Beurt volgens afspraak

Wordt al vele jaren goed uitgevoerd

Ik ben onder de indruk van de kennis van de monteurs. Ik zelf heb altijd voor defensie gewerkt en weet heel goed hoe moeilijk het is om steeds maar weer om aan een andere outo te werken. Waar ik mijn outo heb laten maken, daar ben ik zeer tevreden. En ik denk dat daar zeer ervaren monteurs werken die er ook allang werken. Dat geeft de doorslag en komt tegoeden voor het bedrijf. Een heel belangrijk punt is dat daar een manager staat die het heel goed met zijn personeel omgaat. En zichzelf niet op de eerste plaats stelt. En dat is heel bijzonder. Dit bedrijf is een heel groot voordeed voor hoe het nog steeds zou moeten. Ik heb er zelf ook heel veel moeite voor moeten doen. Maar in den Haag wisten ze wel wie ik was. En door het vertrouwen hebben we super veel orders ontvangen. Ik ben zo super blij dat dit op de dag van vandaag nog kan. Ik zou er gratis voor willen op komen Om dit bedrijf te promoten.

Prima geholpen door deskundige mensen

Een kleppendeksel vervangen bij een Insignia is zeldzaam. De auto is jonger dan 5 jaar, maar Opel geeft geen coulance door reductie van hoge kosten. Dat is een minpuntje.

Ik wordt altijd netjes geholpen en de service is goed

zeer professioneel

Correct t.a.v. afspraken en duidelijk verslag van de werkzaamheden

Voor de eerste keer op deze lokatie

Goed geholpen en goede uitleg gehad over de kosten. Vriendelijke mensen dat is tegenwoordig ook wat waard.

Nette ontvangst

Goed geholpen, en de uitgevoerde werkzaamheden zijn netjes doorgesproken.

Duidelijk, eerlijk en goed werk geleverd.

We zijn goed geholpen

Onderweg op vakantie kwam ik met pech te staan en ik werd direct geholpen. Diagnose was snel gedaan. De reparatie duurde door wat miscommunicatie wat langer. Over het geheel zijn wij tevreden.

Heel fijn op afspraak en snel geholpen.

Al Jaren klant sinds Van ASTEN BEEKMAN Sinds 1986

Grote beurt uit laten voeren. Onder garantie accu vervangen. En de auto was keurig gewassen en gestofzuigd. Dat is nog eens service!! Communicatie vanuit servicebalie ook prima

Zeer goed zoals altijd

Geen uitleg nodig. Personeel is zeer ervaren en betrouwbaar.

Zoals het hoort en dan nog beter

Zeer prettig

werknemers altijd vriendelijk en behulpzaam

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan. Men helpt waar nodig. Er worden de laatste tijd wel kleine foutjes gemaakt waar je dan weer iets over moet zeggen. Dat is wel jammer! Dit hebben we voorheen nooit meegemaakt.

Meedenkend!

Zonder afspraak toch snel geholpen.

vriendelijk en netjes ontvangen

vriendelijk en netjes ontvangen

Netjes geregeld

Apk keuring

Correct en goed.

Het onderhoud van mijn auto gebeurt goed. Het enige minpuntje was dat er een verklaring bij zat voor VIP service in Nederland, terwijl ik gekozen had voor VIP service in Europa. Dat is inmiddels aangepast. Ook had ik betaald voor een nieuw lampje terwijl dat bij VIP service gratis is. Ook dat is inmiddels gecorrigeerd. Tenslotte last ik weten dat ik binnenkort een elektrische auto van Opel zou willen kopen wanneer deze ongeveer 25.000 euro zou kosten.

Heel klantvriendelijk

Auto prima onderhouden

Beetje flauw om te bellen over demontage fietsendrager en daar geld voor te rekenen. Ook de verwarring rond de datum was storend: 29 april online geboekt en bevestigd; bleek op 22 april te staan zonder overleg; na no-show kon gelukkig snel een nieuwe datum geprikt worden.

snelle, goede service, duidelijke uitleg.

aandachtspunten tijdens het onderhoud goed doorgesproken. Dit voorkwam onnodige kosten. Goede service.

Tegenvallend was de forse verhoging voor de bandenwissel onder aankondiging vooraf.

Gewoon goed

Onderhoud volgens plan en volgens verwachting.