Leerzaam, gezellig, Leuk!

Waren weer 3 leuke dagen, duidelijke uitleg, en weer op weg geholpen voor mijn certificering, thanks!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.1A DGR

Zeer leerzaam

Een bevlogen docent, met veel kennis en oog voor de praktijk en de daarbij behorende valkuilen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

Bedankt Edwin!

Het is een interessante cursus, wel intensief. Er is veel informatie die je in 3 dagen moet leren. De locatie (Veenendaal) zou wel centraler kunnen, er was niemand uit die regio. De cursusleider (Edwin) doet het erg leuk! Veel positieve energie, deelt ervaringen, neemt tijd voor iedereen en alle vragen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR

Doelgerichte opleiding

Doelgerichte opleiding. Er werd op sommige momenten wel wat snel door de stof heen gegaan maar uiteindelijk was het wel doeltreffend

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA class 7 en Algemeen

Goede duidelijke cursus van de volledige stof

Goede duidelijke cursus van de volledige stof. Prettige docente met praktische kennis.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA

training was uitgebreid.

echter 2 dagen voor een herhalinig is te lang

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA Herhaling

Zeer professioneel

Kom al zo een jaar of 7 hier; verschillende docenten gehad en stuk voor stuk vak bekwaamd.

Het was top geregeld

Het was voor ons als herhalings cursisten prima te doen. ben wel van mening dat als je dit voor het eerst doet, dat er dan wel heel snel door de stof heen gegaan wordt.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA DGR

Leerzame cursus

Eerst controleur luchtvracht gedaan daar na aansluitend supervisor. Bij supervisor veel herhaling van controleur. Nadruk licht op eindverantwoordelijke/ motiveren/controleren. Cito test voor supervisor zou mooi zijn als dat direct na de cursus gedaan kan worden. In plaats van een week later op een niet al te lekker bereikbare locatie in a’dam of nog verder van Schiphol af.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur/supervisor luchtvracht

Aangename en interessante cursus

Het was de eerste keer dat ik de cursus in nieuwe, modulevorm, volgde. Een nieuwe cursus en nieuw gezicht voor de klas. Zowel over het cursus materiaal als de docent ben ik erg te spreken. De stof is uiteindelijk zo interessant als de docent het weet te maken. Kortom ik ben zeer te speken over de twee dagen, hoe de stof gepresenteerd is en in het bijzonder onze docent Edwin.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? cursus 7.1B – Gereedmaken van zendingen met gevaarlijke stof

zeer leerzaam, leuke manier van lesgeven, t ging wel erg snel allemaal

T was vanaf t begin aan een erg relaxte sfeer en dat deed de groep goed. Lessen werden goed en professioneel gegeven. De basis cursus is verkort van 4 dagen naar 2 (inclusief examen), en omdat ik alleen met herhalers zat merkte ik dat wel. Ik moest echt bijbenen en in de tijd waarin we les hadden ook nog zelf antwoorden moest zoeken (van stof die we al behandeld hadden). Ik was eigenijk continue met een inhaalrace bezig. Iedereen snapte het, maar bij mij viel niet echt het kwartje. Na een avond studeren ging het de volgende dag een stuk beter. Het examen zelf was erg leuk om te doen en viel voor mijn gevoel erg mee. kortom leuk, leerzaam, maar wel tijdsdruk ondervonden. Mvg Joost de Roode

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? dg basis

Heldere interactieve les

Hele fijne cursus achter de rug! De lessen waren duidelijk, op de praktijk gericht en goed te volgen.

Duidelijk

Ik heb de les als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg en ruimte voor discussie.

Duidelijk en intressante cursus

Fijne lessen gehad en veel nieuwe informatie geleerd met betrekking tot de PGS-37-2

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS-37-2 opslag lithium accu's

Locatie makkelijk te bereiken, gratis parkeren. Koffie/thee e.d zijn volop aanwezig en de lunch is prima verzorgd. Met zeer grote dank aan Jannie voor de genoten lessen die zij heel erg begrijpelijk uitlegt en de mensen extra helpt waar nodig. Geen vraag is te gek. Een en al lof.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS15

super opleiding maar er zijn veel veranderingen op het gebied PGS.

Bij deze cursus kan je leren hoe je het moet opslaan, van klasse 3 tot 9, wat voor gevaar komt er bij kijken, wat is het beste voor je bedrijf. wat is de beste voor je medewerkers voor veilig te werken, Hier leer je ook hoe je het moet scheiden, wat mag wel, wat mag niet, inpandig opslag of uitpanding opslag, ik ben heel blij dat ik deze cursus hebt mogen volgen ben gelijk weer wat wijzer geworden op gebied gevaarlijke stoffen. en vergeet niet onze wijze Tante Jannie wat is zij een Topper en dat mag gezegd worden. ik raad deze cursus aan velen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS 15 opslag gevaarlijke stoffen

Duidelijk en helder

Goede leservaring, kundige leraar. Goede voorbereiding op het examen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Dangerous Goods

Noodzakelijk maar nodig

goede klas, praktijkgericht

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security

Goede en duidelijke voorbereiding op de examens

De lessen waren goed opgezet en de inhoud sloot goed aan op het examen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR en RID

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Het tempo zat er goed in

Mijn ervaring is in alle eerlijkheid niet positief, wist op voorhand al dat ik niet zou gaan slagen voor deze cursus en heb dat ook vermeldt tijdens de cursus. Afgezien van de vriendelijkheid van de leerkracht zit het tempo er te hoog in om zoveel stof binnen 1.5 dag op je te nemen. Voor functies die dit soort werkzaamheden dagelijks doen kan ik mij begrijpen dat dit een soort van refresh cursus moet zijn. In mijn geval komt het dg te weinig voor dat ik meer tijd nodig heb tijdens zo een cursus. Jammer genoeg ben ik dan ook gezakt voor deze training en zal ik binnenkort weer komen aansluiten bij jullie. PS de lunch en lekkernijen worden altijd goed geregeld.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? cursus 7.3 – Acceptatie en behandeling van gevaarlijke stoffen voor het vervoer door de lucht

Totaal niet relevant cursus voor ons tak van luchtvaart en niet echt voor nieuwe cursisten.

Teveel technische termen en rekeningen wat niet heeft mee te maken met ons functies. Te veel open vragen waar de antwoorden zijn niet duidelijk en worden uitgelegd. Cursus dagen te kort en geen evaluaties. Ik had gezien dat voor Dispatchers bestaat 7.8 maar deze wordt niet gegegen en heb ik geen antwoord of uitleg hierover kunnen krijgen. Mensen die voor refresh hebben deze cursus ook niet echt kunnen begrijpen en zij ook gezakt

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.0 en 7.3

Goede cursus

Met dank aan Chris en de rest van de mensen op cursus, een hoop geleerd. Veel punten uit de praktijk en leervolle discussies gehad.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

trainer was goed en deed zijn best om een ieder erbij te trekken.

super

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? supervisor lucht vracht

Gezellige instructeur en goede uitleg

Gezellige instructeur en goede uitleg ook fijn dat we nog een toets konden oefenen en konden bespreken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? supervisor

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.