Fijn, dat ik dezelfde dag nog geholpen kon worden. Onder prima begeleiding.

Er was een stuk afgebroken van de hals van een kies rechts onder. Ik kon dezelfde dag terecht voor behandeling, omdat er een afspraak was uitgevallen. Ik ben vriendelijk ontvangen. Ik had ook een plaatje meegenomen waarin een scheurtje zat. Dat is meteen verwerkt voor de tandtechnieker. De behandeling verliep vlot. Ik ben tevreden met het resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het bezoek kostte weinig tijd

Gebitsverzorging is belangrijk, maar een bezoek aan een tandartsenpraktijk is geen liefhebberij van mij. Deze keer was het een behandeling bij de mondhygieniste. Ik heb maar even in de wachtruimte hoeven te zitten tot ik naar binnen kon. De controle/behandeling ging vlot zodat ik snel weer weg kon.

Veilig

Ik heb me gehoord en veilig gevoeld tijdens de meerdere wortelkanaalbahndelingen. Er werd geluisterd en ingespeeld op mijn behoefte of angst die ik heb voor de tandarts.

Vanaf 2023 tarief verhoging van bijna 50%

ik kom al jaren bij dezelfde mondhygiënist en ben altijd goed tevreden met de service en kwaliteit van de behandeling maar ik heb net gehord dat met ingang van 2023 de tarief voor het schoonmaken van mijn gebit wordt verhoogd van €60 naar €90. Een verhoging van 50%. Hoezo Samenwerkende!!

Goed gesprek en voorbereiding

Grondige service en uitvoering

Goede behandeling , geen klachten , prima gegaan

Fijne tandarts

Ik heb een fijne tandarts werkt nauwkeurig en legt alles goed uit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ws fijn dat deze wel de Nederlandse taal goed sprake

Ben al een aantal jaar bij jullie. Sinds dat rien met pensioen is zie ik veel vergadering

Heel empatisch

Oke

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gewoon netjes geholpen door vriendelijk personeel

Het is de eerste keer dat Sanne me geholpen heeft. Voorheen was Henk Noorlag mijn tandarts en daar was ik altijd zeer tevreden over. Ik kwam voor controle en alles verliep prima….

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Laatste tijd wisselende tandartsen, iedere keer andere manier van werken en dus ook verschil in rekening.

Fijn geholpen

Goed geholpen. Philippe is een hele fijne tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en goed geïnformeerd

Neemt de tijd om alles uit te leggen

Keurig nette behandeling

Zeer goed en uitgebreide info

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uiterst vriendelijk en correct.

Wel wat lang moeten wachten door het uitlopen behandeling patient vóór mij.

Prima en vriendelijk geholpen

Prima en vriendelijk geholpen

Niets op aan te merken

Fijne mensen

Zowel de tandarts, mondhygiëniste en de assistenten zijn super vaardig en aardig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend geholpen in ontspannen sfeer

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Keurig op tijd en rekening houdend met de patiënten

Ik word elke keer op mijn gemak gesteld en keurig netjes geholpen

Vriendelijke, kundige tandarts

Heb al jaren Philippe Marysael als tandarts. Altijd vriendelijk, eerlijk over behandelingen en goed in zijn vak. Assistentes en baliemedewerkers zijn ook vriendelijk. Ik heb nog nooit een negatieve ervaring gehad, ben zeer tevreden.

Vriendelijk

Iedereen is er altijd vriendelijk. En bij de tandarts krijg ik een duidelijke uitleg met wat er allemaal gaat gebeuren. Hij/zij stellen mij op mijn gemak

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen