Prima!

Prima les. Leraar met veel kennis (belinda de vries)

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Imdg

Van saaie stof een levendige training gemaakt.

De trainer is zeer deskundig en weet een juiste sfeer te creeeren. Hierdoor blijf je er goed bij met je hoofd. Dank hiervoor

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

niet sbijzonders te melden, gewoon goed

n/1

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager

Positief en educatief

Ik heb een leuke ervaring gehad.Een leuke docente en zeer bekwaam.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Uitstekende lerares, lekkere lunch.

Ik heb meerdere opleidingen gevolgd bij Special Cargo College. Iedere keer weer tevreden met juf Jannie en meester Cor, evenals de gastdocenten. Zou dit opleidingsinstituut zeer zeker aanbevelen aan collega's of vrienden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG zeevervoer

Goede begeleiding.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMGD

Leerrijk

Alles was helder en duidelijk. Ik ben erg tevreden met de opleiding.

Veel kennis

Een erg goede uitleg van toch wel droge stof.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? VA-ADR

Een aanrader!

Voor de cursus Vakbekwaamheid behandeling gevaarlijke stoffen ben ik bij Special Cargo College geweest, met Cor als fijne, zeer duidelijke 'leraar', wat een fijne manier van uitleggen, duidelijk cursus boek en werkboek en zeker een aanrader!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vakbekwaamheid behandeling gevaarlijke stoffen

Alles is goed uitgelegd geworden door Jan

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

Veel geleerd

Goede cursus, door vakbekwame mensen gegeven. Had deze cursus nergens anders willen doen. Ben erg te spreken over SCS.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur adr

Fijne omgeving, heldere uitleg

De docent, Jan de Bruijn, was erg geduldig en kon het materiaal goed overbrengen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Fijne lokatie en goede uitleg van de docent.

Dit is mijn 5e herlhaling van de cursus veiligheidsadviseur. Er zijn een aantal onderwerpen die ik nu pas snel kan vinden. Dit komt door een iets andere aanpak van de docent. Kortom dit was een fijne ervaring.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? veiligheidsadviseur

Leuke lessen van een bevlogen vakman

Opbouw van de hoofdstukken onderdelen is duidelijk en inhoudelijk goed te volgen. Er wordt voldoende tijd en ruimte gemaakt om uit te wijden of inhoudelijk ergens op door te gaan. No-nonsense manier van lesgeven met een gezonde dosis humor. spreekt mij erg aan.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR veiligheidsadviseur

Leren op een relaxte manier

Cursus gericht op het slagen voor het CBR examen, maar met voldoende uitstapjes naar praktijksituaties om de stof levendig en toepasbaar te houden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur RID/ADR

Volop ruimte om ervaringen uit te wisselen met andere cursisten.

goed en duidelijk

de stof bij zichzelf is best moeilijk om doorheen te gaan, maar met de hup en uitleg van onze leraar was het heel goed te doen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Heel erg leerzaam en goede uitleg

De stof werd goed uitgelegd en vragen werden goed besproken en beantwoord

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vakbekwaamheid gevaarlijke stoffen

Goede partner in de beveiliging burgerluchtvaart

Met Special Cargo Service op de achtergrond hebben wij als UPS een betrouwbare en ter zake zeer kundige partner in handen op het gebied van de beveiliging burgerluchtvaart. Of het nu gaat om MLV (11,2,3,9), CLV (11.2.3.2) plus X-ray (11.1.3b, 11.4.2), SV (11.2.4) en SM (11.2.5) opleidingen, de deskundigheid is aanwezig en het aangeboden programma is actueel. De ondersteuning van het backoffice is ontzorgend, snel en adequaat.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur Luchtvracht plus X-ray

Heel goed gedaan.

Nieuwe cursus, dus kan best wel even lastig zijn. Leraar neemt alle tijd voor uitleg en achtergrond informatie indien nodig,

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? DG

Interessante Cursus maar wel pittig

Onze instructeur Cor gaf leuk les. Er komt wel veel meer bij kijken dan ik gedacht had. 2 dagen cursus heb je ook echt wel nodig.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.1 B

Een geweldige leerzame training

De training was super. Presentatie was goed Leraar was goed. Goede stem. Wist duidelijk waar hij het over had. Zocht interactie en was ook zeer benieuwd hoe wij dingen ervaren en zien Was ook geïnteresseerd in andere regelgeving zoals P145 Onze dank is groot

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

ik heb het ervaren als een goede training

Ik heb de training als prettig ervaren. Ik heb het goed kunnen volgen en de uitleg was helder en duidelijk. Ook was de opbouw heel overzichtelijk.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Zeevervoer Gevaarlijke stoffen

Er wordt altijd met passie en enthousiasme lesgegeven

De faciliteiten zijn prima en er worden altijd lekkere broodjes verzorgd voor de lunch. Cor en Jannie zijn toppers, zijn maken de cursus in herkenbare taal leuk en interessant voor iedereen

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? VBGS , VA

Interessante training

Leuke training, deskundige docent en lekkere lunch ook niet onbelangrijk.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMO Zeevracht

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.