Prima haven en prima service

Prettig verblijf in een mooie haven met prima faciliteiten!

Fantastische haven!

Zijn er al een aantal keer verbleven en is zeker aan te bevelen. Nette haven met alle voorzieningen aanwezig.

• Locatie en omgeving

Heel erg goed, klantvriendelijk en prettig om te liggen, goede voorzieningen.

Wij komen er graag, zowel voor de haven als de omgeving, 1 dingetje vind ik minder, dat de vingersteigers vaak onder de Eendenstront zitten, de laatste keer zo erg dat we de boot even voor nood hebben vastgelegd en eerst zelf met water en bezem het steigertje hebben schoongeborsteld. Misschien dat af en toe wat vaker even langs lopen de ergste vervuiling kan voorkomen, helemaal zal niet gaan, begrijpen we ook. Maar, voor ons geen reden om niet meer te komen. Tot volgend jaar....

• Locatie en omgeving

Prachtige haven zeer vriendelijk haven meester echt aan rader

Geen medeleven

Wij kwamen in de avond aan ze stond op het punt om weg te gaan. Ik kreeg te horen dat ik naar achteren kon varen we wouden de boot starten maar hij deed niks meer. Had gezegd dat ik 1 nachtje wou blijven. Komt ze de volgende dag zeg ze ik zie dat je nog een nachtje blijft dus wij zeiden nee. Onze boot starten niet we zijn hem aan het nakijken toen zei ze je moest dan voor 11:00 weg zijn was net 11:30 anders moet je nog een nacht blijven omdat je nu te laat bent. Ik had al betaald wandt dat moest ik gelijk boven doen echt zonde van het geld

• Faciliteiten en voorzieningen N.v.t.
  • Netheid van de jachthaven
  • Locatie en omgeving N.v.t.

Variërend

Mooie haven, maar gastvrijheid en vriendelijkheid is erg variërend Prijs is te hoog, zeker als je het vergelijkt met andere gelijkwaardige havens. Op het havenkantoor is een bepaalde arrogantie bij sommige medewerkers. Reserveren bij haven kantoor altijd moeilijk of vol, terwijl er soms plaats genoeg is. Een topper is er en dat is Marie-Louise, daar kan iedereen een voorbeeld aannemen. Een geweldige havenmeester

Fijne Yachthaven

Ruimtelijke jachthaven gelegen aan de Brabantse Biesbosch, keurig en netjes onderhouden, enkel buiten de mooie natuur, alleen een aantal restaurants en verder niet heel veel te beleven. super als je voor je rust komt.

Geweldige haven.

Zoals in de titel vermeld: een geweldige haven. Groot, maar toch persoonlijk gebleven, met dank aan een fijn team. Goede en schone voorzieningen.

Prima met gastvrij ontvangst

Een mooi grote schone prima haven enigste minpunt is dat de stroom kasten erg ver uit elkaar stonden heb een vrij lange kabel maar op de plek die ik toe gewezen kreeg was de stroom paal toch erg ver maar verder een prima haven met meer dan genoeg winkels en eet gelegenheden kom hier zeker nog terug

• Locatie en omgeving

Goede service van a tot z

Goede voorbereiding ( mail met reservering). Ook op mijn vraag mbt. Een speciale plek ivm. Gezondheidsproblemen werd zeer adequaat gereageerd. Een goed team havenmeesters die weet waar ze mee bezig zijn.

• Locatie en omgeving

Een van de beste passantenhavens van het land.

Prachtige faciliteiten, mooie restaurants en prima personeel.

Schöner, gepflegter Hafen

Schöner, gepflegter Hafen

Tophaven met ALLE faciliteiten

Erg mooie haven om een aantal dagen te verblijven. Mooie vaarroute in de buurt en goede eetgelegenheden en een supermarkt.

Prachtige jachthaven

Prachtige jachthaven, maar wij verbaasden ons tijdens ons bezoek over hoe rustig het was in de uitgaansgelegenheden. Eigenlijk té stil......

• Locatie en omgeving

zeer goed, leuk personeel en mooie facaliteiten

prettig ik had zeer fijne ligplaats waar ik makkelijk in kon varen. de wc's en afval plek is ook goed geregeld. kortom hele mooie haven. denk 1 van de mooiste havens van ons land.

• Locatie en omgeving

Pure luxe en geweldige service

Slechts twee nachten op doorreis aangemeerd. Op een prachtige plek en verder behandeling met alle mogelijke egards.

• Locatie en omgeving

Een zeer fijne haven met gastvrije havenmeesters

Een zeer fijne haven met goede ruime ligplaatsen en ook de ligging van de haven met daaromheen diverse winkels en restaurants.

• Locatie en omgeving

Perfecte locatie alles goed geregeld.

Toen ik aan kwam varen belde ik naar de Havenmeester en ik vroeg of er nog plaats was om een dag en een nacht te kunnen blijven. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan , kreeg te horen waar ik aan kon leggen , en als ik dan bij gelegenheid naar het havenkantoor zou komen kon ik me inschrijven en zou ik nader informatie krijgen. Dat is ook gebeurd op een super gastvrije manier. Uiteindelijke zijn wij er twee dagen gebleven omdat het een leuke omgeving is met genoeg activiteit . Pluim voor de enthousiaste medewerkers van deze haven.

Prachtige haven

Alles super schoon Steigers mooi verlicht Supermarkt en restaurant in de buurt

Leuke haven

Leuke en nette haven

Hervorragende Unterstützung durch das Hafenteam

Mit Motorproblemen habe ich den Hafen gerade noch erreichen können. Die Hafenmeisterin hat mir einen Techniker vermittelt, der das Problem in kürzester Zeit behoben hat und wir am nächsten Tag weiterfahren konnten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Freundlichkeit der Mitarbeiter
  • Einrichtungen
  • Sauberkeit des Hafens
  • Standort und Umgebung
  • kommunikation

Mooie haven met dito voorzieningen.

Mooie haven met dito voorzieningen

Mooie haven

Alles prima en netjes, alleen als het donker is geen verlichting richting toiletgebouw.

uitstekende ervaring

alles voor een goede jachthaven en goede beleving is aanwezig

Een keurig schone haven.

Een keurige haven, mooie steigers en schoon sanitair. Goede wifi. Genoeg eetgelegenheden om de haven.

Company details

20 Nieuwe Jachthaven