Alles klopte

Even tevoren herinning gestuurd dat met mIjn afspraak er aan kwam. Behandeling begon op de afgesproken tijd. Rustige behandelaar.

Alles klopte

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

opvallend is wel dat de eerste afspraak (die heb ik bijna altijd) om 8.00 uur altijd later begint

Uitstekend, praktisch en duidelijk

Na mijn controle bij de tandarts kon ik direct bij de mondhygieniste terecht. Top en een beetje geluk.

Uitstekend, praktisch en duidelijk

snel en vakkundig geholpen

mijn kies was afgebroken. ik kon dezelfde dag terecht.

Goed en deskundig

Deskundig, prima tips voor onderhoud gebit, fijne behandeling

Goed en deskundig

Deskundig, prima tips voor onderhoud gebit, fijne behandeling

goed behandeld

wordt netjes behandeld en kunnen hun moeilijk verstaan wegens hun masker en dat ik zelf slechthorend ben,dus wat dat betreft een beetje alert zijn met praten tegen persoon.

goed behandeld

Goede uitleg

Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik wordt altijd goed geholpen!

Je wordt goed geholpen en zijn altijd vriendelijk.

Je word er altijd snel en goed geholpen.

Kom al lang bij deze tandarts en ben altijd nog goed en snel geholpen, heb nog nooit klachten gehad gedurende al deze jaren en ben altijd vakkundig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het was een prima behandeling, met empathie voor de patiënt.

Zie bovenstaande.

prima en vertrouwd

kundige medewerkers met goede adviezen

Tevreden

Ik word netjes behandeld en er wordt uitgelegd wat de bevindingen zijn.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen