prima opleiding

leraar erg sympathiek en stof wordt goed uitgelegd. hele goede customer service SCS maakt goed dat het nieuwe security opleidingsregime erg onhandig blijkt voor een klein bedrijf ;-)

Uitgebreide cursus

Fijne docent, duidelijke uitleg.

Persoonlijke aandacht met een training op maat

Doordat ik een prive training had kon de trainer de training goed afstemmen op de kennis die ik al had. Dat maakte de training interessant en zeer plezierig om te volgen.

Ik ben zeer tevreden over SCS Hele goede samenwerking staan altijd voor je klaar en wordt snel geholpen. Keurig hou vol zo. Ook de trainingen bij SCS zelf worden goed verzorgd. Ook lekker zijn de broodjes altijd. En wat ik ook belangrijk vind is de vriendelijkheid van het hele personeel, sorry maar (Dames gaan voor).

Prima Cursus

Cursus duidelijk en goed verlopen.

Heldere uiteenzetting regelgeving en actuele addendums

Blijft een uitdaging om na bijna 20 jaar herhaling BAL bij de les te blijven, maar trainer Arie van Duin was prima in staat om mij geinteresseerd te houden.

Mooi

Informatief, interactief en zeker niet saai!!

Duidelijke cursus herhaling BAL gehad

De herhaling BAL onlangs was duidelijk en goed georganiseerd

bijspijkeren toch van belang

Je vergeet, ondanks dat je al jaren de cursussen volgt, toch veel... Goed om weer te doen. Ben alleen benieuwd of dit mijn laatste 'controleur luchtvracht' was, ivm de wijzigingen voor 2023.

SUPER

een zeer goede opleiding, gevarieerd en zeer goede uitleg van de docent

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.