Uitstekend conform afspraken afgewerkt

Van maken afspraak, tot en met uitvoering en aanleg super geholpen. Zeer tevreden over afhandeling opdracht

Goed geregeld

Goed bedrijf met vakmensen aan het werk

perfect

super geholpen heb geen klachten

supergoedgeplaatsensupersnel

de mannen van solar kwamen op rijd binnen 3 uur lag het dak vol en alles afgewerkt ,super goed dn klant vriendelijk ook goede uitleg over het gebruik en hulp bij de instalatie van de app

vriendelijke en behulpzaam

goede ervaring. ben nog wel even nieuwsgierig hoe het precies werkt om panelen apart uit te schakelen. is me beloofd dat het geen probleem is om ze afzonderlijk uit te schakelen, maar nog geen uitleg gehad hoe precies.

• Persoonlijk advies

Het gehele proces van begin tot eind is bijzonder goed bevallen

Vanaf het moment dat ik ben benaderd tot en met het plaatsen van de zonnepanelen ben ik goed geïnformeerd. De uitleg was helder, mijn vragen worden duidelijk beantwoord en ik werd door zowel het hoofdkantoor als door de monteurs goed meegenomen in de stappen die genomen moesten worden. Laat de zon maar gaan schijnen!

• Persoonlijk advies

Vlot geholpen van begin tot einde

Vlot geholpen van begin tot einde, goed overleg met monteurs

Slecht ervaring warmtepomp installatie

Mijn ervaring slechte service geen tekst en uitleg na montage inpakken wegwezen zo snel waren ze weg ..aso sociale Monteurs nemen lege boormachines mee aks ze gaan monteren komen uur later als afgesproken vervolgens slechte afwerking eindstand wasmachine terug geplaatst alleen niet de afvoer aangesloten gevolg lekkage door t plafond heen .. nu worden me radiatoren niet warm ik heb er spijt van bjjna 10.000 euro

• Persoonlijk advies

prettig klantcontact, duidelijke offerte. Bij installatie: meedenken in oplossingen en dit ook realiseren. Installateurs kwamen stipt op tijd en werkten snel. Prima.

• Persoonlijk advies

Prima geadviseerd en perfect afgehandeld

Bijzonder duidelijk en goed geadviseerd over de zonnepanelen. Afspraken nagekomen en zeer vriendelijk, net en deskundig geïnstalleerd.

Deskundig en professioneel

Zeer goede communicatie en vriendelijke service. Komen professioneel over.

Very quick and professional

Very quick and professional installation. Panels installed within half a day and all electric connections after just few hours. Gabriel (electrician) also helped with app installation and all required registrations. Very satisfied with the installation. We are already producing ;)

Super service.

Telefonisch benaderd voor aanschaf zonnepanelen op een zeer aangename manier. Uitleg in duidelijke en eenvoudige taal. Bedenktijd gevraagd en gekregen. Ze hebben mij in contact gebracht met warmtefonds die mij hebben geholpen om dit financieel mogelijk te maken. (gouden tip) Tussendoor telefonisch contact gehad met Solarite of het lukte met de aanvraag en adviezen gegeven. Ik heb zelf met Solarite contact opgenomen toen alles financieel geregeld was en er een afspraak gemaakt voor de plaatsen van de panelen. Binnen 10 dagen stonden de vriendelijke monteurs aan de deur die vervolgens alles naar wens professioneel hebben geplaats. Ik ben zeer tevreden hoe alles is verlopen en ben blij met de aanschaf. Dank aan ieder die dit mede heeft mogelijk gemaakt. SUPER SERVICE. (nu de zon nog)

• Persoonlijk advies

Installatie verliep vlot en conform wensen

Tijdens de installatie dachten de mannen mee om de beste oplossing voor ons te realiseren. Perfect mijn dank hiervoor. Nu hopen dat het ook allemaal werkt conform verwachting...

• Persoonlijk advies

Heldere afspraken, goede communicatie en afspraken worden nagekomen. Ik ben zeer tevreden klant!

Top van eerste contact tot levering en nazorg.

Goede begeleiding en informatie

Goed geholpen en de jongens die de panelen hebben gelegd waren erg netjes en hebben mij goed van informatie voorzien.

• Persoonlijk advies

Zeer net werk geleverd en goede uitleg

Vakkundig en zeer netjes Goede uitleg Alle vragen keurig beantwoord

• Persoonlijk advies

Waren aardige mannen. Professioneel. Duidelijke uitleg over de app.

• Persoonlijk advies

Erg goed door Ian geholpen.

Bij de keuze zeer goed geholpen

• Persoonlijk advies

Attent en vertrouwen wekkend, snelle respons.

Ik was verrast door de service, na bijna een jaar na levering en montage. Een kwaliteits check door een, in mijn ogen deskundige, vriendelijke correcte monteur en gaf nog enige verduidelijking en gebruiks adviezen. Ook enige tijd geleden snelle beantwoording op een storingsmelding, die ik per email had gedaan, er werd direct telefonisch contact gelegd en uitgelegd wat het probleem was en dat het opgelost werd. Bij een update van Enphase was er een software fout ontdekt en op afstand werd dit verholpen en de installatie gereset.

0p 28-5-2024 8 zonnepanelen geplaatst door solarite echt top

Solarite heeft 8 zonnepanelen geplaats het ging heel vlot en goed er werd voor bepaalde dingen gevraagd wat ik wilden aardige monteurs en heel bekwaam echt top

Duidelijk en eerljjk

De keuze van panelen werd goed uitgelegd. De panelen zelf waren in één ochtend geplaatst (8 stuks). Er is een nacontrole geweest 8 maanden. Het financieren liet langer op zich wachten ivm met de lening en daar was alle begrip voor van Sarite. Goed bereikbaar.

• Persoonlijk advies

Vriendelijke en zeer deskundige meedenkende verkopers.

Als installatiebedrijf niet de goedkoopste maar ook niet de duurste veel vertrouwen na infogesprek, en zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen en een vakkundige hulplijn indien er zich een probleem zou voordoen

• Persoonlijk advies

Ervaren en deskundig advies!

Alleen maar positieve feedback! Ian heeft ons super goed geholpen en alle stappen geduldig met ons doorgenomen. Het is een aanrader voor anderen die nog twijfels hebben over het plaatsen van zonnepanelen en toekomstige klanten. Ian, jij bent een topper! Het bedrijf moet enorm trots zijn met een werknemer als jij.

Uitstekend service!

Ik werd telefonisch benaderd of ik interesse had in zonnepanelen. Alles werd keurig uitgelegd over de telefoon en nog is via mail toegelicht. Als je ergens niet uit kwam kon je gewoon bellen en werd je vaak binnen 5min geholpen. Ik zou solarite aan iedereen aanbevelen die ik ken.

Milton Friedmanweg 15

1689 ZZ Zwaag

Over Solarite

"Ontdek wat u kunt besparen met zonnepanelen. Onze inkoop specialisten zijn dagelijks bezig om voor onze klanten de beste producten in te kopen voor de laagste prijs. Maak gebruik van een vrijblijvend en gratis advies gesprek en ontdek wat de beste deal voor u is." Onze contactgegevens: Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 16:00 op 0229 88 10 60 In die tijden kunt u ook een spoedig antwoord op uw email verwachten. maar u kunt uiteraard ons ook buiten openingstijden email op [email protected]