Fijne Camperplaats.

Wij hebben hier een fijn weekend gehad. Mooie camperplaats waar alles aanwezig is. Als je van boten houdt is dit geweldig. Je staat precies tussen twee jachthavens. Restaurants in de omgeving zijn er genoeg. Vooral restaurant Boeien heeft onze voorkeur.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Alles wat je van een camperpark verwacht

Mooi camperpark met mooie ruime camperplaatsen. Sanitair gebouw is heel netjes en elektriciteit en wifi zijn heel sterk.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Zeer ruime plaatsen met goede voorzieningen. Met name de eetgelegenheden waren perfect.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Mooie plaats,en alles was naar wens Fijne sanitair,en alles was goed schoon. Zeker een aanbeveling

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

We kregen een ligplaats aan de kade toegewezen wat super is om te mogen liggen. Gras om je hond uit te laten stroom en de drinkwater punten dichtbij je boot. Hele goede sanitaire voorzieningen. Prijs is aan de hoge kant maar kwaliteit mag een prijs hebben

Fijne haven

Prachtige haven met geweldig mooi sanitair , mooie steigers en vriendelijk personeel, overnachting (€38 3 pers 11 meter ) wat aan de dure kant maar is het zeker waard , goeie horeca rondom haven , gegeten bij Boeien , wilde nog een lekker ijsje halen bij de naastgelegen ijssalon maar ging al dicht om 20.00 uur ( ? Hoogseizoen en dan ook nog op zaterdag )

Sehr schöner Hafen…

… mit Allem was man benötigt. Liegt gut zum Biesbosch, man kann Fahrräder ausleihen. Sehr gute Kommunikation mit den Hafenmeistern. Topp!

grote en mooie haven

Wij waren op doorreis en waren dus maar één nacht in de haven. De bruggen zien er als nieuw uit en er ontbreekt niets. De mensen in het havenkantoor waren erg vriendelijk en de buren op de steiger waren ook vriendelijk en behulpzaam. Direct na de haveningang is een tankstation met diesel en benzine.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Heel gastvrij en hartelijk ontvangen

Prima haven. Alle voorzieningen aanwezig. Goed ontvangen. Van te voren een plek gereserveerd. Erg fijn dat die mogelijkheid er is. Dan weet je van te voren of er plaats is en kun je in alle rust aankomen. Fiets te leen om in Made boodschappen te kunnen doen (4 km) of een tochtje om de omgeving te bekijken. Komen zeker weer terug.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Goed georganiseerde Camperpark en fijne ontvangst

Vooraf reserveren is een pluspunt. Binnenrijden via nummerplaatherkenning werkt prima. 1 opmerking: jammer dat er ook geen losplaats is voor de cassette bij het servicepunt. Verder niets dan lof ook voor de medewerkers van de jachthaven.

Geweldige camperplaats

Bij reservering kwamen wee er achter dat we geen aanhangwagen mee mochten nemen op onze plek. Na overleg met de havenmeesterkonden we de motor en de fiets afladen, hij haalde de kar op en heeft hem achter slot en grendel gezet en de avond voor vertrek bracht hij hem terug. Een prima oplossing. Tijdens ons verblijf hebben we volop genoten van de mooie omgeving en de faciliteiten in het haven gebied.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Wat een service, ongekend.

We hadden technische problemen waarbij we geweldig geholpen zijn door havenmeesters en assistenten l,

Super Stellplatz am Hafen

Problemloses Check In, saubere Sanitäanlagen und Entsorgungsstation. Schade, dass das Gastronomieangebot nicht so reichhaltig wie beschrieben war und leider fehlte auch der Mini Markt. Deswegen ein halber Stern Abzug.

• Freundlichkeit der Mitarbeiter
  • Waren Sie Besucher des Wohnmobilparks oder des Yachthafens? Wohnmobilpark

Alles in orde hier, maar wel een stevige prijs.

Prima plek

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Prachtige Jachthaven.

Beste, De jachthaven zelf, is zeer verzorgd, netjes en één van de betere havens. ligplaatsen en toegang zijn perfect , ontvangst perfect, het leven (horeca en koopmogelijkheden) rondom de jachthaven is voor zulke mooie haven ondermaats. Mensen die op vakantie zijn gaan meestal laat eten , het wordt zoeken om na 19u nog wat eten te vinden. Ik zag meerdere mensen die net na 19u aan de gewone friet tent werden afgewezen. Dat is wel wat te vroeg voor een hoogseizoen. Een 2e punt, Zolang de overheid het baar geld niet terug roept als wettelijk betaalmiddel , is het wettelijk verplicht geld als betaal middel te aanvaarden. Ik begrijp dat het geld, na ontvangst, meteen veilig zou moeten opgeborgen worden. Maar voor dat probleem hebben vele zaken een kleine investering moeten doen om het briefjes geld meteen in een slorp systeem in de kluis te deponeren. Dat is niet het probleem van de consument! Ik doe ook 50jaar zaken. Ik zelf vindt niet dat iedereen daar voor moet boeten. Het betalen via de bank beperkt in vele punten de privacy en is een keuze die de gebruiker zelf moet kunnen bepalen. Zolang geld een wettelijk betaalmiddel is. Ik wil niet de zeurpiet zijn , maar jullie vragen om mijn menig, en ik blijf steeds eerlijk. Grtjs. Dirk.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Jachthaven

Het was geweldig, mooie plaatsen!!

Mijn eerste indruk was meteen wat een mooie plaatsen en alles goed geregeld. Leuk uitzicht op de haven, diverse terrassen, mooie fietsroutes. Wij komen zeker terug! Top!!

Camperplaats met camping allure

Vlot online kunnen boeken, probleemloos met nummerplaatherkenning op het domein gereden,slagboom opend automatisch. Zeer proper sanitair. Camperplaatsen netjes en duidelijk aangegeven. Centraal gelegen in de jachthaven. Jammer dat de supermarkt Spar er niet meer is. Wij komen zeker nog eens terug.

GE-WEL-DIG!!

Alles geweldig! Heb nog nooit zo'n mooie camperplaats meegemaakt. Midden in de supermooie jachthaven met alle voorzieningen die je maar kunt wensen. Mooie fietsroutes, bootjes te huur om door de Biesbosch te varen, grote rondvaartboot in de jachthaven, 10 verschillende restaurantjes, leuke dorpjes in omgeving, relatief rustig en alles mooi aangelegde, netjes en schoon. Topper!

Geweldige plek

Drimmelen is voor ons een thuishaven met onze camper. Zo mooi zo rustig zo geliefd. We komen er vaak. Heerlijk om te fietsen te wandelen en andere activiteiten. Ruimte genoeg voor onze honden.

Prima plek

Mooie plekken. Jammer dat engelse campers ook achteruit moeten parkeren waardoor privacy weg is omdat luifels tegen elkaar aan staan. Wij vinden het jammer dat de mensen met honden ze niet aan de lijn houden en overal laten plassen.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Mooie plek met prima sanitaire voorzieningen!

Leuke camperplaats bij de jachthaven, diverse horeca gelegenheden in de buurt! We hebben een lekker weekendje weg gehad.

• Was u bezoeker van de Jachthaven of van het Camperpark? Camperpark

Super Stellplatz, mit allem was man braucht

Einfaches Online Buchen Saubere und Schöne Sanitäranlagen Grauwasser, Schwarzwasser, Frischwasser , Entsorgung einfach alles vorhanden. Der Preis ist im oberen Segment aber für die Dienstlistungen in Ordnung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Freundlichkeit der Mitarbeiter k.A.
  • Waren Sie Besucher des Wohnmobilparks oder des Yachthafens? Wohnmobilpark

Fijne haven goed sanitair fijn personeel.

Wij komen hier regelmatig en graag het is wel heel jammer dat de spar dicht is,dus je moet wel zorgen dat je wat bij hebt.verder een fijn team daar behulpzaam fijne restaurants dus wel een aanrader.

Lovely site

Easy to book, lovely surroundings. Good facilities.

• Would you recommend us? Yes
  • Customer service / Staff friendliness N/A
  • Facilities and amenities
  • Cleanliness of the Marina
  • Location and surroundings
  • Communication
  • Were you visiting the Marina or CamperPark? CamperPark

War ein sehr schöner Aufenthalt.

Alles war sauber. Die Duschen sind etwas alt und es kommt nicht mehr so viel Wasser. Sonst aber alles in Ordnung. Kommen wieder.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Freundlichkeit der Mitarbeiter k.A.

Company details

20 Nieuwe Jachthaven

Drimmelen 4924BA

+31 162 682 249

Über Jachthaven Biesbosch

Als één van de 9 havens van de gerenommeerde Yacht Havens Group zijn we dé full service haven voor de moderne watersporter en levensgenieter. Van alle gemakken voorzien met één van de mooiste achtertuinen die u kunt vinden!