Op tijd en prima geholpen

Prettige tandarts

Het is als thuiskomen bij deze tandarts. Altijd een vriendelijk woord en daarnaast een hele leuke assistente

Matig

Halfjaarlijkse controle was binnen 1 minuut voorbij! Ik was gewend dat er goed gecontroleerd werd dmv grondig nakijken. Nieuwe tandarts heeft welgeteld aan twee tanden gevoeld (vullingen) en van de minuut die ik op de stoel lag meer aandacht aan beeldscherm besteed dan aan m tanden. Dit voelde zo te onvoldaan dat ik in dubio sta. Geef ik de nieuwe tandarts tijd om te leren of stap ik gelijk over naar een andere tandarts of misschien begrijp ik een nieuwe werkwijze totaal niet????

Snelle goede hulp

Omdat er een stukje van mijn tand was afgebroken vroeg ik om hulp. Werd dezelfde dag opgelost . Fijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijke en kundige tandarts

Prettig geholpen door de tandarts en assistent, zeer vriendelijk en geduldig met de kinderen.

Hoede tandarts

Tevreden

Goed ontvangen

Moet nog de echte behandeling ondergaan.

Gezellig en professioneel

Het was een prettig bezoek

prima geholpen

door deze tandarts ben ik prima geholpen zij stelt mij op mijn gemak is rustig en heeft een goede uitleg.hopelijk blijft zij nog lang in jullie praktijk ben geholpen door tandarts Sanne .. staat nog niet in de lijst vermeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Te lang wachten op de tandarts

Tandartsass en tandarts helemaal prima . Het vervelende vind ik dat ik zolang moet wachten dat de tandarts zelf komt . De ass is allang klaar met het reinigen v mijn gebit maar de tandarts moet dan komen kijken voor zijn vakgebied . Dit duurt erg lang omdat hij van de ene naar de andere patiënt moet . Ik vind dit eerlijk gezegd niet klantvriendelijk. Maar ik heb dit bij de vorige beoordeling ook al aangegeven en hier is geen verandering in gekomen . Jammer . Maar dat is de werkwijze die de praktijk neemt.

Vriendelijke en eerlijke service

Er word mee gedacht

Afspraak wijzigen geen probleem Tandarts heeft geduld om de behandeling goed uit te voeren Assistent stellen je ook gerust Ik vind het namelijk niet fijn om naar de tandarts te gaan ik ben vroeger altijd niet zo fijn behandeld worden

Vakkundig

Ontvangst in een vriendelijke gastvrije setting. Prima verwoord wat de behandeling inhoud.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kon snel terecht ivm pijnlijke tand.

Telefonisch een afspraak gemaakt, ik kon snel terecht bij aardige en vriendelijke medewerkster. Heeft eea uitgelegd maar verder niet veel gedaan. Het is nu zaterdagochtend en ik heb weer tandpijn aan dezelfde tand waar ik voor gekomen ben. Dus geholpen ben ik nog steeds niet. Pijnlijke tand blijft!!!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd een goede behandeling.

Goede uitleg wat te doen aan het gebit.

Prettig

Vriendelijke ontvangst, deskundig oordeel en goede uitleg en adviezen

Prettig

Mondhygieniste heeft aandacht voor je als persoon en niet alleen voor je gebit.

Perfect geholpen

Was zeer verbaasd dat de tandarts vroeg of hij tandsteen mocht verwijderen en een foto mocht maken. Kom al meer dan 40 jaar bij deze praktijk en dat is me nog nooit gevraagd. De tandarts deed het gewoon. Naar 40 jaar eindelijk een menselijke tandarts. Denk dat ik naar al die jaren mijn angst heb overwonnen.

De allerbeste en aardigste tandarts die er is

De allerbeste en aardigste tandarts die er is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Correcte, adequate en vriendelijke behandeling.

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst. Uitleg van de geplande acties en rustige uitvoering daarvan. Al met al een prettige ervaring.

Vriendelijk en behulpzaam

De mondhygiëniste ging uitgebreid in op mijn vragen en gaf concrete tips om alles goed te onderhouden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Even wennen nu Noorlag niet meer aanwezig is.

Gewoon goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen en netjes behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

U vraagt mij welke tandarts ik bezocht hebt en u voegt een - gedateerd - lijstje bij. Een beetje slordig als u een enquete houdt. Henk Noorlag is sinds eind juni met pensioen. En mijn behandelaar mevrouw Arianne Iberico staat niet in het lijstje. Andere mutaties ken ik niet. U vraag heb ik dus met "nvt" moeten beantwoorden.

vriendelijk en behulpzaam

Werd goed geholpen, allen de nederlandse taal was ze niet helemaal machtig.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen