TOP

Ik word door Stephanie altijd goed geïnformeerd.

TOP

Ik word door Stephanie altijd goed geïnformeerd.

Tevreden

Ik word netjes behandeld en er wordt uitgelegd wat de bevindingen zijn.

prima behandeling

Luistert en handelt goed

Was al voorbij, voordat ik er erg in had

Was al voorbij, voordat ik er erg in had

Tandarts was rustig en zorgzaam

Mijn dochtertje van 2 was voor het eerst bij de tandarts, alles werd rustig gedaan en goed uitgelegd. Ze wil graag nog eens terug.

Tandarts was rustig en zorgzaam

Eerlijk en kundig personeel

Het personeel is heel erg vriendelijk en kundig. Tijd van de afspraak zoals afgesproken en zo weer klaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was een prima consult, met empathie voor de patiënt

Zie boven

OK

Patient vriendelijk en duidelijk.

Nieuw, maar tevreden

Duidelijke uitleg