Prettig dat ik als kleine zelfstandige na werktijd de praktijk kan bezoeken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige tandarts, leg alles goed uit.

Deze keer was ik niet zo zenuwachtig, omdat de tandarts zo rustig bleef.

Prima!!!

ik denk dat een tandarts bezoek het minst leuke is voor iedereen, maar als je dan toch moet ga ik het liefst naar deze praktijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak was precies op tijd en de behandeling was helemaal goed.

Werd zelfs gefeliciteerd met mijn verjaardag, op de dag van mijn afspraak !

Snel en prima geholpen

Ik kom hier al minstens 30 jaar en altijd tevreden geweest.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke professionele met een luisterend oor en duidelijke uitleg.

Ik werd vriendelijk beleefd benaderd . Er werd goed naar me geluisterd. Er werd een duidelijk behandelingsplan uitgelegd/ aangeboden. Jammer dat de tandzorg zo duur is .

Weer goed geholpen

Weer mooi op tijd aan de beurt en goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Dankzij deze mensen, is het voor mij makkelijker om te gaan

Zeer prettige professionele mensen, die begrip hebben voor je angst ,en je op je gemak stellen , waardoor je rustiger wordt.

Goed behandeld

Niets op aan te merken

geweldig

Altijd goed behandeld

Professionele behandeling

Duidelijk uitleg en behandeling

Vriendelijk en voorzichtig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk wat ze gaan doen en geven goed advies

Zijn duidelijk en voorzichtig

Prima behandeling

Voor de behandeling werd gevraagd of ik al dan niet een verdoving wenste. Er werd precies uitgelegd wat er gedaan werd. Ook werd verteld wat ik het beste ter preventie kon doen en welke rager ik dan moet gebruiken.

prima praktijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op zich goede behandeling, tandarts wel wat onzeker

Ik was voor controle. Tandarts was rustig, vriendelijk en gaf goede toelichting en advies. Af en toe wel onzeker en feedback van assistente nodig. Wellicht omdat ze de Nederlandse taal nog niet helemaal machtig is, of omdat ze nog nieuw/onervaren is. Weet ik niet. Opmerking: tandarts (mevr Ariana) staat nog niet in onderstaand lijstje. Vervangt Maya Issa (na vertrek van Drost onze nieuwe "vaste" tandarts).

Vriendelijk en aardig

Men stelt je op je gemak en legt goed uit wat er is of gebeurd.

Heel fijne praktijk

Alleen maar positieve ervaringen met deze praktijk. Als er iets is dan weten ze ondanks de drukte altijd wel een gaatje (in de agenda ;-)..) te vinden. De receptionistes zijn aardig. De tandarts en assistentes kunnen heel goed omgaan met angst bij de patiënt. En de behandelingen zijn tot nu toe altijd erg goed gegaan, zonder complicaties (gaatje, kroon, wortelkanaalbehandeling).

lekker snel geholpen

vulling afgebroken, snel vervangen voor een nieuwe met exact de juiste hoeveelheid verdoving!

vertrouwd en adequaat

Ik wordt al jaren door Peter Kletersteeg,vriendelijk en vakkundig behandeld. Ook zijn assistente handeld vriendelijk en adequaat.

snel geholpen

kundig advies