Heel fijn dat dit online kan

Was fijn om zo de cursus te kunnen doen online en ik zal jullie bij meerdere collega,s aanbevelen.

Goede uitleg, duidelijk verhaal

De cursus is duidelijk uitgelegd, sheets helder en de klassikale toelichting gaf meer diepgang en ruimte voor vragen.

Goede uitleg, duidelijk verhaal

Overzichtelijk

Rustige en duidelijke man die de aandacht erbij weet te houden!

Overzichtelijk

Rustige en duidelijke man die de aandacht erbij weet te houden!

It’s fun!

It’s fun but the night shifts are killing me.

• Would you recommend us? Yes

Top docent!

Ik heb met plezier en aandachtig de cursus kunnen volgen. De docent was duidelijk en geduldig. ik heb veel kunnen leren van hem. Top!

Top docent!

Weer lekker opgefrist

De jaarlijkse opfriscursus; lekker online

Makkelijk en informatief

Zeer ruim omvattend, mooi opgedeeld in modules. In 1 keer geslaagd.

Makkelijk en informatief

Zeer ruim omvattend, mooi opgedeeld in modules. In 1 keer geslaagd.

Altijd lachen

Nuttige training

Duidelijk

Nuttige training

Fijne sfeer

In een prettige laagdrempelige sfeer wordt er duidelijk les gegeven. Goede instructeurs en prettige manier van lesgeven. Ik zou jullie altijd aanbevelen.

Fijne sfeer

Prettige sfeer,

Goede uitleg & begeleiding van de opleider leid tot een goed resultaat.

Alles werd op een heldere en transparante manier uitgelegd, waardoor het voor de cursisten duidelijk was waar het exact om ging. Wetgeving/richtlijnen kunnen nogal complex zijn.

Goeie en leerzame training

De leraar Arjan bracht de training goed over. Duidelijk en tips die je nodig had op het examen. Locatie was goed bereikbaar en genoeg parkeerplaatsen. Lunch was goed verzorgd.

Fijne cursus

De cursus wordt goed uitgelegd met allerlei praktijkvoorbeelden.

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.