Geen Wc papier op de cp plek

Was op de camperplaats geen wc papier,en de douches waren niet schoon.de havenplaats waren de douches schoon maar ook wc papier op

• Locatie en omgeving
  • Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven, Camperpark

goede service en klantvriendelijk

altijd welkom,helpen waarnodig,doen niet moeilijk

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Een mooie camperplaats met goede voorzieningen

We zijn maar voor 1 nacht geweest even te ontstressen. Het was zalig.

100% genoten van de stilte en de omgeving

Prima camperplaats met alle voorzieningen . Heel netjes , zelfs geen peukje of papiertje te bespeuren ! s'Nachts ook heel goed verlicht . Jammer dat er toch weer zijn voor wie het reglement niet van toepassing is en die hun grijs water s'avonds gewoon ter plekke lozen zodat alles over de weg loopt ! En ja , 2 campers met Nederlandse nummerplaat , dus geen respect voor plaatsen in eigen land . Als Belg kan ik zeggen dat wij een voorbeeld kunnen nemen aan zo'n camperplaatsen .

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Fijne plaats met veel faciliteiten

Keurige geasfalteerde plaatsen met schone toiletten en douches. Aantal restaurants om de jachthaven heen en een spar supermarkt. Even reservering maken voor aankomst en je kan zonder verder aan te hoeven melden het terrein op en je plek opzoeken.

Gewoon heerlijk hier

Deze Camperplaats heeft alles wat een Camperaar wenst en zelf meer dan dat. Alles is er en schoon. De mensen bij de receptie zijn altijd vrolijk en vriendelijk en staan voor je klaar. Er was een probleem met het schoonmaakbedrijf maar een mevrouw uit het havenkantoor heeft alles gepoetst waarvoor dank . De douches zijn heerlijk. Wij komen hier graag . Jammer dat we ook een huis hebben.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Perfekter, schöner Stellplatz mit bester Lage.

Von der Buchung bis zur Abreise war alles sehr perfekt und unkompliziert. Wir haben den Aufenthalt sehr genossen und kommen bestimmt wieder. Gerne auch mal 2 Nächte.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Freundlichkeit der Mitarbeiter k.A.
  • Einrichtungen
  • Sauberkeit des Hafens
  • Standort und Umgebung
  • kommunikation
  • Waren Sie Besucher des Wohnmobilparks oder des Yachthafens? Wohnmobilpark

Perfecte camperplaats!

Alles op de camperplaats prima in orde en in de havens ook Behalve rondom daar een rommelige hoek mi moet alles daar nog opgeknapt worden

Geweldige dagen

Wij hadden n mooie plek ook nog heerlijk weer was zeer netjes alles was tot onze volle tevredenheid . Alleen was t jammer dat de Spar dicht was.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten en voorzieningen N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Fijne camperplaats

Wij komen zeker terug! Fijne camperplaatsen. Ik had online gereserveerd en hoefde verder niks te doen. De slagboom ging door kentekenherkenning automatisch open. De plekken zijn ruim, recht en groot met een stukje gras. Alle voorzieningen zijn er. We hebben in de middag een excursie gedaan met de fluisterboot wat ook heel leuk en leerzaam was. Ook onze kids vonden het leuk. Naast de camperplaats ligt ook een tof speelplek en het restaurant om de hoek heeft een binnenspeeltuin. Er was voor iedereen wat wils :-)

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Het aanmelden met mijn mobiel lukte niet. Toen het service nummer gebeld en binnen 2 minuten was de beheerder er. Hij hielp ons perfect. Wij zijn dus heel tevreden. Alleen de telefonische aanmelding moet beter.

Subliem

Online reserveren,betalen parkeren en alles naar wens. Toffe buren, leuke sfeer mooi uitzicht. En af en toe controle van het busje dat de buurt in het oog houdt.

Sehr schönes langes Wochenende

Der Wohnmobil Stellplatz ist sehr sehr sauber , auch die Sanitäranlagen. Preis Leistung Top Wir hatten leider das Pech das an dem Wochenende ein gastboot uns gegenüber angelegt hatte und der Besitzer mit vielen Leuten bis morgens 2 Uhr sehr laut seinen 50. Geburtstag gefeiert hat. Der angepriesene SparMarkt hat übrigens ab Oktober zu. Nächster Laden ( Aldi) ca 4 km entfernt.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Heel goede plaatsen en makkelijk om in te checken

Alles top alleen de kranen in de eerste sanitaire blok zouden wel thermostatische mogen zijn voor de rest super

Super rustig

+ heel rustig en proper - wifi , veel gesloten zaken rond het park.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Het ziet op Jachthaven Biesbosch netjes uit.

Mooi gemaait gras rondom het asfalt waar de camper op staat. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Sanitair ziet er goed uit. Jammer dat WiFi zeer slecht is. Daarom was er geen gelegenheid om te communiceren.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Wat een mooie en leuke plek om met een camper te vertoeven!

Mooie en goed onderhouden plek. Plaats voor 32 campers. Veel speelgelegenheden voor de kinderen. Ook veel horeca en een kleine supermarkt. Schitterend uitzicht op de havens! Plaatsen goed onderhouden (asfalt en gras). Ook toiletgebouw was erg netjes. (1 lamp bij de dames wasbakken was wel kapot). Enige tegenvaller was dat er geen waterpunten bij de plaatsen zit, maar slechts 1 bij het service gedeelte of bij het toiletgebouw.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

We hebben een heerlijk weekend gehad.

Het is een prima camperplek met mooi uitzicht op de haven. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Een spar en genoeg om van de genieten.

Prachtig, verzorgd camperpark

In 1 woord : Geweldig! Dit is hoe een camperplaats” moet” zijn. Het ziet er allemaal verzorgd uit. Er zijn veel eetgelegenheden, drinkgelegenheden enz. Leuk om te wandelen en als je wilt een boottocht maken. Inchecken gaat heel gemakkelijk. 1 puntje van kritiek, de dames douches en toiletten zijn aan de achterkant van het sanitair gebouw. Als het donker is voel ik me niet zo op mijn gemak om daar alleen te moeten zijn. Verder is dit een camperplaats waar je ons vaak terug zal vinden. We hebben het heel erg naar onze zin gehad. Complimenten voor jullie camperpark.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Een hele mooie plaats om te verblijven.

Een goede ervaring wederom , een mooie camperplaats. Maar ook een leuk dorpje. In de omgeving is het goed te doen met de fiets naar andere dorpen. Kom hier vaker en heb goede ervaringen ook qwa sanitair gebouw en andere voorzieningen.

• Would you recommend us? Yes
  • Customer service / Staff friendliness
  • Facilities and amenities
  • Cleanliness of the Marina
  • Location and surroundings
  • Communication
  • Were you visiting the Marina or CamperPark? CamperPark

In een woord geweldige locatie

We hadden een beetje pech met het weer afgelopen zaterdag maar wij komen zeker terug En heel fijn dat je nu kunt reserveren

Super schöner und leiser Platz

Super schöner und ruhig gelegener Platz

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Mooie camperplaats uitzicht op de jachthaven. Super!

Mooie plek om te staan. Schone nette wc's warme douche. Fijne prijs ook. Wifi werkt goed wel vaak opnieuw inloggen.

Top plek !

Alles bij de hand! Fantastisch dat we Nu kunnen reserveren vooraf !

• Faciliteiten en voorzieningen
  • Netheid van de jachthaven N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Hebben een goede ervaring met deze plek

Het is een fijne plek om te staan. Mooi bij de haven. Wifi was niet altijd even goed. Helaas geen voorzieningen voor een invalide toilet. Daar mijn vrouw een spierziekte heeft is ze moeilijk te been. Misschien een suggestie voor een invalide toilet en douche in de toekomst.

Company details

20 Nieuwe Jachthaven

Drimmelen 4924BA

+31 162 682 249

Über Jachthaven Biesbosch

Als één van de 9 havens van de gerenommeerde Yacht Havens Group zijn we dé full service haven voor de moderne watersporter en levensgenieter. Van alle gemakken voorzien met één van de mooiste achtertuinen die u kunt vinden!