Zeer duidelijk

Alle onderdelen werden in een prettig tempo en accuraat besproken

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Zeer prettig

Heb de curses als zeer prettig beleefd, de stof werd goed uitgelegt door Cor van Zijl.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? DGD

Uitstekend !

Cor is een wereldmens en weet het goed uit te leggen en neemt ook de tijd voor een ieder als het te snel gaat of te moeilijk wordt. Voor een ieder aan te raden !

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Dangerous goods

Enthousiaste docent met veel ervaring

Ik vond de toelichting en de uitleg van de cursus prima en duidelijk. De docent was vriendelijk, behulpzaam zijn n geduldig. Een aantal mede cursisten daarintegen vond ik persoonlijk erg ongeïnteresseerd en chagrijnig. En vroeg ik me wel af waarom ze daar waren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Gevaarlijke stoffen door de lucht

Goede leraar, prima cursus

Goede leraar, duidelijke stof en mooie tastbare voorbeelden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? DG Cat 6

Deskundige docent

Door het enthousiasme en deskundigheid van de docent was de cursus interessant en goed te volgen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Luchtvervoer Gevaarlijke Stoffen

zeer klantgerichte opleiding

De opleiding werd uitstekend aangepast aan mijn behoeften en zwakke punten. Uitstekende voorbereiding op het examen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR veiligheidsadviseur

Goede cursus

Duidelijke cursus

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS 37-2 Opslag lithium energiedragers

Zeer te Vreden ,

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS 37-2/Chauffeur

goede en duidelijke informatie

de informatie was goed en duidelijk. Ook was het fijn om te weten hoe we nieuwe wetgeving kunnen opzoeken en hanteren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Securty Manager

Goed uitgelegd en die man was heel aardig en duidelijk.

Goed uitgelegd en die man was heel aardig en duidelijk.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Special Cargo College

De cursus werd gegeven door een vakvrouw met veel kennis van zaken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR Veiligheidsadviseur

goede cursus, op maat gemaakt.

was een cursus van drie dagen. Helemaal goed, alleen de laatste dag was een beetje veel. teveel en te snel. kon de info niet goed verwerken in de ochtend, en in de middag een examen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? cursus Zeevervoer Gevaarlijke Stoffen

Zeer waardevol

Goede interactie en leerzame training.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur alle modaliteiten

De cursus was rommelig ik miste de leidraad.

Je kon merken dat de nieuwe opzet er bij de trainer niet inzat. veel informatie die de trainer zelf gaf stond niet in het boek of in zijn presentatie. Waardoor het niet duidelijk was waarvan je notities diende te maken. De presentatie kwam ook niet over met de informatie in het boek. Naar mijn mening dient er in het boek te staan alles wat je nodig hebt om daarmee een examen te kunnen doen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager

Goede uitleg en antwoord op gestelde vragen. Alle relevante onderwerpen werden aangehaald

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Op de vaktechnische inhoud is niets aan te merken

Inhoud van training sloot aan bij mijn behoeften; wijze van trainen was prima; lestempo leek me voor eenieder goed bij te houden. Voldoende interactie tussen trainer en cursusten. Kan voor de training zelf geen verbeterpunten bedenken. De lunch zou ik niet aanbevelen; misschien zou een 'gewoon' wit bolletje ham of kaas een leuke aanvulling zijn?

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG Code - basis

Kundige trainers en duidelijk verhaal

In vergelijking met andere opleiders steekt de divisie Spijkenisse hier met kop en schouders bovenuit. Duidelijke uitleg, goede voorbereiding op het examen. Het examen was gemakkelijker dan de proef opgaven van Cor en Jannie. Ik kom zeker terug voor de volgende training!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR

perfect

goede training dudelijke uitleg van trainer alle onderwerpen besproken die nodig waren

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? sec man Luchtvracht

Goed locatie en prima uitleg door juf Jannie

Goede interactie door een gedreven deskundige docent

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur

Zeer deskundige medewerkers die les geven.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur Luchtvracht en Supervisor Luchtvracht

Helaas een nieuwe trainer die niet uit de verf kwam

Vanwege de goede berichten die ik ontvangen had van andere collega's heb ik vorig jaar de IATA DGR RRY training bij jullie gevolgd. Helaas hadden we een trainer die nieuw was en veel bleef hangen in bepaalde onderdelen waardoor de voortgang van de training nogal stagneerde. Dat neemt niet weg dat ik jullie een goede beoordeling zal geven o.b.v. de bevindingen van andere collega's en heel benieuwd ben naar het aanbod v.w.b. de Competency Based trainingen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA DGR RRY

Goede opleiding

Goede opleiding, duidelijk programma en genoeg raakvlakken voor het geoefende in de praktijk te gebruiken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

Vlotte, leerzame en uitdagende dagen gehad.

NA 20 jaar terug in de schoolbanken en het is mij uitstekend bevallen. Cor is een echte DG Freak in de meest positieve vorm van het woord. Hij heeft leuke interactie met de groep, heeft ontzettend veel kennis van de stof (uit het hoofd) en weet het op een leuke, energieke en uitdagende manier te brengen. Al met al topdagen gehad bij Special cargo college. Bedankt voor de goede zorgen!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Zeevervoer gevaarlijke stoffen

Mooie locatie, goede docent, kleine setting...

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? VA ADR

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.