Motiverend

Nieuwe inzichten gekregen en cursus op een inspirerende manier gegeven. Leraar goed onderlegd en stond open voor dialoog. Ook humor was er. Al met al fijne cursus.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager luchthavenbenodigdheden

Heel erg behulpzaam voor het examen!

Bij mijn examen heb ik veel gebruik gehad van de lessen van SCC.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? VBGS

zeer kundige opleider

Maurits is een prettig persoon om naar te luisteren en van te leren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager

Teun kon goed uitleggen waardoor de cursusdagen niet saai waren.

De lesstof is veel en gaat snel. Het was in ieder geval niet saai en dat kwam doordat Teun goed les gaf. Ook was de grote van de groep in orde zodat iedereen aan bod kwam met vragen. Gelukkig heb ik het examen gehaald dus ik kan er weer 5 jaar tegenaan.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR

perfect les gegeven door cor!

de lesduur en aantal cursusdagen waren voor mij meer dan prima. Morgen heb ik examen maar ik ga het met veel vertrouwen tegemoet. Prettige sfeer, goeie uitleg en lokatie ook perfect qua ligging.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? vgbs

Erg leerzaam en op een leuke manier les gehad!

Was een boeiende training en Sander gaf op een beeldende manier les. Was verbaasd over de hoeveelheid materie die ik in een vrij korte periode eigen heb gemaakt.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager vluchtbenodigdheden

Zeer gedegen opleiding

Ik vond de materie van het ADR erg lastig om mee om te gaan, maar Teun Graven heeft een zeer helder en goed te volgen verhaal neergezet. Hij vertelt boeiend en met veel praktijkvoorbeelden, wat mij erg heeft geholpen te slagen voor het examen. Mijn enige negatieve punt is dat de proef examens op de site niet goed werken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR

Gewoon weer helemaal Top!

Zo wel Jannie als Cor zijn experts en absolute top instructeurs Dank voor de lessen en op naar Zaterdag 08 April voor het Examen PS: ook nog dank voor de flexibiliteit betreft het inhalen van de eerste gemiste vrijdag :)

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR Veiligheidsadviseur Wegvervoer

Leerzame cursus, ondanks "verplichting" niet saai

Informatieve cursus met veel reminders waar je op moet letten. Trainer brengt de stof luchtig, soms met humor, waardoor je aandacht erbij blijft. En altijd leuk om van mede-cursisten te horen hoe zij dingen in de praktijk meemaken en oplossen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling SM

Prima training

Het is een prima cursus, erg fijn dat deze ook gericht was voor mijn vakgebied. Voorafgaande jaren was deze training alleen te volgen voor luchtvracht. De complimenten voor de cursusleider, deze is erg goed in zijn vakgebied en doet ook zelf actief mee wat erg prettig is, zijn manier van lesgeven is voor mij zeer goed bevallen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

Duidelijke leerstof

Goede uitleg van de docent.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Niks te klagen

De les was goed en duidelijk, Deze werd verzorgd door een zeer bekwaam persoon.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Gevaarlijke stoffen door de lucht

Heldere training in kleinschalige setting

Prettige en informele setting waarin de cursus wordt gegeven. Cursus is toegespitst op de praktijk en geeft een breed beeld van de vele veiligheidsissues en veiligheidseisen die worden gesteld aan Security Manager. Er worden levendige voorbeelden gebruikt in de cursus. Tempo kan mogelijk iets hoger.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Kundige cursusleider, prettige sfeer, voldoende voorbereidend op Cito toets

Prettig

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager luchtvracht

Goed geregeld

Altijd nuttig om alles weer even op te frissen, goed geregeld

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

zware kost op een heldere en prettige manier gecommuniceerd

zware kost op een heldere en prettige manier gecommuniceerd

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? zeevervoer DG

Kundige, prettige en geduldige trainster van voor mij taaie stof

Kundige, prettige en geduldige trainster van voor mij taaie stof

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR

Duidelijke manier van lesgeven door een zeer competente cursusleidster

De manier waarop de cursus gegeven werd heb ik als zeer positief ervaren. De cursusleidster was zeer competent en bood iedereen de mogelijkheid in te breken met een vraag indien gewenst.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Ondanks dat dez cursus ( bijna) helemaal nieuw is opgezet , was het toch weer zeer leerzaam.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

Een goede docent is het halve werk . . .

Dit was een zeer heldere, inspirerende training een smaakt naar meer in het kader van verbreding van onze multimodale luchtvaart basis. Noodzakelijk, maar in dit geval zelfs inspirerend en 'leuk'. Goed gedaan. Dank daarvoor.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG Code

voor mij een duidelijke uiteenzetting

de radioactieve materie is voor nieuwkomers vaak ingewikkeld. de cursusleider had wat moeite om tot het niveau van de cursist af te zakken, er ontstond wat irritatie over en weer

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA luchtvracht klasse 7

naar verwachting en meer...

...

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Prima cursus op een goede lokatie

Prima cursus gehad kan ook niet anders dan met zo’n vakman als Cor

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vbgs

Het raakt alle facetten van de luchtvracht sector, wat er nodig is.

Het raakt alle facetten van de luchtvracht sector, wat er nodig is voor deze cursus.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Airfreight

Goede uitleg gekregen , goede ervaring. De docent maakt het begrijpbaar . Wel pittige cursus

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Zeevervoer Gevaarlijke stoffen

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.