Mondhygiënist

Zeer slecht

Fijn dat ik dezelfde dag terecht kon, echter had de tandarts de ingreep niet volledig kunnen doen en ben ik doorverwezen. Echter waren de verwijzing en foto's niet doorgestuurd dus starrte alles weer opnieuw en ben ik uiteindelijk nog steeds niet volledig behandeld. Zie mail.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Voldoende

Ik vind dat er wel heel snel telkens foto’s worden gemaakt. Ook terwijl ik geen last had en ze van tevoren niet eens in mijn gebit hebben gekeken . Verder wel vriendelijk en professionele behandeling.

Correcte benadeing

Ok

Nette praktijk Aardige mensen

Weer super geholpen!

Weer super geholpen!

Ben geweldig geholpen.

Ben goed opgevangen. En hebben me gerust gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles perfect geregeld, goeie uitleg en de behandeling: uit de kunst ! Ik ben zeer tevreden !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraken zijn korrekt en worden duidelijk gecommuniceerd zo ook de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel aan de beurt en goede uitleg en meedenken

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hier ben je geen nummer-in-de-rij, maar een mens die hulp nodig heeft...

Na een weekend pijnklachten met de nodige angst (helaas ben ik zo..!), naar de praktijk gebeld. Gevraagd om consult met eigen tandarts. De volgende ochtend vroeg kon ik daarover contact opnemen. Toen leek de pijn iets minder en ik wachtte af.. Halverwege de ochtend werd ik gebeld door praktijkmedewerker: "u heeft niet meer gebeld.. daarom bellen wij maar.. u kunt om 15.15 uur bij uw eigen tandarts terecht!". Ik vond dat zo lief. Er werd rekening gehouden met mijn eigenaardigheden! Dkt. Pouwels heeft goed gediagnosticeerd en het lijkt er op, dat de pijn tot het verleden behoort. De behandeling is heel begripvol uitgevoerd met zinvolle uitleg. Ik heb dat in het verleden wel eens totaal anders meegemaakt. Dank aan de arts, dank aan de medewerkers!

Vriendelijk en professioneel

Snel geholpen en prettig sfeer

goe

snelle en goed

Prima goede uitleg

Rustige wachtkamer 1ste bezoek Fijn geholpen Goede uitleg

Werd heel goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundig, vriendelijk, ontspannen, vertrouwd, gehoord, welkom

Vertrouwde, vriendelijke, deskundige, behulpzame en meedenkende praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

werd netjes behandeld, alles werd keurig uitgelegt en er werd ook naar mijn geluisterd

De tijd

Zou graag willen dat ze zich aan de afgesproken tijd hielden.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Vlotte, vriendelijke behandeling

Vlotte, vriendelijke behandeling

Het is goed.

Het is goed .Alleen mijn ondergebit past nog niet goed.

Vriendelijk en deskundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

klantvriendelijk en denkt mee voor de behandeling

zie hier boven

Fijn geholpen

Mooi op tijd, goede uitleg. vriendelijk en deskundig geholpen.

Ik vond het goed gaat

De tandarts kunt mijn goed gerust stellen,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je kunt geen ijzer met handen breken

Ik ben sinds aantal jaren een probleemgeval. Mijn gebit is slecht en hulpmiddelen zoals kronen en brug zijn niet meer herstelbaar. ik probeer tegen wil en dank mijn gebit te houden omdat ik muzikant ben. Kostbaar want de tandartsverzekering gaat niet verder dan een max van 750 euro op jaarbasis. De oplossing die door mijn tandarts wordt geboden voor dit moment kost al bijna het dubbele. Ik ben tevreden met het persoonlijk onderhoud hierover en de adequate afhandeling. We gaan het zien wat de afloop zal worden. Graag zou ik de begroting in Jip en Janneke taal hebben willen zien want ik kan weinig van het gesprek hierin terugvinden. Begrijp best dat de vaktaal wordt gehanteerd voor de verzekering. Daarnaast is de algemene voorwaarde, dat als behandeling wordt ingepland tevens het akkoord inhoudt, prematuur als er al afspraken worden gemaakt nog voordat de begroting door mij kon worden gelezen laat staan worden voorgelegd aan de verzekeraar. Maar dat is in de procedure mijn enige minpuntje. Voor de inhoudelijke oplossing ben ik mijn tandarts dankbaar want ook zij kan geen ijzer met handen breken bij mijn slechte gebit.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen