Op de afgesproken tijd aan de beurt, kleine behandelingen meteen bij controleafspraak uitgevoerd dus geen vervolgafspraak nodig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen, duidelijke uitleg bij de behandeling.

Prettig en vlotte afhandeling

Professionele mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel veel geduld en heel empathisch vermogen

Geweldige tandarts Martine Pauwels Ben zo blij dat we bij deze tandarts terecht zijn gekomen

zo snel en zo effectief

Na een schriftelijk verzoek voor een afspraak, binnen een uur telefonisch contact en de volgende dag al een afspraak om van mijn pijn af te komen. Blij dat het voor het weekend gedaan is en dat pijnklachten nu weg zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een vakkundige uitvoering, stipt op tijd.

Het eindresultaat is goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gezien dat ik een angstpatiënt ben voelde ik mij toch op mijn gemak bij een andere tandarts. Tandarts Driessen nam echt de tijd voor mijn probleem

goede behandeling

goede behandeling er zou nog een extra behandeling zijn vandaag doch wegens tijdgebrek doorgeschoven naar volgende keer

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

niet lang gewacht en vriendlijke benadering

Prettig

Heel hartelijk en duidelijk

Ik had een andere tandarts dan anders, deze tandarts stelde mij direct op het gemak en gaf duidelijke uitleg.

Heel hartelijk en duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je word er snel en goed geholpen.

Ik kom al heel lang bij deze tandarts en ben altijd goed en vakkundig geholpen.

Heel goed!!

Alles goed geregeld!!

Ga zo door

goed behandeld

goed behandeld en goed te woord gestaan, wegens slechthorendheid kon ik helaas ze wel horen maar niet verstaan vanwege hun mondmasker.als een beetje alert zijn op deze probleem ,dat zal wel fijn zijn.verder een pluim. ps zouden jullie die twee wachtkamers geen nummer kunnen geven ,waardoor de mensen op hun afspraakkaart kunnen zien ,bij welke wachtkamer ze moeten zijn. is maar een idee!

Vriendelijke topbehandeling gehad

Alles klopt: herinnering via mail, makkelijk aanmelden, geen wachttijd, vriendelijke behandelaar, deskundige behandeling Kortom top

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen