester voorgesteld dat we de trailer op een terrein van hun mochten stallen. Kortom; service is top, het haventeam is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Locatie en omgeving
  • Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven, Camperpark

Company details

20 Nieuwe Jachthaven

Drimmelen 4924BA

+31 162 682 249

Über Jachthaven Biesbosch

Als één van de 9 havens van de gerenommeerde Yacht Havens Group zijn we dé full service haven voor de moderne watersporter en levensgenieter. Van alle gemakken voorzien met één van de mooiste achtertuinen die u kunt vinden!