Garage zoals het hoort!

Alles netjes voor elkaar

Goed bedrijf

Word vriendelijk ontvangen en de service is goed

Kon snel terecht.

Kreeg een melding over te veel olie in carter. Moest er snel uit om schade te voorkomen. Kon de volgende dag al ingepland worden.

Prima sevice

Goede, snelle service. Vriendelijke mensen

meedenken en een vlotte afhandeling

Plezierig personeel. Ik werd snel geholpen.

doen wat ze zeggen.

vriendelijk personeel, hebben een luisterend oor voor je. zowel receptie en werkplaats. bij gebreken aan de auto wordt er een goede oplossing gezocht om de kosten betaalbaar te houden en tijdens de reparatie wordt bij onvoorziene onkosten altijd contact met mij opgenomen ,pas na instemming van mij wordt er weer aan je auto gewerkt en dat vindt ik erg prettig want je komt niet voor een onverwachte hoge rekening te staan.

Helemaal zoals afgesproken

Prima service, vriendelijk, tussentijdse info ontvangen. Al met al super!

Tot nu toe super goed gevoel overgehouden aan de koop van onze Ford Ka voor dochters.

Rijdt, remt en schakelt perfect, nauwelijks gebruikssporen en dat voor een auto uit 2012. Geen bijkomende afleverkosten, maar gewoon 12 maanden bovag garantie zoals het hoort. Dit geeft vertrouwen! Gisteren gekocht, tot nu toe een zeer tevreden klant!

Transparant

Denkt mee en is transparant in wat ze doen.

Correcte en vakkundige behandeling

goede service

bellen als er onvoorziene kosten aan komen en gaan niet over de offerte heen. er onder komt wel voor.

Goede ervaring

Goeie ervaring. Top bedrijf

Voor het eerst hier bij APK Kampen een auto gekocht. Zeer tevreden over de communicatie en service. Vriendelijk personeel in een ontspannen sfeer.

heel blij mee!

Vriendelijk en adequaat!

Uitstekend en vriendelijk personeel

Goede service en komt alle afspraken na!

Na vorig jaar 1e aankoop en na top service vandaag opnieuw auto gekocht

Het gesprek met Patrick verliep prima, waardoor wij besloten hebben onze voertuigen te verkopen en twee andere voertuigen te kopen bij APK Kampen. De voertuigen zijn afgeleverd en rijden prima. Aandachtspuntje, het uitzuigen voor aflevering.

Aardig personeel, goed geholpen.

Efficiënt

We hoeven maar te bellen en ze staan voor je klaar

Altijd vriendelijk en houden me goed op de hoogte

Meerdere auto's gelocht. Altijd goed geholpen en bij een probleem wordt er altijd een goede oplossing geboden.

Goede service en heldere communicatie

Prettige service en goed overleg over de te vervangen onderdelen.

Ik ben altijd dik tevreden.

Bij APK zijn ze vriendelijk, meedenkend en er is altijd goede en duidelijke communicatie.

prima service.

Je wordt gebeld als er wat vervangen moet worden en geven prima informatie.

tevreden!

tevreden.