prima behandeling

kom hier elk halfjaar en wordt door ervaren tandarts en assistente geholpen.

prettige behandeling

precies op tijd , geen poespas , doen wat afgesproken is met goede uitleg en advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring. Ontvangst bij binnenkomst in de praktijk is wel heel praktisch, maar iets onpersoonlijk. Contact en ontvangst door behandelaar was zeer plezierig.

Gewoon uitstekend !

Je wordt altijd kundig en vriendelijk geholpen.

Gewoon uitstekend !

Je wordt altijd kundig en vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na 1 week nog last van getrokken kies.

Een week geleden een kies laten trekken, kaak blijft erg gevoelig, vraag me af of er een stukje wortel is achter gebleven.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Na 1 week nog last van getrokken kies.

Kundige,zorgzame behandeling

Kom hier elk halfjaar en ervaar het personeel als zeer kundig en ervaren. Geven prima advies.

goed en vriendelijk

fijne tandars

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het voelt zeer vertrouwd als ik daar kom./

Ik heb prima ervaringen met tandarts van de Kletersteeg: sociaal, empatisch, vakkundig.

de behandeling is goed verlopen - geen extra behandeling deze keer

1x per half jaar is een extra behandeling gepland, doch dit keer is dat niet uitgevoerd.

de behandeling is goed verlopen - geen extra behandeling deze keer

Peter doet t altijd top!

Vulling laten vervangen. Snel, pijnloos en zorgvuldig. Ook altijd gezellige sfeer.

Peter doet t altijd top!

Prima hulpverlening

Makkelijke manier van aanmelden Stipt op tijd volgens afspraak Vriendelijk Duidelijke uitleg over en tijdens de behandeling

Prima hulpverlening

Procureurweg 4 a