Prettige communicatie

Goede uitleg over de stand van zaken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke medewerkers, goed geholpen.

Vriendelijke medewerkers, goed geholpen.

Helemaal tevreden.

Vriendelijke en behulpzaame tandartsen en mondhygiënisten.

Comfortable

Friendly personel, information was very clearly presented.

Zeer deskundige hulp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele fijne aardige endodontoloog. Legt goed uit wat ze gaat doen.Tijdends de behandeling vragen hoe het gaat .Dus top

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

wederom +/- 25 minuten moeten wachten.

Zoveelste keer dat we moeten wachten i.v.m. spoedgeval! Als dit altijd gebeurd zou je toch echt een keer naar je processen moeten gaan kijken. Kan me niet voorstellen dat wij het enige gezin zijn die hier last van heeft. Krijg ook strandaard te horen dat ik niet genoeg flos. En wordt ook standaard naar de mondhygiëniste doorverwezen. Komt bij mij over dat hier altijd een een/tweetje moet zijn.

Goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lang wachten voordat je aan de beurt bent

Ik moet helaas weer constateren dat je ik pas een halfuur later dan afgesproken tijd aan de beurt was. Dit is bijna standaard. Ook geen excuses voor uitloop of een telefoontje vooraf dat het gaat uitlopen. Ik had een vraag over mijn gebit, maar werd niet eens naar gekeken. Tandarts kwam meteen met een advies (misschien klopt het advies, maar omdat er niet gekeken werd twijfel ik).

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen, goed advies gekregen.

Opgelucht

Opgelucht. Goede behandeling en vertrouwd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ik nog voor het weekend geholpen kon worden

Met een afgebroken kies waar de wortel van bloot lag ben ik tussendoor nog even snel en vakkundig geholpen

Geruststellend

Het was mijn eerste bezoek aan deze praktijk. De tandarts(en) en de baliemedewerkster waren lief voor mij. Dat had ik nodig aangezien ik een enorme angst heb om naar de tandarts te gaan. Dank voor jullie geduld.

Helemaal goed

Veel kennis en kunde. Top mondhygiënist, wordt zeker ook een prima tandarts!

Zeer vakkundig

Goede ervaring

Snel en correct geholpen

Doordat mijn vulling was afgebroken ben ik snel geholpen door Rody, ik kon dezelfde dag van de melding al terecht. Zeer tevreden

Doelmatige aanpak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Al jaren met plezier naar de tandarts!

Deskundige tandartsen die met plezier hun werk doen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ben er voor eerste keer geweest.. goed gevoel

Kan er nog weinig van zeggen …? Voor het eerst

Mooi op tijd!

Waarom verplicht?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wij worden altijd fijne en goed geholpen.

Wij komen al jaren in deze praktijk. En worden altijd goed geholpen. Super vriendelijk

Professioneel

Professioneel, heeft hart voor haar vak. Geeft goede tips. Op tijd. Vriendelijk.

vakkundig en prettig geholpen

Deskundige mensen

Ik werd goed geholpen. Er werd goed mij geluisterd.

Groenewoudseweg 315

6524 TX Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - de Tandarts komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Groenewoudseweg. De tandartspraktijk beschikt over 10 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde kunt u bij ons terecht voor implantologie, behandeling van patienten met angst, endodontie en esthetische tandheelkunde. Wij werken nauw samen met ons eigen tand technisch laboratorium dat in hetzelfde pand gevestigd is. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.