Top zo als altijd

Wat ik zeg een top team niks op aan te merken. En volgens mij niks te verbeteren.

erg veel kennis aanwezig en er wordt zeer duidelijk les gegeven

de docenten bezitten erg veel kennis over elk onderwerp zowel brand als gevaarlijke stoffen, de lessen zijn goed verzorgd, elke vraag kan gesteld worden en je krijg dan ook nog een goed en helder antwoord waar je wat mee kan, een aanrader voor iedereen die wat wil leren of hun kennis wil bijspijkeren.

Hoogwaardige trainingen (praktijk inhoudhoudelijk)

Zeer prettige omgeving waar met een praktische benadering de diverse trainingen worden verzorgt.

Goede cursus alleen niet helemaal bij mij van toepassing.

Een goede cursus en absoluut iets van opgestoken. Helaas niet geheel bij mij van toepassing aangezien ik wel bij KLM werk, maar gedetacheerd ben bij Martinair Cargo Full Freighter divisie.

Positief, erg leuke en enthousiaste instructeur welke de groep goed aanvoelde.

Positief, duidelijk in overbrengen van informatie en benodigde stof welke beheerst dient te worden.

Leuke ervaring

Leuke ervaring. Alles was duidelijk

Fijne manier van les geven

Super leuke cursus, ondanks deze bevreesd is op Schiphol

5 ster - instructeur 5 ster - Lunch 5 ster - Helpdesk / Customer service 5 ster - klantvriendelijkheid 5 ster - Examen (maken van examens is gewoon niet leuk) Super leuke ervaring.

Lastig onderwerp zeer goed verteerbaar gemaakt!

PGS37-2 is nog in de conceptfase, wat het lastig maakt absoluut lesmateriaal te maken. Teun Graven van Special Cargo College is hier echter prima in geslaagd. De cursus geeft niet alleen goed weer wat er komen gaat voor bedrijven, maar neemt je ook bij de hand door de nieuwe PGS-methodiek die voortaan voor alle PGS-richtlijnen gaat gelden. Dat was een welkome toevoeging en voldeed meer dan aan de verwachtingen vooraf. Chapeau!

Lastig en onduidelijke training

Dit was een lastig onderwerp de PGS-37-2 omdat de wetgeving er nog steeds niet er doorheen is. Er zijn zoveel onzekerheden en ook de trainer wist niet alle antwoorden op onze vragen. Hij kwam er overigens de volgende training wel op terug, met antwoorden en/of uitleg. Hoewel de trainer erg enthousiast vertelde uit het boek. Blijft de cursus/ training lastig omdat er nog veel onduidelijk is in waar je aan moet voldoen. P.s. het lag absuluut niet aan de trainer hoor maar ik zou de training pas doen als de wet echt er doorheen is en alle regels duidelijk zijn.

Duidelijke uitleg met ruimte voor discussie

Teun is een man die heel veel weet en goed de vertaling kan maken van theorie naar de praktijk. Hij neemt de tijd om alle vragen van deelnemers zo goed mogelijk te beantwoorden. Bij hem was ik in goed handen.

Leerzaam

Vond het een fijne training, goed en duidelijk opgezet en met goed lesmateriaal. De docent trainer was goed en deskundig, luisterende maar ook ondersteunend [binnen en buiten de training]. ~Keep the good work going ~

Goede ervaring met deze opleider

Heb er 2 opleidingen gevolgd. PGS 37-2 en ADR veiligheidsadviseur. ADR veiligheidsadviseur was een pittige training, maar door de goede ondersteuning bij SCS heb ik het examen succesvol afgerond.

geweldig

Lesstof goed gepresenteerd, verruimd met talloze voorbeelden voor iedere cursist. Heldere uitleg ontvangen. Leslokalen netjes, catering goed in orde, voor ieder wat wils.

prima cursus.

Geweldige training en trainer

Dit was een leerzame training en een zeer bekwame, vriendelijke trainer die de stof goed uitlegt. Neemt ook tijd voor vragen en geeft duidelijke uitleg.

Het leert niet fijn omdat het bladeren zo moeizaam gaat

Bladeren is te lastig Bij het examen werd ik er uitgegooid terwijl ik nog bezig was

Zeer goed uitgelegd.

Het was een goede ervaring. Heel goed uitgelegd en duidelijk via de video beelden.

Heel slecht

Ze behandelen je op de werkvloer alsof je een homd bent abnormaal

lekkere opfris cursus

in een uurtje weer de puntjes op de I

Dat ik heel graag bij jullie willen werken

Toppie

….

Heel fijn dat dit online kan

Was fijn om zo de cursus te kunnen doen online en ik zal jullie bij meerdere collega,s aanbevelen.

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.