Snel en goed geholpen

Nadat er een stukje van mijn kies was afgebroken, kon ik dezelfde dag nog terecht. Zeer vriendelijk, nagenoeg pijnloos en goed geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

voortreffelijke behandeling door de mondhygiëniste.

Naast de behandeling een uiteenzetting van een kosten verhoging per 01.01.23.

Op een fijne manier

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een nette hygiënische omgeving.

Weinig kritiek, aandachtspunt is de wachttijd. Afspraak om 10.15 uur. Uiteindelijk pas om 10.25 de behandelkamer in, terwijl er niemand in die 10 min. is uitgekomen. Slordig en weinig professioneel. Jammer ook dat dit een vervangende vrouwelijke tandarts was waarvan ik de naam niet ken. Ze is nieuw en komt ipv Henk Noorlag.

Goede tandarts

Angel is samen met zijn assistente Daisy een leuk team. De sfeer is relaxed en ontspannen. Ze houden je op de hoogte waar ze mee bezig zijn tijdens de behandeling. Ik wordt altijd verdoofd met een sitojack en dat is super. Nadat de behandeling is afgerond geen last van dikke lip of wang. Dit zijn echt kundige medewerkers die weten waar ze mee bezig zijn.

Fijne tandarts

Werken netjes optijd

Zeer geduldig met mij.

Fijne man om als tandarts te hebben. Hij legt alles goed uit wat er gaat gebeuren. Hij stelt mij zeer gerust.

goed gegaan

duurde niet lang

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voor het eerst een andere tandarts na het vertrek van tandarts Noorlag. Ik had Arianne. Het is me erg goed bevallen. Ik heb een fijne behandeling gehad. Alleen jammer volgens mij spreekt ze niet zo goed Nederlands.

Redders in nood

Heel blij dat ik gauw terecht kon met pijnklachten nu hoop ik dat ik vlug verder behandelt word, ja raar dat ik wacht op dat er iemand afbelt omdat die ziek is maar toch heb ik hoop dat dat gauw gebeurd en zeker omdat ik nu een fijne tandarts hen daar!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Stefanie is echt top,ik voel me bij haar erg op mijn gemak en ze werkt kundig ,waardoor ik minder angst ervaar en netjes elke 3 mnd op controle ga.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel vriendelijk geholpen door de mondhygieniste. Gerustgesteld, rekening gehouden met mijn angst en alle tijd genomen tijdens twee lange behandelingen

Goede professionele tandartsenpraktijk.

Het betreft een praktijk met met deskundig en klantvriendelijk personeel alwaar ik tot op heden tot volle tevredenheid ben geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele rustige en vriendelijke tandarts. Neemt de tijd en legt goed uit.

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Beetje vreemd dat Sanne v/dLinden niet op lijst voorkomt van de tandartsen!!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, zoals altijd. Komen hier al vanaf het begin

Fijne ontvangst en een kundige behandeling

Fijne ontvangst en een kundige behandeling

Gewoon goed

Nooit geen probleem gehad met dhr kletersteeg.

Voelt Vertrouwd

Toch altijd gespannen en dan is een vertrouwde omgeving én vooral de mensen ( tandarts en assistente) die je al jaren kent fijn om bij te zijn

Heel goed en snelle hulp

Heel goed en snelle hulp

Ervaring is goed

Peter is een fijne tandarts en weet wat hij doet. Ik kom er al jaren en ben zeer tevreden.

Prima!

Ik ben vriendelijk en snel geholpen. Super!

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen