Très efficace

J’ai contacté à 3 reprises le service support Ed controls et les réponses données étaient claires et m’ont directement aidé.

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? La mise en page des export peut être améliorée

Kwam wat traag opgang, maar op het eind wel correct opgelost.

Bij de melding (telefonisch en per mail) leek het dat de boodschap/het probleem niet helemaal aankwam zoals voor mijn gevoel. Ik had letterlijk aangegeven wat het probleem was, maar moest daarna nog 2 tot 3 keer uitleggen wat het probleem was. Voordat het alles duidelijk was, waren wij ongeveer 2 weken verder, maar onze opnames liepen wel door. Het probleem was dat wij geen foto s konden maken tijdens de audit, dus nu zitten we met een hele serie foto bestanden die los staan van de Ed-controls, want die zijn met onze telefoon genomen. Later is het probleem goed door jullie geanalyseerd en ook verholpen, maar die uitkomst was er toen wij 85% van de opnames al klaar hadden. Bij het maken van de melding zaten we denk ik op ongeveer 15% van de opnames.

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? Degelijke software!

goed en vriendelijk geholpen

was goed

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? goede hulp en uitleg

Uiteindelijk is het probleem opgelost

In eerste instantie is het support ticket gesloten zonder dat het probleem was opgelost. Uiteindelijk is het probleem verholpen en werkt alles naar tevredenheid.

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? Werkt eenvoudig en snel

Snel contact en hulp bij mijn vraag

Naar aanleiding van mijn gestelde vraag, is er op korte termijn contact met mij opgenomen. Gezien mijn vraag wat complex was is de vraag intern uitgezet. Mijn vraag is in deze beantwoord.

• Waarom heb je deze score gekozen? Functioneel programma

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?

Mooi programma als het werkt

Het uploaden van het programma duurt lang. Op locatie zonder wifi valt het programma regelmatig weg. Bij de nieuwste versie waren er veel opstartproblemen

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? omdat het uploaden te lang duurt

10 weken wachten op antwoorden

als ik een probleem neerleg bij de support groep in week 6 en daar nu pas antwoord op krijg in week 16 vind ik best wel storend aangezien het best wel lang duurt voordat je antwoord krijgt, tevens moet je er ook continue achteraan bellen alvast bedankt

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? de communicatie vanuit de support groep is minimaal

Lange wachttijd

Helaas heb ik heel lang moeten wachten voordat ik teruggebeld werd. Ik heb zelf nog een keer gebeld en gemaild, maar helaas werd hier slecht op geanticipeerd. Uiteindelijk ben ik goed geholpen door Inge.

• Waarom heb je deze score gekozen? Applicatie werkt prettig

Direct en snel geholpen, met terugkoppeling!

Na het aanmaken van een dubbele map in de bibliotheek gevraagd hoe ik deze kan verwijderen. Dit kon ik niet zelf en werd door Ed Controls Support binnen 2 uur afgehandeld. Met terugkoppeling! Dit ging heel erg makkelijk!

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? Prima kwaliteit controle middel.

Prima en snel

Prima, vriendelijk en snel

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?

het probleem is opgelost dus dat is prima

Wat is mis in de oplossing is de oorzaak. Aangezien het nu in een map gebeurd waar niet zoveel tickets in stonden viel het op maar gebeurd dit niet ook in andere mappen? Merk dat er laatste tijd vaak inlog problemen en synchronisatie problemen zijn. Heeft dit een aanwijsbare oorzaaak?

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? werkt goed

Goed om even te sparren.

• Waarom heb je deze score gekozen? Werkt prima

Na melding duidelijke mail ontvangen met oplossing

Na melding duidelijke mail ontvangen met oplossing

• Waarom heb je deze score gekozen? Daarom

Vlot, duidelijk en doeltreffend

Probleem voorgelegd met betrekking tot groot data verbruik app. Gegevens gemaild en de volgende werkdag een oplossing gekregen. Top.

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?

Behulpzaam en begrijpelijke uitleg.

Servicedesk is goed bereikbaar.

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? Omdat dit mijn keuze is

Duidelijke uitleg en het aandragen van een oplossing.

Duidelijke uitleg en het aandragen van een oplossing.

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? het programma werkt makkelijk en overzichtelijk

Snel en goed geholpen

Na het melden van mijn probleem/vastlopen via de mail, kreeg ik snel reactie terug. Tevens hadden ze al gekeken naar een oplossing, en was het daarmee hersteld. Fijn dat ze ook om terugkoppeling vroegen, zodat ze zeker wisten dat ik goed geholpen was.

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? Fijn programma en service, maar waarschijnlijk niet voor iedereen toepasbaar.

Fantastische service

Snel en efficient service.

Altijd klantvriendelijk

Door de jaren heen diverse keren contact gehad, daarbij ben ik (bijna) altijd naar tevredenheid geholpen, de Helpdeskmedewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee.

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? Mooie oplossing voor bezettingsgraad.

Zeer klant vriendelijk

We hadden een probleem met één plattegrond in een project. Hierdoor heb ik contact opgenomen. Het was op dat moment druk bij de helpdesk. Hierdoor heb ik de verbinding verbroken om het later nog eens te proberen. Maar tot mij verbazing werd ik enkele minuten later terug. Ik heb ons probleem voorgelegd. De helspdesk is hiermee aan de gang gegaan. Die zelfde middag was het opgelost en werd ik netjes terug gebeeld met wat het probleem was en hoe dit door ED Controls is opgelost. Dit is nog eens klant vriendelijk!

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? kan niet beter

Prima werkt goed

Word goed op de hoogte gehouden

• Waarom heb je deze score gekozen? Overzichtelijk

makkelijk, eenvoudig en doeltreffend.

makkelijk, en ook de opleverpunten afhandelen gaat goed.

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? het is 1 van de manieren, heb ook goede ervaring met bv snagstream

Ik ben netjes ter woord gestaan

Probleem is uiteindelijk hersteld vanuit update

• Hoe waarschijnlijk zou je Ed Controls aan iemand aanbevelen?
  • Waarom heb je deze score gekozen? duidelijk

Positief.

Iedereen ziet wanneer zijn werkzaamheden uitgevoerd moeten worden.

Company details

97 Leeuwenbrug