Nieuw, maar tevreden

Duidelijke uitleg

Nieuw, maar tevreden

Duidelijke uitleg

Ik voel me welkom

Je wordt gehoord en met je mee gedacht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt op tijd en deskundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik ben goed en netjes geholpen, en ook het wachten duurt nooit lang, ik ben dus zeer tevreden.

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zeer tevreden over tandarts Driessen.

Jammer dat tandarts Driessen weggaat.

Vlot en goed geholpen

Hoefde niet lang te wachten en kon s'middags al terug voor vullen van kies

Altijd goed

Helemaal toppie!!

Altijd perfect op tijd en vriendelijke medewerkers die prima mondzorg leveren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren.

De reparatie aan mijn gebit is goed uitgevoerd en ik heb er verder geen last meer van gehad. ik ben behandeld door Bart en deze persoon staat nog niet in het rijtje.

Mijn vraag werd beantwoord

Mijn vraag wetd beantwoord doir een eventueel vervolg traject op te starten. De behandelende tandarts staat er niet bij. Dat is jammer.Voornaam Bart

Goede en vriendelijke behandeling

Zie vorige vraag

Goede uitleg

Goede uitleg wat ze gaan doen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

gode ervaring en duidelijke uitleg

Goede behandeling

Van een kies was een flink stuk afgebroken. Ondanks dat ik er geen pijn aan had kon ik toch dezelfde dag geholpen worden. De kies is gerepareerd. Al is dit een tijdelijke oplossing, ik ben er erg blij mee, zeker gezien de komende feestdagen. Later zal dit een kroon moeten worden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg goede service, te laat zoals gewoonlijk.

De tandarts doet zijn werk helemaal prima en ik heb er altijd een goed gevoel bij. Hij is vriendelijk en professioneel. Echter is de tandarts nog geen enkele keer op tijd geweest in de gehele geschiedenis van onze afspraken. Altijd 10 tot 20 minuten te laat.

Fijne tandarts

Ik wordt altijd fijn behandeld en ze houden goed rekening met mijn angsten

ik voelde me goed

Vriendelijke behandeling, volledige uitleg, gedetailleerd onderzoek.

Uitstekendo

Vriendelijke ontvangst en een goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima goed geholpen jammer dat Driesen weg gaat

Zie boven

Procureurweg 4 a