Leerzaam en gezellig

Verstrekte informatie is duidelijk en overzichtelijk. Daarnaast is er altijd voor een gezellig praatje of een discussie. Hierdoor hoeft de boog niet altijd gespannen te staan, wat voor mij erg goed werkt. Dikke vijf sterren voor juffrouw Jannie!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling VBGS

Janie maakt de saaie stof gewoon interessant om te volgen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Deskundige behandeling gevaarlijke stoffen

Altijd super goed verzorgd

Alle opleidingen die ik bij jullie heb gevolgd zijn altijd super geweest. Jannie en Cor geven altijd goede uitleg en geen vraag is te gek, ze helpen je waar ze je kunnen helpen. Enorm veel kennis die ze graag willen delen en overdragen!! Ga zo door…..

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Iata - adr - imdg

Prettige training

Duidelijke uitleg in een informele sfeer. Goede begeleiding naar het IATA-examen toe.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA training

Wordt uitstekend les gegeven met zeer goede docenten

Alles werdt helder uitgelegd

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vakbekwaamheid gevaarlijke stoffen

goede uitleg omtrent cursus Luchtvervoer Gevaarlijke Stoffen

Goede uitleg omtrent cursus Luchtvervoer Gevaarlijke Stoffen. Erkenning behaald door het volgen van deze cursus met SCS

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? cursus Luchtvervoer Gevaarlijke Stoffen

Prettig

Ik heb de cursu gevolgd toen ik nog bij mijn vorige werkgever werkte. De stof wordt helder en overzichtelijk uitgelegd. De informatie is helder en overzichtelijk en de voorbeelden zijn fijn voor een beelddenker zoals ik.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Luchtvervoer Gevaarlijke Stoffen

Erg leerzaam

Fijne leeromgeving met duidelijke uitleg

Is een zware training, echter goed uitgelegd door de trainer.

Prettige leraar, nam de tijd voor uitleg van deze zware materie. Mooi werkboek.

Perfecte lessen en uitleg

Goede lessen in een lekker tempo met goede uitleg. Goeie locatie en goede lunch

Enthousiaste leraar

De leraar was heel enthousiast en bracht zijn kennis duidelijk over. Hij wist het onderwerp interessant te maken, waardoor de stof goed bleven hangen.

cursus was niet wat ik er van verwachtte

Ondanks herhaalde vragen was de cursusleider niet in staat om een beeld te schetsen wat het doel en de achtergrond van de cursus was. Er was onvoldoende kennis van het curricullum en daarbij ook een zeer beperkte didactische en pedagogische vaardigheid. Uiteindelijk was de cursus niet meer als een handleiding van opzoeken van voorgekauwde regels met waarschuwingen voor uitzonderingen. Voor dat doel was de cursus geschikt

Leraar heeft zijn best gedaan om de training goed over te brengen op zijn manier

Dit was voor mij de tweede keer, eerste keer heb ik elke dag 4 dgn lang iedere dag een andere training gehad en gelukkig was het dit keer veel beter geregeld en Arjan heeft het goed en duidelijk overgebracht.

geweldig

de ervaring die ik hier heb opgedaan, is erg goed. we hebben een hoop geleerd van cor, die het op een zeer goede manier alles uitleg

Uitstekende cursus

De cursus was uitstekend, Cor is een zeer bekwaam docent op het gebied van VBGS! Examen heb ik dan ook met 1 poging gehaald. De enige reden dat ik geen 5 sterren geef is omdat de invallend docent voor het stukje BHV uit het VBGS eigenlijk helemaal niet op de theorie in ging, maar alleen maar over onderwerpen praatte die niet in het boek stonden. Dit was natuurlijk gezellig, maar uiteindelijk heb ik daar niet zoveel van geleerd, jammer!

Prettige manier van lesgeven, goede opbouw

Heb de cursus als zeer goed ervaren. Veel geleerd in een korte tijd en op een leuke, leerzame manier.

relaxed en duidelijk les

vragen en opmerkingen waren goed en duidelijk en ze waren op ook makkelijk te stellen

Leerzame cursus

Heb een leuke week gehad tijdens de cursus. Veel informatie gekregen, verder hielp de docent ook goed mee als iets onduidelijk was.

Geweldig! Gemotiveerde en zeer vakbekwame instructeurs.

Hele fijne opleiding gehad! Kom hier graag terug voor eventuele andere cursussen.

Een zeer goede partner op het aanbod van opleidingen, advisering en kennisdeling.

Fijne lessen met goede informatie

Ik vond het onwijs fijn om les te krijgen van Cor alles was duidelijk en helder. Daarnaast was er ook altijd tijd voor een geintje waar ik persoonlijk wel van hou. Ik ben goed voorbereid mijn examen in gegaan en hierdoor ook geslaagd. Bedankt hiervoor!

geweldig

Het was een zeer informatieve cursus waar ik veel van heb opgestoken. De uitleg van de stof was goed verzorgt en alles werd goed behandeld met voorbeelden indien mogelijk. de cursusgever was ook goed voorbereid op de cursus en de vragen die wij hadden en had ook het geduld om het duidelijk uit te leggen als we het niet snappte

Goede begeleiding en heldere uitleg. Niks op aan te merken.

Verhelderend

Goede duidelijke uitleg van mensen die het vak beheersen. Soms wat overbodige extra informatie.

Super fijn en vakkundig les gehad

Super fijn les gehad ondankt de taaie stof kon ik het door de lessen goed in me opnemen.De lessen werden zeer goed gegeven door Janny Met goede voorbeelden dat het ook toepasbaar werd in de praktijk

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.