Een zeer leerzame ervaring

Ik heb heel veel omtrent de DG over de zee geleerd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG, IATA, VBGS

geweldige ervaring, van een geweldig persoon Belinda. Wat kan zei goed stof overbrengen en dat je ook leergierig blijft. Special Cargo waar je koffie warm staat en je de hulp krijgt in een goede opleiding zodat je weg naar succes open staat. Voor mijn de opleider van Nederland :-)

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? van alles en komt nog meer aan

Ervaren docent en leuke groep

Leerzaam

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR

Eindelijk eens les gehad van een vakbekwaam docent

Duidelijk en helder. Tijd voor een grap en zeer goede uitleg van vragen. Goede voorbereiding voor examen. Janny bedankt.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR RID

Actuele lesstof, goede trainer, en prima locatie in Spijkenisse.

Ik volg nu al een paar jaar de luchtvracht beveiligingstrainingen via Special Cargo College en dat bevalt prima. De lesstof is actueel, de trainers zijn goed op de hoogte van wet- en regelgeving en brengen het leuk en maken de trainingen interactief. Verder is de gehele organisatie prettig om mee samen te werken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager herhaling

uitstekend

Gemotiveerde leerkracht die alle facetten van de ADR-wetgeving op kundige wijze overbrengt aan zijn leerlingen, aangevuld met diverse voorbeelden om situaties te verhelderen of extra te verduidelijken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR Veiligheidsadviseur

Gestructureerde opleiding met veel persoonlijke aandacht

Onze docent (Janny) ging gestructureerd door heel het ADR heen, in begrijpelijke taal en had daarbij alle tijd en aandacht voor ieder individu. haar doel: 'ik wil graag dat iedereen het begrijpt en zijn/haar examen haalt.' Het was leerzaam en gezellig.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR VA

Voorlezen is ook een kunst.

De docent was een aardige man maar zijn kennisniveau was te laag. Het voorlezen van een Powerpoint doet tekort aan het onderwerp.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADN

top

zeer goede uitleg van de wetgeving, gecombineerd met een duidelijke uitleg over hoe de wetboeken te gebruiken

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMO

zie

Ik heet ook L van der Bie maar mijn dochter heeft deze opleiding bij u gevolgd. Ik heb deze cursus ruim twee jaar geleden bij u gedaan u hen het bericht naar [email protected] gestuurd mijn dochter werkt bij Eimskip

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Vakkundig en diepgaand

Geweldige training, van bevlogen vakmensen. Ik heb met veel plezier in de klas gezeten bij Juf Jannie en Cor, de mensen die mij inzicht geven in de wet, maar ook de interpretatie van die wet. Brede opleiding, voorbij wat je nodig hebt om je examen veiligheidsadviseur te halen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? DANGEROUS GOODS PROFESSIONAL

ik vond de cursus verhelderend en zeer leerzaam

best spannend zo een nieuwe cursus.kan ik het wel en zal ik wel slagen zijn de vragen die door je heen gaan. een ontzettende fijne kerel als leraar met goede voorbeelden die passen in ons dagelijkse huidige werkzaamheden. goede uitleg van het product gekregen.de oefeningen werden goed uitgelegd dit hielp mij met name om een goed beeld te krijgen wat is de vraag en wat wordt er van mij verwacht! tot slot een dikke 8 of 9 dat weet ik niet meer wel was ik erg blij met zowel de leraar, het ontvangst dagelijsk van SCS goed verzorgd. erg motiverend.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS 37

Prima training door inspirerende trainer

Goede uitleg door Jan, prima interessante training.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Praktijkgerichte Opleiding met goede uitwisseling tussen de deelnemers.

De opleidng Manager Security is een zeer praktijkgerichte opleiding met een oprechte instelling om de (luchtvaart)wereld een stukje veiliger te maken. Aandacht voor het individu, goede uitwisseling tussen deelnemers onderling en de (enthousiaste) cursus leider. Ook ruimte voor discussie en delen van ervaringen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Manager Security

Goede duidelijke training

Fijne en goede uitleg gekregen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? luchtvervoer radioactieve stoffen

Goede cursus die aansluit bij mijn werk.

De cursus was erg goed geregeld en sluit perfect aan bij mijn werkzaamheden. Daarbij is de Lerares (Jannie van Vliet) erg professioneel en vriendelijk.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Zeevervoer Gevaarlijke Stoffen

Zeer bijzondere en leerzame cursus

De cursus werd gegeven door Jannie van vliet. Een bijzondere vakkundige lerares. Die de fijne kneepjes van het vak doorgeeft aan haar leerlingen. Ik heb nog nooit zo’n leerzame cursus gehad. In een woord top!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur

Degelijke en duidelijke uitleg op een aandachtvasthoudende manier.

Zowel de theorie alsook een stukje praktijk bekijken (veiligheidscontrole EDD) worden zodanig aangeboden dat je aandacht niet verslapt tijdens de cursus. Degelijke en duidelijke uitleg van de materie!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Airfreight

Prima refresers training

Voor mij was het de periodieke herhalings training als beveiligings adviseur nu dus security manager en ik heb het ervaren als een prettige training temeer ook omdat het een relatieve kleine groep was en er daardoor een goede interactie tussen de deelnemers was. Geen mogelijkheid om de "discussie" te ontwijken ;-)

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling Security Manager

perfect

3x in het verleden les gehad en examen gedaan in Utrecht (toen nog geen CBR Examen) 1x cursus gevolgd bij jullie en in 1x geslaagd mede door het oefenen via het internet op jullie site

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur

Op een prettige en ervaren manier gegeven maar zeker doelgericht!

Als "juffrouw Jannie" er niet zou zijn...................

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vakbekwaamheid behandeling gevaarlijke stoffen

Prima cursus

Goede les van Jannie moesten weer op herhaling voor Vbsgv cursus en uit eindelijk op 13.02.2023 geslaagd bij Cbr in Barendrecht en kunnen er weer tegenaan de komende jaren of ik dat dan nog wil doen is een vraag dan ben ik bijna 65 jaar dus waarschijnlijk niet meer.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vbsgv

Duideljjke uitleg van saaie stof

Geslaagd met 2 fouten

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Gevaarlijke stoffen

Goede uitleg

Door de goede uitleg blijft het goed hangen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vgbs

Ze hadden mijn e-mail niet goed gelezen zodat ik in de verkeerde opleiding zat!

Ik ben heel tevreden met scs. Ik heb ook de iata opleiding gevolgd. Alleen met deze opleiding hadden ze mijn e-mail niet goed gelezen. Ik zat in multimodaal herhalingscursus ipv ADR verzenden. Ik ben na de 1e dag niet meer geweest. Nog telefonisch contact gehad met Cor. Ik wacht nog op een antwoord of ik het geld terug mag ontvangen. Rudy Jansen Logistiek Centrum Woensdrecht

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling - Vakbekwaamheid behandeling Gevaarlijke stoffen. ( niet afgemaakt )

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.