Filters

10

Geweldig

Zeer professioneel en ook heel behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

snel

werd snel geholpen aan mijn spalk die los zat

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Zeer tevreden

Je wordt altijd goed geholpen. Het loopt wel regelmatig uit waardoor je later aan de beurt bent.. Ze vertellen wat ze gaan doen en houden veel rekening met mensen met angst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
1

Bagger tandarts

Geen goede communicatie vaak verschillende tandartsen die gehaast zijn en je kan wel rekenen op elke bezoek 30 tot 45 min uitloop

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Geen stabiel team

Het is erg vervelend steeds door iemand anders geholpen te worden. Zou een reden kunnen worden om naar een andere praktijk te gaan, zonder iets te zeggen over de kwaliteit van mensen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Fijne, kundige tandartspraktijk

Fijne, kundige tandarts. Goed geholpen aan mijn gebit, snelle en professionele behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer vriendelijk en professioneel personeel

Ik ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Ondanks mijn angst toch gerust gesteld

Ondanks mijn angst werd ik gerust gesteld en behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Jammer van de veel te lange wachttijd.

Als je om 14 uur een afspraak hebt en niet kom opdagen, krijg je een rekening toegestuurd. Bij mijn bezoek van afgelopen week was ik om ong. 13.55 binnen en heb me bij receptie gemeld. Het duurde echte to 14.32 voor ik door de mondhygieniste werd opgehaald. Reden van haar was erg moeilijke klant, die angst had en daardoor veel meer tijd nodig had. Verontschuldigingen gemaakt, maar vind het jammer dat er bij afwezigheid van patient wel berekend wordt en bij veel vertraging alles maar met de vergeving dient te worden "weggepoetst".

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Rommelig, lang wachten en niet alles in 1 keer afwerken

Vervelend om weer terug te moeten komen om tandsteen te verwijderen. Voorheen gebeurde dat in 1 afspraak. Op deze manier wordt de zorg wel erg duur gemaakt

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

moeilijk verstaan

jammer dat we die mensen moeilijk kunnen verstaan dat is jammer soms snap je niet wat ze zeggen en bedoelen ze waren aardig alleen verstaan is moeilijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
4

Elke keer als ik kom , heb ik andere tandarts mondhygiëniste

Ik overweeg om naar andere prijkt te zoeken in verband met de personeel veranderingen in de praktijk. Elke keer als ik kom of my kinderen of my partner worden we behandeld door andere tandarts . Heel vak buitenlandse tandarts die amper nederlnads kent … en helemaal ons niet kent als patiënten … voelt heel onprettig . Afgelopen manden is het zelfs zo erg dat er geen een bekend gezicht meer voorbij komt … Dit baart mij zorgen en heb geen vertrouwen meer in de praktijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 5
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
3

Controle en tandsteenverwijderen niet in 1 afspraak

Tot en paar jaar geleden hadden we hier een hele goede tandarts, kwaliteit is de laatste jaren alleen maar afgenomen. Elke keer een nieuwe tandarts. De tandarts welke we de laatste keer hebben gehad is moeilijk te verstaan, gelukkig wel beter verstaanbaar als de tandarts ervoor. Tandsteen wordt niet eerst door de assistent verwijderd, maar hier moet een nieuwe afspraak voor gemaakt worden. Ik vraag me af hoe de tandarts alles dan goed kan controleren? Ook verloor ik 1,5 dag na mijn controle afspraak een vulling, dit kan pech zijn, los gemaakt of gewoon gemist. En toen ik belde om deze opnieuw te vullen, waren er geen tandartsen aanwezig en moest in noodgedwongen naar een andere praktijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

prima behandeld

gaf duidelijke adviezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima geholpen

Fijne tandarts, mag blijven van. Mij

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
5

Veel geld voor een beetje werk

Door het vele wisselen van tandartsen en mondhygiënisten vind ik het een zooitje.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

Vriendelijk

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Snel wegwerken

Voorheen werd de tijd genomen, uitgelegd wat ze zien, foto's werden besproken, controle en tandsteen verwijderen gebeurde tijdens dezelfde afspraak. Nu moet voor ieder dingetje een aparte afspraak gemaakt worden zodat er maar meer geld aan verdient kan wkrden, liefts zo snel mogelijk de afspraak afmaken zodat de volgende kan komen. Voelt heel onpersoonlijk en gehaast.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Kleine behandeling die vlot uitgevoerd is.

Snelle behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
4

weer een personeelswissel

Zoveel verschillende tandartsen heb ik afgelopen jaren al in mijn mond gehad. Veelal dames die de Nederlandse taal niet geheel spreken wat ik lastig vind omdat dit wel om mijn gezondheid gaat. Dan is het belangrijk dat je elkaar goed begrijpt. Ik ben niet meer zo tevreden over jullie praktijk. De assistente (eveneens met een buitenlands accent) nieste 3 maal in haar mondkapje zonder haar gezicht van mij af te wenden. Bah. Ik vind dit echt niet kunnen. Ik lig daar wel in een stoel en kan geen kant op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
5

Niet zo best deze keer.

Tijdens mijn laatste bezoek op 13 februari om 9.45 uur werd ik behandeld door een manlijke tandarts (ik dacht dat hij Arend heette) die ik nog niet eerder heb gezien. Hij is er ook maar een dag in de week heb ik begrepen. Er zijn foto's genomen en het bleek dat ik naast gevoeligheid van een kies links boven ook een klein gaatje heb in de kies rechtsonder. Daar staat een gezonde kies tegenaan. Hij wil perse die gezonde kies trekken omdat hij zegt er anders niet bij de andere kies te kunnen die belangrijker is met kauwen. Hij zie dat op een rigoureuze ietwat botte wijze, die kies moet eruit punt. Maar dat wil ik helemaal niet kan dat nu niet anders? Als ene kies rechtstond staat hij toch ook tegen die belangrijkere kies aan? Wat is het verschil? Ik zou graag de mening van een andere tandarts hierover willen hebben is dat mogelijk? De vorige keer werd ik door een vrouwelijke tandarts behandeld die wil ik graag terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Zeer verzorgd

Prettige behandeling door mondhygiëniste, deze verstond haar vak goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
6

Maatig

Niet zoals we gewend waren

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
7

zie onder, altijd goed en correct behandeld.

zoals altijd goed en correct behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Heel goed en snel

Heel goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

Thorbeckestraat 2

4731 KP Oudenbosch

0165 313 293

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.