goed ervaring

goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede communicatie, goede relatie. Stephanie werkt accuraat, legt goed uit en geeft tips waar nodig.

Lang wachten

Lang in de wacht aan de telefoon (10 minuten). Lang wachten bij de.afsprakenbalie. Misschien een idee om online afspraken te kunnen maken net als bij de huisarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen bij losgeraakt spalkje

Een andere afspraak verzetten gaat moeizaam.

Uitstekend, al 40 jaar lang

Ik was de laatste keer te laat door het drukke verkeer en werd gelukkig nog gezien door Stephenie. Super!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige rustgevende en meedenkende praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon goed en vriendelijk.

Daarna erg geschrokken van de nieuwe prijzen in 2023. Mondhygiene van 63 naar 94,00 €, ongelofelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

raar dat er nu ineens zoveel moet gebeuren

Na jarenlang controle bij tandarts Noorlag, kreeg ik in mei een nieuwe tandarts: advies naar mondhygienist, terwijl tandarts Noorlag altijd zelf het tandsteen verwijderd. In november weer een nieuwe tandarts: controle, foto´s maken en ja hoor, gaatjes te zien. Het lijkt erop dat iedere nieuwe tandarts zoveel mogelijk moet doen om de inkomsten op te schroeven. Mijn tandartskosten komen dit jaar boven € 600 uit. Daar ben ik toch wel van geschrokken!!!! Hopelijk over een half jaar niet weer een andere tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig en goed antwoord op mijn vraag gekregen

Vriendelijk en duidelijk

Verstaan hun vak geweldig

Ze behandelen je vriendelijk

Vriendelijke tandarts die met je mee denkt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kreeg andere tandarts dan voorheen zonder melding vooraf.

Vakmanschap en zorgzaamheid

Werk wordt met veel passie gedaan

gewoon goed

Goede ontvangst

vriendelijk personeel

je wordt goed en vriendelijk behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kies trekken was vakkundig gedaan, instructies en nazorg waren slecht.

Ik kreeg op zondag kiespijn, kon op maandag gelukkig al terecht. Super! Juan is een goede tandarts, keek goed welke kies niet goed was. Trekken van de kies ging vakkundig. Maar het velletje papier met 6 instructies was minimaal. Geen instructies wat ik moest doen als de pijn erger werd. Ik kreeg enorme pijn door de ontsteking. Mocht gelukkig op woensdag bij een andere tandarts komen. Hans. Daar werd ik afgescheept met instructie over spoelen (stond niet op het instructievel). Maar de pijn werd nog erger. Vrijdag mocht ik gelukkig terug komen bij Philip. Die nam mijn klachten wel serieus, gaf me antibiotica en nu is de pijn draaglijk en wordt minder. Maar goede instructies bij het trekken van een diepe kies, bij enorme kiespijn had me pijn, een extra bezoek (en geld) bespaard.

Deskundig en vriendelijk

Super goed

Fijne tandarts

Ik moest voor een wortelkanaalbehandeling, maar ik heb nadien nergens last van gehad. Alleen wat ongemak van de verdoving.

xxx

xxx

Geweldige behandeling!

Ik kon heel makkelijk spoed afspraak maken. Behandeling liep heel goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kom al bij Peter in de tijd van de gasthuisstraat

Ben geen fan van de tandarts. Een warm onthaal en persoonlijke touch kenmerkt deze tandarts! Daarnaast is hij zeer kundig, duidelijk in wat hij doet en geeft hij het aan wanneer er andere handen nodig zijn om iets te kunnen oplossen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze zijn rustig en leggen alles uit, stoppen vaker om je een adem pauze te geven en zijn echt een goed team! Niet bang voor deze tandartspraktijk en het lijkt wel of je bijna niks voelt hier.

positief

Goed ontvangst van de assistente, en tandarts die voor ons nieuw zijn,wij hebben er een goed gevoel bij rustig en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De receptioniste is behulpzaam.

Er was ruimte voor een nood-behandeling. Voldoende tijd genomen voor uitleg en meedenken/advies mbt deze behandeling. M.i, zeer zorgvuldig en deskundig uitgevoerd.

Sympathieke mondhygiëniste

Procureurweg 4 a